Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJullie audio apparatuur?

Jullie audio apparatuur?

53 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#1
W.F.L. zei:
Meer dan 15 watt heb ik ook niet nodig. Maar toch ben ik zeer ontevreden met die Spider 2. Stom kutding..
Klik om te vergroten...

Line 6 :kots:
mispak je niet aan het geluid dat een 15 watt lampen, luid dat zo'n ding gaat. Het zou me niet verbazen dat je er kleine optredens (café optredens) mee kan spelen. Zeker de tiny terror van orange :hearteyes:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Orange geeft daarnaast ook gewoon een lekker geluid. :hearteyes:

Olle
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#3
mindstorm zei:
qua speakers in de huiskamer: alesis m1 active mk2
system:
-2x 4560 bass-mid
-1x 4530 mid
-2x vitavox hooghoorns
-1x "frietzak" (martinbin) (ongevuld, maar wel a la frietzak opgeschildert.. dus wit met blauwe ruitjes)
(zaten "eens" ook schuimrubber frieten in, maar na een streetrave zijn ze opgegaan)
-4x w-bins zelfbouw
-4x 4512 mid
-groot versterkerrack
Klik om te vergroten...

Leuk setje speakers, zitten er nog de originele speakers in in die JBL kasten? Of is het nabouw?
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
ilyas zei:
Line 6 :kots:
mispak je niet aan het geluid dat een 15 watt lampen, luid dat zo'n ding gaat. Het zou me niet verbazen dat je er kleine optredens (café optredens) mee kan spelen. Zeker de tiny terror van orange :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Haha, ja, Line 6 is ruk. Maar ja, toen ik begon had ik totaal geen idee welke richting ik uit ging gaan en welke stuff ik nodig had. Dus heb ik me maar iets laten aanpraten.. :grin: Van de stratocaster ben ik tevreden, erg standaard ding maar ja, in combinatie met de line 6 klinkt ie dus niet zo best, maar met de Les Paul krijg ik er tegenwoordig nog 'n deftige sound uit. Niet helemaal wat het moet zijn, maar ja. Misschien een idee om een kleinere Orange in huis te halen.

Orange :hearteyes:

Maar eerst die Hummingbird.



:hearteyes: :hearteyes:

(Damn, op zo'n momenten wou ik dat ik werk had, die Hummingbird kan ik bekostigen, gelukkig, maar daarna.. Hmm. Misschien toch eens gaan rondkijken..)
K
KapiteinPindaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Philips boxen, en voor me gitaar een Fender Deluxe 85 :grin: Heb ook nog zo'n klein krakerig gitaarversterkertje maar die gebruik ik niet veel meer. Heb verder een TASCAM sporen opneem geval (weet ik veel hoe je zoiets noemt), een Shure SM57 microfoon om voor me versterker te kwakken. En nog wat gitaren maar dat is volgens mij geen audio apparatuur
m
mindstormLid
01-01-2024, 00:00
#6
TeKNoZem zei:
Leuk setje speakers, zitten er nog de originele speakers in in die JBL kasten? Of is het nabouw?
Klik om te vergroten...


rcf speakers.

we hebben ook nog een andere set. glijbanen (muurtje van 16 meter)
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#7
mindstorm zei:
TeKNoZem zei:
Leuk setje speakers, zitten er nog de originele speakers in in die JBL kasten? Of is het nabouw?
Klik om te vergroten...


rcf speakers.

we hebben ook nog een andere set. glijbanen (muurtje van 16 meter)
Klik om te vergroten...

Chill.

Als ik een keer wat geld bij elkaar heb geraapt ben ik van plan een stel speakers te bouwen. Waarschijnlijk een stel hd15's en een setje superscoops. Voor het hoog moet ik nog wat zoeken. Maar goed, daar heb ik nog alle tijd voor.
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik heb een Epiphone Les Paul EX EMG Prophecy
een ibanez RG170DX-BK
een Marshall vintage modern 2466 top en 2 100 watt cabinets (zelfbouw) hebben me totaal 60 euro gekost op marktplaats :grin:
een M-Audio Oxygen8 V2
euh een behringer eurorack 1002FX
en nog een shure microfoontje
ohja en me pearl export drumkitje
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#9
W.F.L. zei:
Vette shit Ketaboy :)
Klik om te vergroten...

Thnx :beer:

KapiteinPinda zei:
Philips boxen, en voor me gitaar een Fender Deluxe 85 :grin: Heb ook nog zo'n klein krakerig gitaarversterkertje maar die gebruik ik niet veel meer. Heb verder een TASCAM sporen opneem geval (weet ik veel hoe je zoiets noemt), een Shure SM57 microfoon om voor me versterker te kwakken. En nog wat gitaren maar dat is volgens mij geen audio apparatuur
Klik om te vergroten...

