#1
Een lekker tripje op mijn zelfkweek paddestoelen! Niet is beter dan zo het nieuwe jaar in te gaan! ![:)]()
Amsterdam United
in de Gashouder Amsterdam 
Dubz zei:De positiviteit straalt er van afDrientje zei:Eerlijk gezegd boeit het me geen ene fuck. Vorig jaar was een dikke flop en ik denk zomaar dat ik dit jaar vroeg mijn nest in duik en nergens aan wil denken.![]()
Drientje zei:Dubz zei:De positiviteit straalt er van afDrientje zei:Eerlijk gezegd boeit het me geen ene fuck. Vorig jaar was een dikke flop en ik denk zomaar dat ik dit jaar vroeg mijn nest in duik en nergens aan wil denken.![]()
Nou ben niet zo in de feest stemming nu. Tot nu toe had ik echt kut oud en nieuw dus mij maak je er niet gelukkig mee ofzo.

ImmortalTech zei:Vorig jaar was het nogal kut... Op de een of andere manier loopt Oud en Nieuw bij mij zelden goed af. Altijd zijn er wel vechtpartijen, mensen die in paniek zijn, gewonden, te dronken mensen (of ik ben zelf te dronken :P ).
Dubz zei:De positiviteit straalt er van afDrientje zei:Eerlijk gezegd boeit het me geen ene fuck. Vorig jaar was een dikke flop en ik denk zomaar dat ik dit jaar vroeg mijn nest in duik en nergens aan wil denken.![]()
Flameon zei:Is er in mijn oude studentenstadje wat te doen .... eindhoven, stratum? En waar moet je wezen tegenwoordig?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Isolation zei:Met m'n maten, een aantal kratjes bier, een dikke zak wiet en pillen (not in combinatie met alcohol natuurlijk) boven op de enige en hoogste berg in Nederland kijken naar het vuurwerk dat door heel Maastricht wordt afgeschoten!
Wacky zei:Een feestje in belgie most likely zoals altijd
Is er in eindhoven iets te doen ja ? Weet ik nix van, ik dacht dat ik in een lame kut studentenstad woon.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."