#1
ruigoord samen met dirtbag en wat andere vrienden beetje rond sausen op acid en lachgas.
De positiviteit straalt er van afDrientje zei:Eerlijk gezegd boeit het me geen ene fuck. Vorig jaar was een dikke flop en ik denk zomaar dat ik dit jaar vroeg mijn nest in duik en nergens aan wil denken.
Dubz zei:De positiviteit straalt er van afDrientje zei:Eerlijk gezegd boeit het me geen ene fuck. Vorig jaar was een dikke flop en ik denk zomaar dat ik dit jaar vroeg mijn nest in duik en nergens aan wil denken.![]()
Drientje zei:Dubz zei:De positiviteit straalt er van afDrientje zei:Eerlijk gezegd boeit het me geen ene fuck. Vorig jaar was een dikke flop en ik denk zomaar dat ik dit jaar vroeg mijn nest in duik en nergens aan wil denken.![]()
Nou ben niet zo in de feest stemming nu. Tot nu toe had ik echt kut oud en nieuw dus mij maak je er niet gelukkig mee ofzo.

ImmortalTech zei:Vorig jaar was het nogal kut... Op de een of andere manier loopt Oud en Nieuw bij mij zelden goed af. Altijd zijn er wel vechtpartijen, mensen die in paniek zijn, gewonden, te dronken mensen (of ik ben zelf te dronken :P ).
Dubz zei:De positiviteit straalt er van afDrientje zei:Eerlijk gezegd boeit het me geen ene fuck. Vorig jaar was een dikke flop en ik denk zomaar dat ik dit jaar vroeg mijn nest in duik en nergens aan wil denken.![]()
Wacky zei:Een feestje in belgie most likely zoals altijd
Is er in eindhoven iets te doen ja ? Weet ik nix van, ik dacht dat ik in een lame kut studentenstad woon.![]()
Amsterdam United
in de Gashouder Amsterdam 
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."