Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr Onmogelijk om iets te lezen... De volgende dag zie je dan de meest idiote smsjes... Of dan je biertje op een tafel zetten die er ineens niet meer is..."
"Re: Hoe worden kristallen behandeld op zero tolerance festiv Dat worden dus drie hele grote Maarja, na meer dan 10 jaar festivals heb ik Rex maar 1 keer ontmoet"
"Ga in ieder geval geen hond aaien als je een blowtje hebt gerookt... rookie mistake"
"Iemand recent nog op een Tekno feestje geweest? Mijn laatste was die Multi in Turnhout eind oktober vorig jaar.. way too long ago"
"Nice! Het regent wel vaker in tenten btw.. condens of het ligt aan mij"
"Mdma Lachgas 2cb"
"Zo'n ouderwets plastic doosje van een fotorolletje werkt dikke prima. Bij die honden moet je domweg doorlopen en niet blijven staan. Die fout heb ik dus gemaakt. Ging dat beest zitten he. Gast ging all the way..."
"Met toffe festivals in het vooruitzicht, maar een spoorloos verdwenen nachtapotheker is het vooruitzicht nog wat wazig. Normaal X, maar nu misschien weer eens wat natuurlijks checken. Jaaaren terug, zo rond 2000, hadden we een ephedra periode. Prima shit om een feestje mee te vieren. Mjah, inmiddels ben ik totaal niet meer op de hoogte van de markt. Ik zal binnenkort eens een shop inlopen. Wie kan ondertussen wat aanraden? Uit ervaring weet ik dat shrooms geen goed idee is op Mysteryland"
"Locatie, muziek en vibe zijn perfect, alleen zijn er van de 20.000 feestgangers net 19.995 teveel"
"Nog nooit van 4-fmp gehoord. Ik zal eens zoeken op dit forum. Met 2cb kwam ik niet eens een brug over en met een veel te zware dosis Ephedra verdwaald op een treinstation (nog voor het feest...)"