Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik lees soms dat partijen coke weken onderweg zijn, of weken in bewaring liggen. Dus het vervalt niet zo slecht?"
"wasmand_ zei: zoals gezegd, als je ziet waar het soms vandaan komt denk ik niet dat het snel slecht wordt, ik zou er toch ni echt lang kunnen afblijven, je kan er altijd een beetje speed bijkippen in geval van ... Klik om te vergroten... waarom zou ik in godsnaam mijn c verkloten met speed? uiterst slecht id, en naar mijn ervaring bewaart speed niet al te goed als je geen frigo/diepvriezer hebt om het te bewaren"
"hallo zondag met paar maten sterke coke gaan halen in antwerp mijn maat die al jaren coke kuist met amonoiak en base't deed dit nu weer, ik vond het effect veel relaxter dan snuiven, ik kon er ook veel lang mee door dan dat ik hem zou opsnuiven, had er veel mindere mindfuck van dan ik hem zou snuiven. veel verlies was er niet want zoals ik zei het was sterke coke, als je slechte coke kuist schiet er niet veel meer over achteraf... ik vind het ook relaxter dan snuiven, je pakt een beetje basecoke(crack??), maakt een druppeltje, rookt wat, geef es door... ik ga in de toekomst vaker roken dan snuiven, persoonlijk vind ik het op alle vlakken beter dan snuiven nog iemand die ervaring? ps ik heb geleerd tijdens een cursus dat crack coke is verwerkt met oa. ether. basecoke is dus geen crack?? grtz"
"vind snuiven veel verslavender: dit gaat echt eerst met een super up en dan een zware down, roken vind ik relaxer en heb er veeel minder mindfuck van achteraf. ik WEET dat je crack maakt met ether, en ik WEET dat je basecoke maakt met amoniak. maar omdat je beide op dezelfde manier rookt en omdat het beide "steentjes" zijn had ik een dus een vraag of dit hetzelfde is of juist niet."
"DonnieDark0 zei: supahgrass zei: vind snuiven veel verslavender: dit gaat echt eerst met een super up en dan een zware down, roken vind ik relaxer en heb er veeel minder mindfuck van achteraf. ik WEET dat je crack maakt met ether, en ik WEET dat je basecoke maakt met amoniak. maar omdat je beide op dezelfde manier rookt en omdat het beide "steentjes" zijn had ik een dus een vraag of dit hetzelfde is of juist niet. Klik om te vergroten... nee andersom bij het maken van basecoke ontstaat ether of het wordt gebruikt (een van de twee) en crack maak je met amoniak. Het verschil is base is zuiverder puurder dan crack. Klik om te vergroten... hmz strange, ik heb een cursus waar letterlijk instaat dat crack coke + ether is? kan zijn dat je gelijk hebt hoor maar zou me verwonderen als mijn cursist er naast zat, was namelijk drugsexpert. grtz"
"ik heb ooit gehoord dat hasj roken op coke gevaarlijk zou zijn, ik weet zelf niet of ik dit moet geloven.."
"hallo Ik rook vaak coke op folie en soms met een pijpje (op as roken dus). Is dit met meth ook zo? Op folie meth roken lukt perfect ondervondt ik daarnet, maar wat meth op as leggen op een pijp zoals je je coke op de pijp rookt, lukt dit ook? of is er geen as nodig of ...? bedankt voor de hulp!"
"hallo ik weet dat er verschillende soorten amfetamines zijn: - "gewone" (?) amfetamine - dexamfetamine - dextroamfetamine - benzedrine - methamfetamine - pervetine (methamfetamine ontwikkeld i d eerste helft van de 20 eeuw, Hitler nam daar bvb. dagelijks injecties van) weet iemand wat de verschillen zijn tussen al die soorten? thx & grtz"
"hallo, ik heb ongeveer 500ml op gram natte speed. niet gemengd ook, gewoon pep in de koffiefilter en een halve liter aceton erover. kan je speed ook verkloten op vlak van aceton? gttz"
"hallo hoe goed bewaart coke precies? even slecht als speed? als je speed niet in de vriezer oid bewaart merk ik na een week al dat het bergaf gaat met de kwaliteit van mijn pep, ik vroeg me af of dit bij c ook zo was? grtz"