Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat doe jij met Oud en Nieuw ('09-'10)

Wat doe jij met Oud en Nieuw ('09-'10)

72 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nog geen idee eigenlijk.
Wie weet wel weer een fijne goed gevulde cake maken zoals de afgelopen 2 jaar :P
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Veel plezier, is inderdaad een erg gaaf feest.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Eerlijk gezegd boeit het me geen ene fuck. Vorig jaar was een dikke flop en ik denk zomaar dat ik dit jaar vroeg mijn nest in duik en nergens aan wil denken.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#4
footworx is uitverkocht.
Voor de rest weet ik echt niets zijn , iedereen gaat naar footworx , alle andere core feestjes worden verwaarloosd op oudejaar/nieuwjaar.
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het is weer bijna zover: Het begin en einde van het jaar. Meestal uitbundig gevierd met veel oliebollen, vuurwerk, vrienden/familie, en drank/drugs.

Heb jij al plannen voor de nacht van 31 december dit jaar? Wordt het vrienden/familie of toch ergens de beest uithangen?

Ikzelf weet het nog niet, heb heel veel zin in een (niet al te) drukke party, maar het kan ook zo zijn dat ik toch bij vrienden ergens thuis beland.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#6
:sunglasses: :hearteyes: :grin:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Qua gezelschap: Vaste vriendengroep & aanhangsels
Qua drugs: Lsd + lachgas + ???
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#8
M'n avond en aandacht verdelen over 2 families.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik haat oud & nieuw! Alleen maar opgefuckedheid in de binnenstad van A'dam, daar wil je je echt niet tussen bevinden... :kots:

Ik ben er dus ook totaal niet mee bezig en ik zie wel waar het schip strandt. Ik hoop gewoon gezellig thuis te zitten met wat vriendjes en vriendinnetjes en heeeeeeel misschien dat we dan later nog uitwijken naar onze stamkroeg de Korsakoff, maar zelfs daar is het met oud & nieuw altijd nog maar afwachten wat voor sfeertje er hangt. Met mijn zwangere buikje, moet ik sowieso rustig aan doen, maar dat vind ik helemaal niet erg! :wave:
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zal wel weer een teKno worden zoals Groningen vorig jaar met 1000+ bezoekers. In elk kraakpand is zo'n beetje wel een feestje met oud&nieuw.
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#11
ruigoord samen met dirtbag en wat andere vrienden beetje rond sausen op acid en lachgas.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kroegentocht in een stad :P
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#13
Vorig jaar was het nogal kut... Op de een of andere manier loopt Oud en Nieuw bij mij zelden goed af. Altijd zijn er wel vechtpartijen, mensen die in paniek zijn, gewonden, te dronken mensen (of ik ben zelf te dronken :P ).

Dit jaar ga ik het hopelijk eens wat meer besloten vieren (met misschien wel truffels als daar animo voor is) of anders naar een feest in Rdam.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Geen idee
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#15
W.F.L. zei:
endor zei:
footworx is uitverkocht.
Voor de rest weet ik echt niets zijn , iedereen gaat naar footworx , alle andere core feestjes worden verwaarloosd op oudejaar/nieuwjaar.
Klik om te vergroten...

In het zuiden des lands is er anders nog een dikke free party met tek en core en dub :)
Klik om te vergroten...

Enige informatie :hearteyes: ?
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Qua drugs: LSD, lachgas en hasj en vermoedelijk ook wel ketamine en alcohol
Qua locatie, mensen etc.: Tot 1 am met familie en champagne zitten, dan met vriend gaan trippen, dan om een uur of 4 naar andere vrienden die een klein thuis feestje hebben gaan waar mijn vriend dan persé heen wil.

Ik heb vooral veel zin in het tot 4 am deel, het deel met familie en de trip zo lang ik zelf alles kan plannen er voor, maar daarna zijn we met goede vrienden en zal het vast ook wel leuk worden.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lektroluv met alcohol & misschien weer eens mdma als ik me niet kan inhouden :P
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Of netjes bij vrienden op de bank, of een leuk feestje of een ego death op het Rozendaalse veld. :P
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#19
Drientje zei:
Eerlijk gezegd boeit het me geen ene fuck. Vorig jaar was een dikke flop en ik denk zomaar dat ik dit jaar vroeg mijn nest in duik en nergens aan wil denken.
Klik om te vergroten...
De positiviteit straalt er van af :)

Ik ga in ieder geval wat MDMA laten verdwijnen, dat is één ding wat zeker is. :hearteyes:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dubz zei:
Drientje zei:
Eerlijk gezegd boeit het me geen ene fuck. Vorig jaar was een dikke flop en ik denk zomaar dat ik dit jaar vroeg mijn nest in duik en nergens aan wil denken.
Klik om te vergroten...
De positiviteit straalt er van af :)
Klik om te vergroten...

Nou ben niet zo in de feest stemming nu. Tot nu toe had ik echt kut oud en nieuw dus mij maak je er niet gelukkig mee ofzo.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."