Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"lijntje pep + onverwachte toets + effe cursus checke = 10/10 goeie bal, maar na langer gebruik begin je veel te vergeten en dale die punte wel"
"1x geprobeerd; nooit meer de dag erna was een hel. conclusie; bye-bye alcohol voor mij"
"Stoned feesten is niets voor mij. Een feesje doe ik liever op een lijn pep of een dopje MD (of2). Als ik gepaft heb voel ik mij anders, lammer als gewoon. Met een lijn pep voel ik me nog steeds mezelf, maar gewoon veel actiever. Joints zijn voor onder vrienden, op feesjes moet je kunnen feesten"
"SittaMan zei: Ik ben zeker ook aanwezig! Ik woon er bijna naast^^ Klik om te vergroten... haha ik ook!"
"begin eerst maar met een gewone sigaret. pas als je het inhaleren gewoon wordt, zou'k pas me joints beginne. anders hoest j u longe uit je lijf of verspil je je vriend's weed gewoon."
"Extisi zei: Wiet, en dan bedoel ik 'uit het zakje wiet' kan je wel eten, maar inderdaad dan voel je niks. Klik om te vergroten... jawel! buikpijn."
"Brandt als hel, maar je bent wel lekker strak. Heb wel ooit gehoord dat het fikse hersenschade oplevert. Een aanrader; mix een half lijntje met speed"
"Neen, het gaat daar ranzig vol zitten"
"Aanwezig!"
"Ik woon er gemaan dicht bij dus zowiezo dak ga zwaar feest!"