Meestal blow ik wel met het uitgaan, aardig wat ervoor en erna sowieso en meestal wel wat jointjes tijdens.
Punt erbij en ik ga er weer tegenaan :P
Punt erbij en ik ga er weer tegenaan :P
fiesje zei:Stoned feesten is niets voor mij. Een feesje doe ik liever op een lijn pep of een dopje MD (of2). Als ik gepaft heb voel ik mij anders, lammer als gewoon. Met een lijn pep voel ik me nog steeds mezelf, maar gewoon veel actiever. Joints zijn voor onder vrienden, op feesjes moet je kunnen feesten![]()

NorthernLightBE zei:Is jouw speed getest? Klinkt een beetje als caffeïne. Want met speed op is alles veel interessanter en ben je veel meer dan alleen 'wat actiever'.
Lul niet man, dan ben je klaarwakker en messcherp binnen 15 seconden...Sadpanda zei:NorthernLightBE zei:Is jouw speed getest? Klinkt een beetje als caffeïne. Want met speed op is alles veel interessanter en ben je veel meer dan alleen 'wat actiever'.
Als je al stoned ben en dan gaat snuiven niet.
schijvenbikker zei:Echter op het midden van de avond als ik al aardig zat begin te worden vind ik blowen wel zwaar relaxed.
Ook van hash?HTID zei:Ik vind mezelf vervelend als ik stoned ben. Ik presteer niks meer en hang maar wat rond. Daarom ook niet meer met uitgaan...
cropp zei:Ook van hash?HTID zei:Ik vind mezelf vervelend als ik stoned ben. Ik presteer niks meer en hang maar wat rond. Daarom ook niet meer met uitgaan...

my manseth zei:ik ging overal stoned naartoe. maar als ik uitga is dat nog steeds stoned ja.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."