#1
Niets voor niets heel reggae geel in de 18 inch corner gespendeert ("da dub bos")
![:grin:]()
Beanhead zei:Niets voor niets heel reggae geel in de 18 inch corner gespendeert ("da dub bos")
![]()
![]()
seth zei:Beanhead zei:Niets voor niets heel reggae geel in de 18 inch corner gespendeert ("da dub bos")
![]()
![]()
Dan moet ik jouw al gemeet hebben (ofzo) ik was daar ergens heel vanvoor bij de sound, en bij earthquacke stond ik direct voor de sound in het midden van het bos.


spacelord zei:Haha daar heb ik ook een tijdje knetterstoned rondgelopen toen ik mijn vriendin kwijt was. Ik was bijna out gegaan van de zon en het feit dat ik nog niets gegeten had. Die 3 gram wiet zal er ook veel mee te maken hebben![]()


Dan zou ik op vrijdag/zaterdag een auto met tomtom regelen en een doorgewinterde tekno-freak die je toevallig kent op dat moment bellen voor een infonummer, dan heb je de meeste kans om er te komen.Xeloc zei:cropp zei:Misschien zit dat bij jou anders maar meestal krijg ik dat nummer een paar uur van te voren...Xeloc zei:heeft iemand nummer voor tekno deze vakantie? Pb?
:P... Ik wil het een keer mee maken, ben er nog nooit geweest...
knolselderij zei:en waarom ken ik deze mod niet?
seth zei:slijmjurk

funky_skunk_junky zei:Ik kan niet wachteeeen![]()
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."