Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJullie audio apparatuur?

Jullie audio apparatuur?

53 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#1
TeKNoZem zei:
Behringer BCF2000 ;D Zo eentje wil ik ook nog een keer halen om makkelijker mee te fruity'en. ;3
Klik om te vergroten...


Voor 140,- mag je hem komen halen. Hij is zeker ideaal. Ik wil een digitale mixer kopen, een Yamaha 01v of een 02r.
B
BingelnLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vind die Virus TI veel interessanter :grin:

Ga waarschijnlijk binnenkort een Virus C en een Machinedrum UW aanschaffen.

Heb nu 2x Reloop RP6000 MK6B, Behringer DJX 750, Toshiba laptop met Renoise V2.0 en een stapel speakers :rock:
B
BingelnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Man_in_the_Box zei:
Korg Kaoss pad
Klik om te vergroten...

Bevalt die n btje?
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bingeln zei:
Vind die Virus TI veel interessanter :grin:
Klik om te vergroten...

Is 't ook, maar met die BCF2000 kan ik in free mode ook VST(i)'s aansturen welke de Virus TI mogelijk kunnen nabootsen. Bovendien kan je met zo'n BCF2000 ook makkelijk masteren + je DAW's mixer aansturen. ;o

Tripper zei:
Voor 140,- mag je hem komen halen. Hij is zeker ideaal. Ik wil een digitale mixer kopen, een Yamaha 01v of een 02r.
Klik om te vergroten...

He toch, heb ik net al m'n geld op gemaakt aan een degelijke externe geluidskaart en 't setje draaitafels + mixer. Ach ja, ik heb mogelijk nog wel interesse, mits je er nog een tijdje mee zit opgescheept.
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#5
TeKNoZem zei:
Vind die Virus TI veel interessanter :grin:
Klik om te vergroten...

Ja, de virus kicked ass als het gaat om de sync mogelijheden.

Bingeln zei:
Ach ja, ik heb mogelijk nog wel interesse, mits je er nog een tijdje mee zit opgescheept.
Klik om te vergroten...

Ach, ik heb er geen haast bij. Ik wil hem best nog even vast houden. Altijd handig een extra controller voor bv mijn Nord micro modular.
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bingeln zei:
Man_in_the_Box zei:
Korg Kaoss pad
Klik om te vergroten...

Bevalt die n btje?
Klik om te vergroten...

Zeker!! Kan me met het apparaat alleen al een paar uur goed vermaken. Je kunt er zóveel samples in opslaan en er vervolgens gewoon helemaal los mee gaan. Geweldig speelgoed :wink:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#7



hier doe ik t mee
:)
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben sinds gister in het bezit van een Sony SCD-XB940 (super audio) CD speler. Vanmiddag gaat 'ie eens aangesloten worden en dan ga ik eens horen wat voor moois er uit komt. :grin:

Olle
o
overalennergensLid
01-01-2024, 00:00
#9
Voor recreatief luisteren: Logitech 2.1 Z2300 speakers

Voor monitoring: Alesis M1 620 actieve monitoren

Gitaar: Fender Princeton 65 & Fame VS100 12 TS

Allemaal fijne dingen dus :grin:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Waaruit blazen jullie jullie muziek?

Ik doe het voorlopig met een Luxman L-2 versterker en twee onbekende Yamaha speakers.
M'n 5.1 set heb ik links laten liggen voor m'n versterker sinds vandaag, en alles klinkt een stuk lekkerder. :grin:

Verder ga ik over een tijdje met een van deze schatjes m'n platen spelen: klik!

Wat is jullie gear?

Olle
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#11
uhhh Qware 5.1 systeem ofzo..
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
De een of andere SkyTronic... Niet echt indrukwekkend en voor m'n gitaar een ruisende Epiphone
. En 't is ook echt zo'n klein ding als op foto :tearsofjoy:.
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#13
M'n PC met onboard sound voor FL en mp3tjes af te spelen(hopelijk binnenkort een dedicated audio kaartje van M-Audio erin), Yamaha RM1X sequencer, 2x goedkope Raveland 600W speakers met een range van 25-20000Hz omdat het hard kan, 2x 60W Sony Monitor speakertjes uit 1993, 1kW JVC Reciever(te lui om te kijken welke 't is), nog een philips en een onbekende zelfbouw speaker welke niet aangesloten zijn, en een Sony platenspeler met een kapotte naald.. wordt eens tijd dat ik die vervang.

Als ik het geld heb de speakers uit die sony monitor speakers slopen om er andere speakers en een passieve crossover in te zetten, deze hebben z'n tijd wel gehad namelijk.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#14
In mijn pc heb ik een studio geluidskaart zitten van creative, via mijn pc gaat het naar een versterker van Akai die 2 Wharfedale boxen heeft aangesloten. :hearteyes:

Voor mijn basgitaar heb ik een ampeg stv3 pro versterker met een ampeg 410 classic kabinet eronder. :hearteyes:

Ik heb niets te klagen hier. :grin:
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Creative studio geluidskaart? Geloof er niks van. Creative is gericht op multimedia.

Type? Serienummer?
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ok misschien net geen studio kwaliteit, maar goed is die zeker wel.

http://nl.creative.com/products/product ... duct=15855
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#17
gloednieuwe 320GB externe harddisk aan een antieke PC die is aangesloten op een antieke versterker waarop antieke boxen zijn aangesloten. :hearteyes:
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Immo zei:
Ok misschien net geen studio kwaliteit, maar goed is die zeker wel.

http://nl.creative.com/products/product ... duct=15855
Klik om te vergroten...

Dat is verre van studio. =p Het is een leuke geluidskaart voor multimedia, maar echte studiokaarten zijn toch op andere dingen gericht.

http://www.m-audio.com/products/en_us/Audiophile2496.html
Zoiets bijvoorbeeld. Dat is nog een goedkope.
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#19
LOGITECH Z-CINEMA 2.1 SPEAKERS

e
elstinkydermeisterLid
01-01-2024, 00:00
#20
M-Audio Audiophile, 1 of andere NAD cd-speler, Marantz SR-7000, Celestion Ditton 66 luidsprekers ('beesten' is mss een betere beschrijving, en bovendien klinken ze ondanks hun leeftijd van meer dan 20 jaar nog steeds als studio-monitors) :hearteyes: :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."