Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ga straks om een nieuw voorraadje"
"Ik ben door LSD wel van het fenoneem "slaaf van de maatschappij" afgekomen. Ik doe nu mijn eigen dingen( alles doen wat je wilt zonder ergernis of schade bij anderen te creëren). Klik om te vergroten... Dit is bij mij ook het geval. Ik ergerde me vaak aan wat jij het fenomeen "slaaf van de maatschappij" noemt. Maar sinds ik LSD ben beginnen nemen is dit langzamerhand verdwenen en hier ben ik tevreden mee."
"Oom Klaas zei: Is epilepsie en LSD wel een verstandige combinatie kan je je beter afvragen. Klik om te vergroten... Als ik jou was zou ik eerst daarover meer informatie zoeken. Een vriendin van me heeft eens een aanval gehad op mdma dus ik veronderstel dat dit best mogelijk is bij lsd.."
"ik weet niet echt of dit door lsd is of niet maar een paar maand na mijn eerste trip ben ik inderdaad meer beginnen dromen, ik kan mijn dromen beter herinneren en af en toe heb ik ook een lucide droom. Voor mijn 1ste trip rookte ik ook wel veel meer weed en ik smoor niet meer voor ik ga slapen, dit zal er ook wel veel mee te maken hebben.."
"haha een film over rondzwervende hero addicts. Ik werk op een adviescentrum voor jongeren. Je kan er info krijgen over vanalles, dus ook over drugs... Ik vroeg me af wat erin stond dus ik heb er wat doorgebladerd. Wat me opviel was dat de meeste info over de drugs zoals speed, coke, pillen, hero wel klopte en over paddos en lsd stond er dan weer een heleboel foute info. Uit dat foldertje bleek ook dat lsd een van de gevaarlijkste drugs is en ook veel slechter dan paddos. Maar ik ga niet tegen mijn collegas zeggen dat het niet klopt en zelfs een betere kan maken omdat ik het al heb genomen...."
"gNuxx zei: als je eerst de paddos neemt en wacht op effect werkt het misschien, tegelijk inname dan verneem je niks van je paddotjes, tenminste dat heb ik ervaren. Klik om te vergroten... ik heb het inderdaad zo gedaan en het werkt eerst de paddoos eten wachten op het effect en dan de acid in m'n mond en een jointje smoren het had een lekker effect maar toen de paddoos waren uitgewerkt was de verdere trip van lsd een beetje leeg vond ik.. maarja al bij al was het een goede trip"
"Ik had dit ook tijdens mijn eerste trips, maar dan alleen tijdens de trip. Vooral de druk en het kortademig zijn. Maar ik heb dit niet meer ervaren in het afgelopen half jaar. Hopelijk gaat het ook bij jou weer weg. Misschien is het gewoon slechte lsd?"
"het lijkt me aan je uitleg te lezen dat je er toch wel al zenuwachtig voor bent ik ga morgen ook eens lekker trippen"
"met acid en lachgas heb ik inderdaad al de heftigste hallucinaties gehad 1 keer had ik even een droom (bij gebrek aan betere verwoording) over een vliegend schip en de volgende moment lag ik terug op mijn bed, zonder besef van waar ik was maar na 10 seconden rondkijken was het ballonetje al weer uitgewerkt en was alles weer zo goed als normaal"
"Misschien, heel misschien. Ga ik trippen in Spanje, Barcelona wel te verstaan. De kunstwerken en gebouwen van Antoni Gaudi lijken me werkelijk prachtig en al helemaal in een trip. Klik om te vergroten... Barcelona is een mooie stad, de kunstwerken en gebouwen zijn inderdaad prachtig. Het moet een leuke ervaring zijn daar lsd te nemen."