Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJullie audio apparatuur?

Jullie audio apparatuur?

53 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#1
W.F.L. zei:
Vette shit Ketaboy :)
Klik om te vergroten...

Thnx :beer:

KapiteinPinda zei:
Philips boxen, en voor me gitaar een Fender Deluxe 85 :grin: Heb ook nog zo'n klein krakerig gitaarversterkertje maar die gebruik ik niet veel meer. Heb verder een TASCAM sporen opneem geval (weet ik veel hoe je zoiets noemt), een Shure SM57 microfoon om voor me versterker te kwakken. En nog wat gitaren maar dat is volgens mij geen audio apparatuur
Klik om te vergroten...

Shure SM57 zijn zulke fijne dingen. Ze zijn voor zoveel situaties inzetbaar, :rock: shure ftw
L
LapzwansLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mijn muziek op de PC luister ik met mijn Logitech Speakerset X-530 5.1, zit zeker goeie bas in, zet hem meestal op zn laagst, maar de hoge tonen zijn wat minder als je de bas opschroefd vind ik. Voor de bas is hij egt lekker.

Verder heb ik een Yamaha RS-7000 met een Sennheiser HD-250 koptelefoon eraan, maar die hang ik ook vaak zat aan die logitech speakers.

Een tijdje terug hadden we beneden een home cinema set van 1950 fucking Watt, omdat de 600watt uitverkocht was lol. Die ging HARD!!

Edit: Oja, mijn pc geluidskaart is een Creative X-Fi Extreme Audio, en binnenkort missschien een externe audio interface met midi in en out voor mn RS-7000.
P
PitigrilliLid
01-01-2024, 00:00
#3
Uit mijn eMachines :rolleyes: laptop gaat een 20m lange kabel (zelf gesoldeerd :) ) naar een Sansui versterker (au-x301 met phono MC en MM) met daaraan bi-wired (Van Den Hul kabels) 9.1 Wharfedale boxen.

Btje vreemde combi allemaal, het lijkt op een luxe auto met een 1.2 motor erin :rolleyes:
De plaatjes klinken er niet minder mooi om.

Platenspeler: Project Classic met Ortophone element



En een Rich. Weber piano
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Laptop op een Denon DRA585RD, die stuurt twee B&W DM560's en een Magnat sub (100WRMS, 12"?) aan.

Ondanks dat het oude beestjes zijn, erg blij met mn B&W's, staan op oorhoogte en zijn mooi helder en gaan diep door :) Voor het serieuze ramen trillen gaat het subje erbij, werkt heerlijk in een kamer van 4x4x4 :) :rock:

Moet nu alleen nog een opstelling bedenken waarbij ik mn TV erop aan kan sluiten.... Helaas kunnnen de speakers dan niet meer links en recht voor me, maar moeten ze aan de andere kant van de kamer komen te staan, achter me rug :P
N
NocturnalJohnnyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vorige week nog me Playstation 2 inclusief alle games (waren er een stuk of tien) geruild met iemand voor dit ding om terreur uit te blazen :

S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#6
oud stereotorentje op mn pc aangesloten met 4 boxen. werkt goed genoeg in mn kleine huisje
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vanaf dinsdag een set Citronic PD-45's draaitafels en een American Audio Q-D6 mixertje erbij. :grin:
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#8
Pioneer audio systeem, zo'n een met een los display dat je bovenop je tv ofzo kunt zetten.

Voor m'n gitaar een Ibanez versterker + distortion pedaal. Verder nog Behringer mix apparatuur en Korg Kaoss pad, zoek hier alleen nog een versterker en boxen bij om mijn audioset niet teveel te overbelasten met mijn herrie.
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#9
-

En dat is dan nog geen eens een grap he :P

Boxen horen bij dat ding, kan je er ook voor klikken.
-Behringer mixertje
-(als ik het me nu goed herinner) 18 effectpedalen (+ 1spot adapter en kabels)
-Mini Korg Kaoss Pad
-30 watt gitaarersterker
-2x LSDJ (gameboy tracker) cartridges + de nodige gameboys :B

Verder een 2.1 Trust setje voor geluid van de pc, niet echt noemenswaardig maar enjoyable anyway. Ook in het bezit van 2 laptops.

Ook staat hier nog een Infinity Sub van een vriend gestalt, binnenkort krijg ik er als het goed is nog de versterker bij, heb bij de ouders nog wel speakers die er dan bijgekoppeld kunnen worden.

En binnenkort: 150cm teakhouten Didge
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#10


En dan heb ik beneden nog een DJ set staan met een Pioneer cdj-1000 en een Technics Sl-1200MK2 voor in de woonkamer. :rockband:

Mijn Daw is Cubase:
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Tripper zei:
Klik om te vergroten...

!!! Behringer BCF2000 ;D Zo eentje wil ik ook nog een keer halen om makkelijker mee te fruity'en. ;3
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#12
TeKNoZem zei:
Behringer BCF2000 ;D Zo eentje wil ik ook nog een keer halen om makkelijker mee te fruity'en. ;3
Klik om te vergroten...


Voor 140,- mag je hem komen halen. Hij is zeker ideaal. Ik wil een digitale mixer kopen, een Yamaha 01v of een 02r.
B
BingelnLid
01-01-2024, 00:00
#13
Vind die Virus TI veel interessanter :grin:

Ga waarschijnlijk binnenkort een Virus C en een Machinedrum UW aanschaffen.

Heb nu 2x Reloop RP6000 MK6B, Behringer DJX 750, Toshiba laptop met Renoise V2.0 en een stapel speakers :rock:
B
BingelnLid
01-01-2024, 00:00
#14
Man_in_the_Box zei:
Korg Kaoss pad
Klik om te vergroten...

Bevalt die n btje?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."