Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"tsssss....... neusschade, heb ik het niet over. Er zijn nog wel meer ongezonde aspecten aan speed dan het neusje waar iedereen maar over blijft doorzagen. Je neus gaat dan misschien niet kapot maar de rest van je body wel, en dan heb ik het niet eens over de geestelijke schade die je oploopt. Speedspuiters zijn gewoon wacko!!!"
"Neem vakantie, ga naar het buitenland en verander je patroon! 1 gram per dag is best wel ver heen eigenlijk, succes en sterkte."
"hey berbe: heb ooit eens gereageerd op een post van jou waarin je vroeg of je van spuiten er beter uit ging zien. Ben je nou overgestapt op spuiten of niet?"
"hoe puur speed ook is, het blijft slecht voor je lijf, maar wel goedkoop en lekker op ze'n tijd."
"je moet speed ook niet snuiven, gewoon oplossen in wat water (of melk=beter) duurt iets langer voor het werkt, maar wel minder schadelijk"
"nee, minder heftig, maar van dat verschil merk je weinig als je even laater nog wat neemt, haha!"
"caatje zei: Je bedoeld 1,5 tot 2,0 gram per dag lijkt mij. Of draai jij ze puur aan een stuk door? lijkt me sterk dat je zoveel rookt op een dag. Aal is het alleen maar om de kosten en je werk/school dat je niet kunt doen als je daadwerkelijk zoveel rookt. Klik om te vergroten... Er staat per week."
"Yep! de pep komt iets rustiger op, veel meer chill."
"hardcore housemuziek. that's it and only that. (eigenlijk moet ik toegeven dat dat puur een tic is die ik heb overgehouden aan een aantal tienerjaren doorbrengen in de gabberscene). Kan nuchter de muziek niet meer horen, wordt er dan kotsmisselijk van, alleen maar boem, boem, boem...... maar na een pilletje, is het het mooiste wat er is."
"Definately ontkenningsfase!!!!!! Zoals je zelf al zegt heb je inderdaad een probleem en dat probleem heet helaas verslaving! Maar als je bij jezelf nog niet zover bent dat je dat kunt erkennen heeft het geen nut om daar over te discussieren. Spuiten is niet gezonder. Speed kun je een hele tijd gebruiken zonder dat je er slecht uit gaat zien, maar de omslag van een leuke drug naar er uitzien als een junk gaat vooral bij speed razendsnel (idd. van de een op de andere dag) en totaal onverwacht. Jij hebt die omslag al gehad en eigenlijk ben je dan al te ver gegaan met pep. Ga in ieder geval niet spuiten, daarmee bereik je niet het effect wat jij wil bereiken."