Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsoud op nieuw 2010 / 2011

oud op nieuw 2010 / 2011

235 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
m
megatrippieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Trance Dance Mission
feestje in groningen dus. sowieso MDMA ....Voor de rest zien we nog wel. Het is nog lang niet zo ver. Voor die tijd nog wel wat andere feestjes.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Daar ga ik wss ook heen!
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Flameon zei:
luchtigtoetje zei:
luchtigtoetje zei:
Word voor mij denk ik feesten bij de Erasmusbrug in Rotterdam :)
Klik om te vergroten...

met heel veel vuurwerk en live muziek. en de controle is slecht genoeg voor drugsgebruik (eventuee makkelijk over de hekken te krijgen). Duurt van 22:00 tot 3:00 en daarna naar Catwalk om ongegeneerd door te kunnen spacen. Dat duurt van 22:00 tot 5:00 geloof ik. En dan een uurtje eten. Daarna naar de afterparty in de Catwalk die van 6:00 tot 12:00 duurt.

En dan nog even afterparty-en bij mij thuis :grin:





de rest is 16 jarige bagger in rotterdam.
Klik om te vergroten...




Waar ligt de erasmusbrug? In welk gebied zitten we (bij stadscentrum in de buurt?) wat is dat voor soort feest daar bij die brug en at is catwalk voor tent?
Klik om te vergroten...

De erasmusbrug ligt over de Maas en is de brug tussen Zuid en het Centrum. Het feest is aan de centrum zijde, Op de Maas Boulevard. Het centrum met uitgaansgelegenheden is ongeveer 15min lopen. Het feest bij de Erasmusbrug is mainstream, de line up ken ik niet, zal ik even thuis op moeten zoeken. Het vuurwerk om 12u is ongekend mooi. Er komt elk jaar zo'n 15000 mensen op af, geloof ik.

De Catwalk is een super relaxte tent met techno, dnb en dubstep als boventoon. (In 2011 gaan ze samenwerken met Subway en Prspct). Het publiek is 22+ maar je word toegelaten vanaf 18+.

Voor meer details moet k ff thuis kijken voor je.
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ergens in Zuid-Limburg in een afgelegen gebied met een geluidssysteem en dikke hardcore en genoeg afdraaiers! Knallend het nieuwe jaar in!
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Flameon zei:
Maar in rotterdam zul je wel kaartjes nodig hebben voor kroegen?
Klik om te vergroten...

Grote kans ja. Kan je misschien beter een keer eerder hierheen komen en dingen uitproberen.

Ik twijfel zelf trouwens weer :tongueout:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zit weer met dat knagende gevoel dat ik gewoon een keer vroeg naar bed wil gaan en er lekker doorheen slapen. Maar dat zal er vast weer niet van komen.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Exceptional Insight zei:
Ik zit weer met dat knagende gevoel dat ik gewoon een keer vroeg naar bed wil gaan en er lekker doorheen slapen. Maar dat zal er vast weer niet van komen.
Klik om te vergroten...

godverdomme je doe me denken aan mn vader :tearsofjoy:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dreuge zei:
Exceptional Insight zei:
Ik zit weer met dat knagende gevoel dat ik gewoon een keer vroeg naar bed wil gaan en er lekker doorheen slapen. Maar dat zal er vast weer niet van komen.
Klik om te vergroten...

godverdomme je doe me denken aan mn vader :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
En eerder ook al een keer aan je opa. Gaat goed!
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#9
zou dit betekenen dat ik EI potentie heb? :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
Of dat ik een oude lul ben.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#11
die stap had ik al overgeslagen
T
TokoBali2Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Hopelijk een XTC/huisfeestje. Anders zwaar aan de zuip in de achterhoek.
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Tsja.. ik zie dus een xtc feestje bij mij thuis ook wel zitten.. ik ga is rond bellen :grin:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
ja. het feest bij de erasmusbrug is dus afgekeurd door onze kut burgemeester.


ik ga dan maar naar Awakenings in de maassilo denk ik.
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Maassilo haha daar ben ik ook al lang niet geweest.
Ik ben tussen half 12 en half 1 thuis bij mn ouders en familie, daarna denk ik dat ik pas weer om half 1 thuis kom, smiddags
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Blegh, het ziet er niet goed uit. nergens een Huis beschikbaar voorlopig :(. ook hoorde ik Dat erasmus niet doorging dit jaar?
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Chris Pontius zei:
Blegh, het ziet er niet goed uit. nergens een Huis beschikbaar voorlopig :(. ook hoorde ik Dat erasmus niet doorging dit jaar?
Klik om te vergroten...

klopt, is niet goed gekeurd.

hey je mag mijn huis wel hebben. is 5min lopen vanaf het centrum. altijd een leuke fallout location.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
aardig van je maar ik denk niet Dat je 20 vrienden van mij over de vloer wil :tongueout: je woont wel ideaal trouwens. makkelijk meetbaar voor mij ook als ik het aan zou durven en jij zou willen :grin:
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Tot oud en nieuw niet meer snuiven, zodat ik lekker als mezelf kan genieten van de decembermaand en daarna met oud & nieuw kankerhard kan gaan.Waar ik het ga vieren dat staat nog lang niet vast.
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Chris Pontius zei:
aardig van je maar ik denk niet Dat je 20 vrienden van mij over de vloer wil :tongueout: je woont wel ideaal trouwens. makkelijk meetbaar voor mij ook als ik het aan zou durven en jij zou willen :grin:
Klik om te vergroten...



als al je vrienden zoals jij zijn, dan haal ik gewoon alle meubels uit mn huis en mag je gewoon komen hoor. Dan blijf ik ook wel rondhangen :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...789101112
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."