Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat doe jij met Oud en Nieuw ('09-'10)

Wat doe jij met Oud en Nieuw ('09-'10)

72 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#1
ruigoord samen met dirtbag en wat andere vrienden beetje rond sausen op acid en lachgas.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kroegentocht in een stad :P
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vorig jaar was het nogal kut... Op de een of andere manier loopt Oud en Nieuw bij mij zelden goed af. Altijd zijn er wel vechtpartijen, mensen die in paniek zijn, gewonden, te dronken mensen (of ik ben zelf te dronken :P ).

Dit jaar ga ik het hopelijk eens wat meer besloten vieren (met misschien wel truffels als daar animo voor is) of anders naar een feest in Rdam.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Geen idee
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#5
Drientje zei:
Eerlijk gezegd boeit het me geen ene fuck. Vorig jaar was een dikke flop en ik denk zomaar dat ik dit jaar vroeg mijn nest in duik en nergens aan wil denken.
Klik om te vergroten...
De positiviteit straalt er van af :)

Ik ga in ieder geval wat MDMA laten verdwijnen, dat is één ding wat zeker is. :hearteyes:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dubz zei:
Drientje zei:
Eerlijk gezegd boeit het me geen ene fuck. Vorig jaar was een dikke flop en ik denk zomaar dat ik dit jaar vroeg mijn nest in duik en nergens aan wil denken.
Klik om te vergroten...
De positiviteit straalt er van af :)
Klik om te vergroten...

Nou ben niet zo in de feest stemming nu. Tot nu toe had ik echt kut oud en nieuw dus mij maak je er niet gelukkig mee ofzo.
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#7
Drientje zei:
Dubz zei:
Drientje zei:
Eerlijk gezegd boeit het me geen ene fuck. Vorig jaar was een dikke flop en ik denk zomaar dat ik dit jaar vroeg mijn nest in duik en nergens aan wil denken.
Klik om te vergroten...
De positiviteit straalt er van af :)
Klik om te vergroten...

Nou ben niet zo in de feest stemming nu. Tot nu toe had ik echt kut oud en nieuw dus mij maak je er niet gelukkig mee ofzo.
Klik om te vergroten...

Dan moet toch eens de eerste keer zijn om er een knallend feestje van te maken! Je kan ook elk jaar om 21.00 in bed kruipen en hopen dat het snel voorbij is, maar daar heb je alleen jezelf mee?

Of zeg ik nu iets heel stoms?
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik weet allesinds dat er goed gefeest gaat worden. :rock:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
ImmortalTech zei:
Vorig jaar was het nogal kut... Op de een of andere manier loopt Oud en Nieuw bij mij zelden goed af. Altijd zijn er wel vechtpartijen, mensen die in paniek zijn, gewonden, te dronken mensen (of ik ben zelf te dronken :P ).
Klik om te vergroten...

Zo gaat 't dus ook altijd bij mij :confused:
'k Hoop maar dat het dit jaar weer goed gaat aflopen,
voor de rest heb 'k nog geen enkel plan.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het zal wel weer trippen op het een of ander worden zoals elk jaar. En een beetje over straat zwerven met wat maten.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dubz zei:
Drientje zei:
Eerlijk gezegd boeit het me geen ene fuck. Vorig jaar was een dikke flop en ik denk zomaar dat ik dit jaar vroeg mijn nest in duik en nergens aan wil denken.
Klik om te vergroten...
De positiviteit straalt er van af :)
Klik om te vergroten...

Tsja, niet iedereen boeit zo'n jaarwisseling even veel en helaas is het ook gewoon een feit dat een feest zoals oud & nieuw vaak meer problemen dan gezelligheid brengt...

Ik persoonlijk vind de kerstdagen altijd veel leuker en knusser. Oud&nieuw laat ik ook altijd maar een beetje aan me voorbij gaan en de opgefuckte zweer op sommige plekken in de binnenstad, vind ik zelfs ronduit te gevaarlijk! Vaak beland ik onverwachts - op het laatste moment - toch nog wel op de leukste (besloten) (thuis)feestjes, maar zodra ik me er lang van te voren al helemaal op ga focussen, is het tot nu toe achteraf altijd zwaar tegengevallen. Ik zeg dus altijd maar gewoon: just go with the flow! Dan kan het achteraf vaak alleen maar meevallen....

Daarnaast ben ik op 4 januari jarig en dat is over het algemeen gewoon lekker soort van mijn nieuwjaarsfeestje! :P

Ik ga deze overigens even verplaatsen naar muziek & uitgaan...
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#12
waarschijnlijk feessie bij een maatje die in een redelijk afgelegen pand antikraak woont :grin:
h
heejzerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wacky zei:
Een feestje in belgie most likely zoals altijd :)

Is er in eindhoven iets te doen ja ? Weet ik nix van, ik dacht dat ik in een lame kut studentenstad woon. :)
Klik om te vergroten...

Naar waar ga je dan in belgie?

Dit jaar zal het een uitgebreid diner zijn bij mij thuis voor +- 15 personen en om het nieuwe jaar in te gaan hopelijk LSD + MD en/of Keta + lachgas ergens in Gent of gewoon bij mij thuis
y
yaaawLid
01-01-2024, 00:00
#14
Berlijn :grin:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dik goa feestje hier ergens in de buurt met genoeg MDMA.
En natuurlijk niet te vergeten ; met haar. :hearteyes:
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Een fles jagermeister, wat gram wiet en muziek! Zo hoop ik 't te gaan vieren.. Maarja, ik kom er altijd een paar dagen van te voren achter of er een feest is of niet.
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dit wordt 'em.

http://www.dazzleville.nl/




Feestterrein is een grote scheepswerf (NSDM werf Amsterdam), onder andere feestzalen op een schip en in een bunker. Wordt een gekke bedoeling :)
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#18
Een lekker tripje op mijn zelfkweek paddestoelen! Niet is beter dan zo het nieuwe jaar in te gaan! :)
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#19
:xtc: Amsterdam United :xtc: in de Gashouder Amsterdam :rockband:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Naar een heerlijk tekno feest:grin:
komt verwacht 2000 man.. plaats nog onbekend uiteraard...
31e komen we wel achter de locatie en dan is het helemaal leip het nieuwjaar in:grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."