Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStoned uitgaan?!

Stoned uitgaan?!

65 antwoorden
33 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
Meestal blow ik wel met het uitgaan, aardig wat ervoor en erna sowieso en meestal wel wat jointjes tijdens.

Punt erbij en ik ga er weer tegenaan :P
f
fiesjeLid
Stoned feesten is niets voor mij. Een feesje doe ik liever op een lijn pep of een dopje MD (of2). Als ik gepaft heb voel ik mij anders, lammer als gewoon. Met een lijn pep voel ik me nog steeds mezelf, maar gewoon veel actiever. Joints zijn voor onder vrienden, op feesjes moet je kunnen feesten :grin:
k
knolselderijLid
zoals ik al eerder heb gepost word ik d te hangerig en lui als ik geblowt heb. maar op definitie van dopeheid ga ik toch zeker wel blowen gewoon o.mdat ik HipHop en vooral nederlandstallige hiphop meer kan waarderen en helemaal in n tekst kan kruipen. (hoop datk fit genoeg ben om nog te bouncen als n gek)
1
1percentLid
eigenlijk altijd vrijdagavond vóor het stappen..

eigenlijk altijd eerst naar de shop om te blowen, alleen of met paar vrienden, daarna naar de rest van de groep toe beetje bier te drinken en soms nog wat blowen en daarna de stad in :mrgreen:

het blowen in de shop is ook een soort 'omschakelmoment' tussen de drukke week en het weekend.

Maar echt blowen met uitgaan als naar een discotheek of feest, waar veel drukte is: meestal niet, en hooguit een beetje.
N
NorthernLightBELid
fiesje zei:
Stoned feesten is niets voor mij. Een feesje doe ik liever op een lijn pep of een dopje MD (of2). Als ik gepaft heb voel ik mij anders, lammer als gewoon. Met een lijn pep voel ik me nog steeds mezelf, maar gewoon veel actiever. Joints zijn voor onder vrienden, op feesjes moet je kunnen feesten :grin:
Klik om te vergroten...

Is jouw speed getest? Klinkt een beetje als caffeïne. Want met speed op is alles veel interessanter en ben je veel meer dan alleen 'wat actiever'.
s
schijvenbikkerLid
Als ik voor het uitgaan geblowd heb dan smaakt mij de alcohol minder goed. Echter op het midden van de avond als ik al aardig zat begin te worden vind ik blowen wel zwaar relaxed. En blowen vlak voor ik ga slapen is natuurlijk altijd prettig :stoned:
S
SadpandaLid
NorthernLightBE zei:
Is jouw speed getest? Klinkt een beetje als caffeïne. Want met speed op is alles veel interessanter en ben je veel meer dan alleen 'wat actiever'.
Klik om te vergroten...

Als je al stoned ben en dan gaat snuiven niet.
c
croppLid
Sadpanda zei:
NorthernLightBE zei:
Klik om te vergroten...

Als je al stoned ben en dan gaat snuiven niet.
Klik om te vergroten...
Lul niet man, dan ben je klaarwakker en messcherp binnen 15 seconden...
d
dark_ikkeuhLid
schijvenbikker zei:
Echter op het midden van de avond als ik al aardig zat begin te worden vind ik blowen wel zwaar relaxed.
Klik om te vergroten...

dit is echt het leukst vind ik persoonlijk :sunglasses:
H
HTIDLid
Ik vind mezelf vervelend als ik stoned ben. Ik presteer niks meer en hang maar wat rond. Daarom ook niet meer met uitgaan...
c
croppLid
HTID zei:
Ik vind mezelf vervelend als ik stoned ben. Ik presteer niks meer en hang maar wat rond. Daarom ook niet meer met uitgaan...
Klik om te vergroten...
Ook van hash?
s
sethLid
ik ging overal stoned naartoe. maar als ik uitga is dat nog steeds stoned ja.
H
HTIDLid
cropp zei:
HTID zei:
Klik om te vergroten...
Ook van hash?
Klik om te vergroten...

Minder, maar ik ga nog steeds in mijn hoofd zitten. In de stad word ik ook nog para van al die mensen, dus beter niet :tongueout:
S
SjaakTLid
Alleen als het in een kroeg of iets dergelijks is. Stoned tijdens een hardcore/style feest lijkt me niet iets om uit te proberen, omdat ik er liever op los stamp :)
H
Hellraiser_[NL]Lid
Als weeer is ga stampen op bvb nightmare ofzow rook ik graag altijd een lekker jointje erij :stoned:
B
BeanheadLid
seth zei:
ik ging overal stoned naartoe. maar als ik uitga is dat nog steeds stoned ja.
Klik om te vergroten...
my man :sunglasses:
b
bosvosLid
Ik ga meestal gewoon rustig op café en ik drink niet belachelijk veel. Heel soms gaan we tussendoor ergens een jointje roken, ofwel rook ik er eentje op weg naar huis (rustig langs het water naar huis, geen mensen, zalig :grin:)
w
waaza0Lid
voor mij is het alleen chil als ik de rest van de avond niets meer ga drinken , drank in combinatie met drugs gaat bijna nooit goed bij mij. :P
S
SadpandaLid
Ik vind stoned uitgaan altijd wel chill, als ik maar niet té stoned ben. :)
D
DreugeLid
kotsen is niet echt relaxed ofoz maar het is ook weer geen drama.. sommige mensen kotsen en klagen de hele nacht dat ze zich kut voelen, maar je kan toch ook ff kotsen en verder chille?? niet dat je per se zo ver moet gaan dat je moet kotsen maar als het gebeurd vind ik het ook weer geen drama hoor, zolang je jezelf zo ver onder controle heb dat je naar de wc loop of ergens buiten

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."