Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat doe jij met Oud en Nieuw ('09-'10)

Wat doe jij met Oud en Nieuw ('09-'10)

72 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#1
Drientje zei:
Eerlijk gezegd boeit het me geen ene fuck. Vorig jaar was een dikke flop en ik denk zomaar dat ik dit jaar vroeg mijn nest in duik en nergens aan wil denken.
Klik om te vergroten...
De positiviteit straalt er van af :)

Ik ga in ieder geval wat MDMA laten verdwijnen, dat is één ding wat zeker is. :hearteyes:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dubz zei:
Drientje zei:
Eerlijk gezegd boeit het me geen ene fuck. Vorig jaar was een dikke flop en ik denk zomaar dat ik dit jaar vroeg mijn nest in duik en nergens aan wil denken.
Klik om te vergroten...
De positiviteit straalt er van af :)
Klik om te vergroten...

Nou ben niet zo in de feest stemming nu. Tot nu toe had ik echt kut oud en nieuw dus mij maak je er niet gelukkig mee ofzo.
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#3
Drientje zei:
Dubz zei:
Drientje zei:
Eerlijk gezegd boeit het me geen ene fuck. Vorig jaar was een dikke flop en ik denk zomaar dat ik dit jaar vroeg mijn nest in duik en nergens aan wil denken.
Klik om te vergroten...
De positiviteit straalt er van af :)
Klik om te vergroten...

Nou ben niet zo in de feest stemming nu. Tot nu toe had ik echt kut oud en nieuw dus mij maak je er niet gelukkig mee ofzo.
Klik om te vergroten...

Dan moet toch eens de eerste keer zijn om er een knallend feestje van te maken! Je kan ook elk jaar om 21.00 in bed kruipen en hopen dat het snel voorbij is, maar daar heb je alleen jezelf mee?

Of zeg ik nu iets heel stoms?
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik weet allesinds dat er goed gefeest gaat worden. :rock:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
ImmortalTech zei:
Vorig jaar was het nogal kut... Op de een of andere manier loopt Oud en Nieuw bij mij zelden goed af. Altijd zijn er wel vechtpartijen, mensen die in paniek zijn, gewonden, te dronken mensen (of ik ben zelf te dronken :P ).
Klik om te vergroten...

Zo gaat 't dus ook altijd bij mij :confused:
'k Hoop maar dat het dit jaar weer goed gaat aflopen,
voor de rest heb 'k nog geen enkel plan.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het zal wel weer trippen op het een of ander worden zoals elk jaar. En een beetje over straat zwerven met wat maten.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dubz zei:
Drientje zei:
Eerlijk gezegd boeit het me geen ene fuck. Vorig jaar was een dikke flop en ik denk zomaar dat ik dit jaar vroeg mijn nest in duik en nergens aan wil denken.
Klik om te vergroten...
De positiviteit straalt er van af :)
Klik om te vergroten...

Tsja, niet iedereen boeit zo'n jaarwisseling even veel en helaas is het ook gewoon een feit dat een feest zoals oud & nieuw vaak meer problemen dan gezelligheid brengt...

Ik persoonlijk vind de kerstdagen altijd veel leuker en knusser. Oud&nieuw laat ik ook altijd maar een beetje aan me voorbij gaan en de opgefuckte zweer op sommige plekken in de binnenstad, vind ik zelfs ronduit te gevaarlijk! Vaak beland ik onverwachts - op het laatste moment - toch nog wel op de leukste (besloten) (thuis)feestjes, maar zodra ik me er lang van te voren al helemaal op ga focussen, is het tot nu toe achteraf altijd zwaar tegengevallen. Ik zeg dus altijd maar gewoon: just go with the flow! Dan kan het achteraf vaak alleen maar meevallen....

Daarnaast ben ik op 4 januari jarig en dat is over het algemeen gewoon lekker soort van mijn nieuwjaarsfeestje! :P

Ik ga deze overigens even verplaatsen naar muziek & uitgaan...
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gebruiken, feesten, veeeeeeeeeeeeeeeeel vuurwerk (niet mijn vuurwerk :P) en chillen
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#9
Marla Singer zei:
Dubz zei:
Drientje zei:
Eerlijk gezegd boeit het me geen ene fuck. Vorig jaar was een dikke flop en ik denk zomaar dat ik dit jaar vroeg mijn nest in duik en nergens aan wil denken.
Klik om te vergroten...
De positiviteit straalt er van af :)
Klik om te vergroten...

Tsja, niet iedereen boeit zo'n jaarwisseling even veel en helaas is het ook gewoon een feit dat een feest zoals oud & nieuw vaak meer problemen dan gezelligheid brengt...

Ik persoonlijk vind de kerstdagen altijd veel leuker en knusser. Oud&nieuw laat ik ook altijd maar een beetje aan me voorbij gaan en de opgefuckte zweer op sommige plekken in de binnenstad, vind ik zelfs ronduit te gevaarlijk! Vaak beland ik onverwachts - op het laatste moment - toch nog wel op de leukste (besloten) (thuis)feestjes, maar zodra ik me er lang van te voren al helemaal op ga focussen, is het tot nu toe achteraf altijd zwaar tegengevallen. Ik zeg dus altijd maar gewoon: just go with the flow! Dan kan het achteraf vaak alleen maar meevallen....

Daarnaast ben ik op 4 januari jarig en dat is over het algemeen gewoon lekker soort van mijn nieuwjaarsfeestje! :P

Ik ga deze overigens even verplaatsen naar muziek & uitgaan...
Klik om te vergroten...
Het is inderdaad ieder zijn eigen keuze; kerst vind ik dan weer helemaal niks. Dat geforceerd gezellig doen met iedereen..
Gelukkig woon ik niet in een grote stad, en kies er ook bewust voor om daar niet heen te gaan met Oud en Nieuw, ook vanwege die veel te grote drukte, en het grotendeel van de mensen die zichzelf niet in de hand weet te houden. Kleine (eventueel thuis-) feestjes zijn meestal veel leuker!
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Sowieso ga ik weer trippend het nieuwe jaar in, dat beviel me afgelopen jaar prima. Tot 12 uur wordt het een familie feest zoals altijd, en zodra 2010 van start is komen er vrienden langs en gaan we gezellig met zen allen trippen en dergelijken. Gewoon feesten. En dan niet zo'n idioot avontuur als de vorige keer maar iets beter geplanned :)
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Berbatov zei:
Zal wel weer een teKno worden zoals Groningen vorig jaar met 1000+ bezoekers. In elk kraakpand is zo'n beetje wel een feestje met oud&nieuw.
Klik om te vergroten...

Dat.

Helaas was ik afgelopen nieuwjaar niet in Groningen gekomen. Geen vervoer. Ben toen maar in Boxtel gaan vagen bij Blacksheep. =/
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ben dan op wintersport...dus ik denk dan Apre skieen ofzo
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#13
Vorig jaar thuis aan de MDMA met mn chicky en haar beste vriendin,dit jaar waarschijnlijk weer zoiets :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."