Shure SM57 zijn zulke fijne dingen. Ze zijn voor zoveel situaties inzetbaar, :rock: shure ftw
L
LapzwansLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mijn muziek op de PC luister ik met mijn Logitech Speakerset X-530 5.1, zit zeker goeie bas in, zet hem meestal op zn laagst, maar de hoge tonen zijn wat minder als je de bas opschroefd vind ik. Voor de bas is hij egt lekker.

Verder heb ik een Yamaha RS-7000 met een Sennheiser HD-250 koptelefoon eraan, maar die hang ik ook vaak zat aan die logitech speakers.

Een tijdje terug hadden we beneden een home cinema set van 1950 fucking Watt, omdat de 600watt uitverkocht was lol. Die ging HARD!!

Edit: Oja, mijn pc geluidskaart is een Creative X-Fi Extreme Audio, en binnenkort missschien een externe audio interface met midi in en out voor mn RS-7000.
P
PitigrilliLid
01-01-2024, 00:00
#11
Uit mijn eMachines :rolleyes: laptop gaat een 20m lange kabel (zelf gesoldeerd :) ) naar een Sansui versterker (au-x301 met phono MC en MM) met daaraan bi-wired (Van Den Hul kabels) 9.1 Wharfedale boxen.

Btje vreemde combi allemaal, het lijkt op een luxe auto met een 1.2 motor erin :rolleyes:
De plaatjes klinken er niet minder mooi om.

Platenspeler: Project Classic met Ortophone element



En een Rich. Weber piano
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Laptop op een Denon DRA585RD, die stuurt twee B&W DM560's en een Magnat sub (100WRMS, 12"?) aan.

Ondanks dat het oude beestjes zijn, erg blij met mn B&W's, staan op oorhoogte en zijn mooi helder en gaan diep door :) Voor het serieuze ramen trillen gaat het subje erbij, werkt heerlijk in een kamer van 4x4x4 :) :rock:

Moet nu alleen nog een opstelling bedenken waarbij ik mn TV erop aan kan sluiten.... Helaas kunnnen de speakers dan niet meer links en recht voor me, maar moeten ze aan de andere kant van de kamer komen te staan, achter me rug :P
N
NocturnalJohnnyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Vorige week nog me Playstation 2 inclusief alle games (waren er een stuk of tien) geruild met iemand voor dit ding om terreur uit te blazen :

S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#14
oud stereotorentje op mn pc aangesloten met 4 boxen. werkt goed genoeg in mn kleine huisje
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Vanaf dinsdag een set Citronic PD-45's draaitafels en een American Audio Q-D6 mixertje erbij. :grin:
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#16
Pioneer audio systeem, zo'n een met een los display dat je bovenop je tv ofzo kunt zetten.

Voor m'n gitaar een Ibanez versterker + distortion pedaal. Verder nog Behringer mix apparatuur en Korg Kaoss pad, zoek hier alleen nog een versterker en boxen bij om mijn audioset niet teveel te overbelasten met mijn herrie.
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#17
-

En dat is dan nog geen eens een grap he :P

Boxen horen bij dat ding, kan je er ook voor klikken.
-Behringer mixertje
-(als ik het me nu goed herinner) 18 effectpedalen (+ 1spot adapter en kabels)
-Mini Korg Kaoss Pad
-30 watt gitaarersterker
-2x LSDJ (gameboy tracker) cartridges + de nodige gameboys :B

Verder een 2.1 Trust setje voor geluid van de pc, niet echt noemenswaardig maar enjoyable anyway. Ook in het bezit van 2 laptops.

Ook staat hier nog een Infinity Sub van een vriend gestalt, binnenkort krijg ik er als het goed is nog de versterker bij, heb bij de ouders nog wel speakers die er dan bijgekoppeld kunnen worden.

En binnenkort: 150cm teakhouten Didge
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#18


En dan heb ik beneden nog een DJ set staan met een Pioneer cdj-1000 en een Technics Sl-1200MK2 voor in de woonkamer. :rockband:

Mijn Daw is Cubase:
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Tripper zei:
Klik om te vergroten...

!!! Behringer BCF2000 ;D Zo eentje wil ik ook nog een keer halen om makkelijker mee te fruity'en. ;3
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#20
TeKNoZem zei:
Behringer BCF2000 ;D Zo eentje wil ik ook nog een keer halen om makkelijker mee te fruity'en. ;3
Klik om te vergroten...


Voor 140,- mag je hem komen halen. Hij is zeker ideaal. Ik wil een digitale mixer kopen, een Yamaha 01v of een 02r.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."