Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsI love techno 2007

I love techno 2007

108 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#1
weet iemand waar je de livesets van I love techno al kan downloaden?
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#2
DarkScope zei:
weet iemand waar je de livesets van I love techno al kan downloaden?
Klik om te vergroten...

yep


hier :
http://usb.unitedsb.de/index.php?showtopic=98415

:wave: :)
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#3
Frisko zei:
DarkScope zei:
weet iemand waar je de livesets van I love techno al kan downloaden?
Klik om te vergroten...

yep


hier :
http://usb.unitedsb.de/index.php?showtopic=98415

:wave: :)
Klik om te vergroten...

Tnx man! :)
M
Mr. DecayLid
01-01-2024, 00:00
#4
Anyone seen Gui Boratto? Goddamnn wat draaide die gast goed!! :hearteyes: laatste uurtje Technasia was ook echt te vet!!
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik was aanwezig. Wat een vet feestje. Ik heb wel voor het eerst in meer dan een half jaar tijd gezondigd met drugs, maarja, dit was er ook wel de occasion voor :P
t
teonanacatlLid
01-01-2024, 00:00
#6
het was het zeker waard.
ik heb i love techno dan ook gekozen als afsluiter.
ik ga zeker al niets meer gebruiken (buiten weed en alcohol dan :P )
tot ik er weer echt echt eens zin in heb
E
EverioLid
01-01-2024, 00:00
#7
heb er toch niet bij kunnen zijn :(

vrienden van me zijn wel gegaan en meningen achteraf waren verdeeld...

sommige vonden et geweldig, andere echt niet de moeite waard...

hmm... heb ik dan wat gemist of niet? :wink:
t
teonanacatlLid
01-01-2024, 00:00
#8
hehe hangt er vanaf naar welke rooms je wou gaan.
als je naar de green en yellow wou gaan weet ik 100% zeker dat je iets zeer moois gemist hebt.
M
Mr. DecayLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mijn avond verliep van belabberd naar geweldig, eerst reed de chauffeur 3x!!!! de afslag voorbij, das niet relaxt als je net wat sosa naar binnen hebt en onwijs zin hebt om te feesten, toen belandden we in een rij van heb ik jou daar! Heb verdomme trentemoller en een stuk van simian moeten missen daardoor :smilingimp: .. Toen we eenmaal binnen waren raakte we 6 van de 10 man kwijt :rolleyes: en rond 3 uur hadden we eindelijk iedereen weer compleet, begon eindelijk die pil eens goed in te slaan en toen begon het feest pas echt met dave clarke, gui boratto en technasia :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: achteraf toch een 8+ waard :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."