Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsoud op nieuw 2010 / 2011

oud op nieuw 2010 / 2011

235 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#1
Niets voor niets heel reggae geel in de 18 inch corner gespendeert ("da dub bos")
:grin: :grin:
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beanhead zei:
Niets voor niets heel reggae geel in de 18 inch corner gespendeert ("da dub bos")
:grin: :grin:
Klik om te vergroten...

Dan moet ik jouw al gemeet hebben (ofzo) ik was daar ergens heel vanvoor bij de sound, en bij earthquacke stond ik direct voor de sound in het midden van het bos.
M
MathesonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ontzettend lam worden bij een vriend thuis met ontzettend veel mensen.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#4
seth zei:
Beanhead zei:
Niets voor niets heel reggae geel in de 18 inch corner gespendeert ("da dub bos")
:grin: :grin:
Klik om te vergroten...

Dan moet ik jouw al gemeet hebben (ofzo) ik was daar ergens heel vanvoor bij de sound, en bij earthquacke stond ik direct voor de sound in het midden van het bos.
Klik om te vergroten...

Haha daar heb ik ook een tijdje knetterstoned rondgelopen toen ik mijn vriendin kwijt was. Ik was bijna out gegaan van de zon en het feit dat ik nog niets gegeten had. Die 3 gram wiet zal er ook veel mee te maken hebben :rolleyes:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#5
reggae geel was één grote waas, paar dagen in de THC roes leven en ja dan heb ik je zoiezo onbewust gemeet want ik heb de soundwall nog staan knuffelen ook :rock:
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#6
spacelord zei:
Haha daar heb ik ook een tijdje knetterstoned rondgelopen toen ik mijn vriendin kwijt was. Ik was bijna out gegaan van de zon en het feit dat ik nog niets gegeten had. Die 3 gram wiet zal er ook veel mee te maken hebben :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Klinkt me veel te bekend in de oren. :P
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#7
sowieso, ik ga daar zijn als vrijwilliger!, De vrijdag 22u recht voor de soundsystem, (dan is er een kans dat ik nog min of meer nuchter ben...) :rolleyes:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#8
Volgend jaar df-meet in Geel :rock:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik hoop in iedergeval dat er drank/pep en vervolgens n goed feestje is met voorkeur naar techno of DnB
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#10
spacelord zei:
Volgend jaar df-meet in Geel :rock:
Klik om te vergroten...

ik ga hoogstwaarschijnlijk ook :grin:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#11
Xeloc zei:
cropp zei:
Xeloc zei:
heeft iemand nummer voor tekno deze vakantie? Pb?
Klik om te vergroten...
Misschien zit dat bij jou anders maar meestal krijg ik dat nummer een paar uur van te voren...
Klik om te vergroten...

:P... Ik wil het een keer mee maken, ben er nog nooit geweest :tearsofjoy: ...
Klik om te vergroten...
Dan zou ik op vrijdag/zaterdag een auto met tomtom regelen en een doorgewinterde tekno-freak die je toevallig kent op dat moment bellen voor een infonummer, dan heb je de meeste kans om er te komen.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kaartjes voor ruigoord oud en nieuw zijn binnen omdat ze alleen voorverkoop doen en er nog maar 40 beschikbaar stonden op de site, en ik was wel van plan daar heen te gaan dan, tot nu toe al 3-5 mensen die ook meekomen dus dat wordt vast wel leuk :)
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#13
slijmjurk
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#14
en waarom ken ik deze mod niet?
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
knolselderij zei:
en waarom ken ik deze mod niet?
Klik om te vergroten...

Lol ik ben langer mod dan de andere mods van nu; al jaren echt, maar het kan zijn omdat ik een tijd weg ben geweest en nu ineens weer terug.
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
vond mijn uitleg beter :tearsofjoy:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
seth zei:
slijmjurk
Klik om te vergroten...

Oke jij bent ook lekker :P
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#18
Waarschijnlijk gewoon kroeg in en niet teveel poes pas.. Dit keer zonder kater van 3 dagen :(
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik kan niet wachteeeen :hearteyes: :xtc:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
funky_skunk_junky zei:
Ik kan niet wachteeeen :hearteyes: :xtc:
Klik om te vergroten...

Ik ook niet!! Ik heb voor de zekerheid toch maar van woensdag tot dinsdag vrij genomen. Dan heb ik veel rust voor en na oud en nieuw. Het word zo hard en zo gek haha. Damn!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910...12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."