Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat doe jij met Oud en Nieuw ('09-'10)

Wat doe jij met Oud en Nieuw ('09-'10)

72 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een lekker tripje op mijn zelfkweek paddestoelen! Niet is beter dan zo het nieuwe jaar in te gaan! :)
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#2
:xtc: Amsterdam United :xtc: in de Gashouder Amsterdam :rockband:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Qua drugs: LSD, lachgas en hasj en vermoedelijk ook wel ketamine en alcohol
Qua locatie, mensen etc.: Tot 1 am met familie en champagne zitten, dan met vriend gaan trippen, dan om een uur of 4 naar andere vrienden die een klein thuis feestje hebben gaan waar mijn vriend dan persé heen wil.

Ik heb vooral veel zin in het tot 4 am deel, het deel met familie en de trip zo lang ik zelf alles kan plannen er voor, maar daarna zijn we met goede vrienden en zal het vast ook wel leuk worden.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lektroluv met alcohol & misschien weer eens mdma als ik me niet kan inhouden :P
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Of netjes bij vrienden op de bank, of een leuk feestje of een ego death op het Rozendaalse veld. :P
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dubz zei:
Drientje zei:
Eerlijk gezegd boeit het me geen ene fuck. Vorig jaar was een dikke flop en ik denk zomaar dat ik dit jaar vroeg mijn nest in duik en nergens aan wil denken.
Klik om te vergroten...
De positiviteit straalt er van af :)
Klik om te vergroten...

Nou ben niet zo in de feest stemming nu. Tot nu toe had ik echt kut oud en nieuw dus mij maak je er niet gelukkig mee ofzo.
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#7
Drientje zei:
Dubz zei:
Drientje zei:
Eerlijk gezegd boeit het me geen ene fuck. Vorig jaar was een dikke flop en ik denk zomaar dat ik dit jaar vroeg mijn nest in duik en nergens aan wil denken.
Klik om te vergroten...
De positiviteit straalt er van af :)
Klik om te vergroten...

Nou ben niet zo in de feest stemming nu. Tot nu toe had ik echt kut oud en nieuw dus mij maak je er niet gelukkig mee ofzo.
Klik om te vergroten...

Dan moet toch eens de eerste keer zijn om er een knallend feestje van te maken! Je kan ook elk jaar om 21.00 in bed kruipen en hopen dat het snel voorbij is, maar daar heb je alleen jezelf mee?

Of zeg ik nu iets heel stoms?
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik weet allesinds dat er goed gefeest gaat worden. :rock:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
ImmortalTech zei:
Vorig jaar was het nogal kut... Op de een of andere manier loopt Oud en Nieuw bij mij zelden goed af. Altijd zijn er wel vechtpartijen, mensen die in paniek zijn, gewonden, te dronken mensen (of ik ben zelf te dronken :P ).
Klik om te vergroten...

Zo gaat 't dus ook altijd bij mij :confused:
'k Hoop maar dat het dit jaar weer goed gaat aflopen,
voor de rest heb 'k nog geen enkel plan.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het zal wel weer trippen op het een of ander worden zoals elk jaar. En een beetje over straat zwerven met wat maten.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dubz zei:
Drientje zei:
Eerlijk gezegd boeit het me geen ene fuck. Vorig jaar was een dikke flop en ik denk zomaar dat ik dit jaar vroeg mijn nest in duik en nergens aan wil denken.
Klik om te vergroten...
De positiviteit straalt er van af :)
Klik om te vergroten...

Tsja, niet iedereen boeit zo'n jaarwisseling even veel en helaas is het ook gewoon een feit dat een feest zoals oud & nieuw vaak meer problemen dan gezelligheid brengt...

Ik persoonlijk vind de kerstdagen altijd veel leuker en knusser. Oud&nieuw laat ik ook altijd maar een beetje aan me voorbij gaan en de opgefuckte zweer op sommige plekken in de binnenstad, vind ik zelfs ronduit te gevaarlijk! Vaak beland ik onverwachts - op het laatste moment - toch nog wel op de leukste (besloten) (thuis)feestjes, maar zodra ik me er lang van te voren al helemaal op ga focussen, is het tot nu toe achteraf altijd zwaar tegengevallen. Ik zeg dus altijd maar gewoon: just go with the flow! Dan kan het achteraf vaak alleen maar meevallen....

Daarnaast ben ik op 4 januari jarig en dat is over het algemeen gewoon lekker soort van mijn nieuwjaarsfeestje! :P

Ik ga deze overigens even verplaatsen naar muziek & uitgaan...
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gebruiken, feesten, veeeeeeeeeeeeeeeeel vuurwerk (niet mijn vuurwerk :P) en chillen
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Flameon zei:
Is er in mijn oude studentenstadje wat te doen .... eindhoven, stratum? En waar moet je wezen tegenwoordig? :rockband: :rock: :rockband: :rock: :rockband: :rock:
Klik om te vergroten...

In eindhoven is er altijd wel wat te doen.. Of er op stratum dan eits te doen is weet ik niet, kom daar nooit, ben niet zo'n kroegemens.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#14
Isolation zei:
Met m'n maten, een aantal kratjes bier, een dikke zak wiet en pillen (not in combinatie met alcohol natuurlijk :smoke: ) boven op de enige en hoogste berg in Nederland kijken naar het vuurwerk dat door heel Maastricht wordt afgeschoten!
Klik om te vergroten...

Die kratjes bier bevatten alles bij elkaar ook een geruime hoeveelheid alcohol hoor! :P
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
hehe, ik heb een gescheiden vrienden groep, een aantal doen wel aan zogenaamde opiumlijst 2 dingetjes, en andere zuipen alleen maar... Vandaar ook pilletjes en alcohol ghehe
w
whymeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Waarschijnlijk een feestje met de vriendengroep, +/- 30 man met veel alcohol en een beetje vuurwerk :grin:

Hopelijk geen andere drugs, heb niet zo'n zin in gare mensen dan..
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Naar een 'knalfuif' of met een groep vrienden iemand z'n huis tot plek des onheils bombarderen. Dat er onbehoorlijk veel drugs door menig slokdarm en slijmvlies zal worden getransporteerd moge duidelijk zijn.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Een feestje in belgie most likely zoals altijd :)

Is er in eindhoven iets te doen ja ? Weet ik nix van, ik dacht dat ik in een lame kut studentenstad woon. :)
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wacky zei:
Een feestje in belgie most likely zoals altijd :)

Is er in eindhoven iets te doen ja ? Weet ik nix van, ik dacht dat ik in een lame kut studentenstad woon. :)
Klik om te vergroten...

HCZ is altijd wat te doen. Bovendien zal er wel weer iets in Dynamo zijn, alhoewel orkapot volgens mij niet meer bestaat.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Naar een heerlijk tekno feest:grin:
komt verwacht 2000 man.. plaats nog onbekend uiteraard...
31e komen we wel achter de locatie en dan is het helemaal leip het nieuwjaar in:grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."