Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTeKno met een K

TeKno met een K

1302 antwoorden
144 weergaven
18-5-2026
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Berbatov zei:
Erg goede muziek, en de Chillout en Exit23 waren echt super.
Klik om te vergroten...

Exit 23 was echt geniaal! Daar heb ik ook een hele tijd gestaan. En een of ander system dat core draaide, een vrij kale zaal met een stroboscoop (niet fucked up core, Rumoer denk ik ofzo?) Kierewiet ook lang gestaan.



:hearteyes:
K
KetnoniesmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Immo zei:
Ollemann zei:
Ik zit nog te twijfelen of ik naar I Love Tekno in de Watt zal gaan. Het zal best leuk zijn, maar 'k zou ook op een leuke free party kunnen wachten met meer sfeer.

Maar Nout en Rinse beloven wel goeds.

De keuzes in het leven verscheuren mij.

Olle
Klik om te vergroten...

Suburbass draait ze eruit. :grin:
Klik om te vergroten...
Hell yeah :rock: :hearteyes:
n
nultienLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ollemann zei:
Ik zit nog te twijfelen of ik naar I Love Tekno in de Watt zal gaan. Het zal best leuk zijn, maar 'k zou ook op een leuke free party kunnen wachten met meer sfeer.

Maar Nout en Rinse beloven wel goeds.

De keuzes in het leven verscheuren mij.

Olle
Klik om te vergroten...

Gewoon gaan joh :grin:
Wel lame indd dat het niet in de kelder is, straks staat de helft leeg @ grote zaal haha.

Zijn wel freepartys, maar geloof ik niet op i(L)tekno zelf.
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#4
Op multisound Olleman en WFL leren kennen.
Aangenaam! Hoop dat ik me een beetje gedragen heb.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Maak je over je eigen gedrag geen zorgen, Debris. Ik was toch te hard aan het trippen om er wat van te begrijpen. Nou ja, je hebt me bezig gezien. :rolleyes:

Olle
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
:beer: Was dikke party.
n
nultienLid
01-01-2024, 00:00
#7

Ook een lekker nummertje:grin:

Ey Olle,
Binnenkort effe een kwartetje doen? :hearteyes:

Jij, ik, Immo en kenny? :wink:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
nultien zei:
Binnenkort effe een kwartetje doen? :hearteyes:

Jij, ik, Immo en kenny? :wink:
Klik om te vergroten...
Bah.
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Exceptional Insight zei:
nultien zei:
Binnenkort effe een kwartetje doen? :hearteyes:

Jij, ik, Immo en kenny? :wink:
Klik om te vergroten...
Bah.
Klik om te vergroten...

What he said. :(
n
nultienLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jongens

Plaats genoeg
Lekkere orgie! (L)
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hoe heet die set?

Olle
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Om het weer leuk te maken hier:


:grin:

Olle
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat is zo leuk aan seks met negentienjarigen?
















Het feit dat ze met negen zijn! :grin:.


*Ja, is lastig leuk te houden op een forum.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ollemann zei:
Om het weer leuk te maken hier:


:grin:

Olle
Klik om te vergroten...

:) :)
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Als er bij de WC's gecontroleerd wordt haak ik wel af. Dan riskeer ik het liever niet.
Ik ben ook nog nooit gefouilleerd op de feesten waar ik naartoe ga, en dat bevalt me wel.

Ik wil niet sneaky moeten doen en gaan zweten bij de ingang.

Eén keer gehad bij een hip-hop festival, en dat was niet chill.

Olle
e
elstinkydermeisterLid
01-01-2024, 00:00
#16
Immo zei:
Goede reden voor mij om niet in België te gaan feesten.
Klik om te vergroten...

een veel correctere stelling is bijvoorbeeld "Goede reden voor mij om niet in een dancing in Belgie te gaan feesten", waarmee ik bedoel: als je Het Steegske of andere kent, weet je al op voorhand wat voor volk je gaat tegenkomen. Het is niet bepaald de eerste keer dat er daar, of in andere gelijkaardige keten, een massa politie staat omdat er weer 1 of andere puber zonodig te veel zooi ophad.
Geef mij maar dezelfde line-up in een kraakpand bijvoorbeeld, veel betere sfeer, geen controle, veel minder of geen huppelkutjes ( die kunnen het namelijk niet hebben dat hun laarsjes vuil worden :grin: )
en als de politie al komt dan mogen ze niet eens binnen (is bij wet zo geregeld afaik)


@TekNoZem: thanks, dat bespaart al serieus wat tijd
j
joni43Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Dat zal heus niet gebeuren, geloof me :wink: ik ben ook nog nooit gefouilleerd geweest..

En wat betreft met openbaar vervoer van Nederland naar Footworxx: trein nemen naar Antwerpen en daar overstappen naar Gent-Dampoort, deze ligt het dichtste bij de locatie(niet verwarren met Gent-Sint Pieters!!). Van daar is het nog ongeveer 20-30min te voet
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#18
joni43 zei:
Dat zal heus niet gebeuren, geloof me :wink: ik ben ook nog nooit gefouilleerd geweest..

En wat betreft met openbaar vervoer van Nederland naar Footworxx: trein nemen naar Antwerpen en daar overstappen naar Gent-Dampoort, deze ligt het dichtste bij de locatie(niet verwarren met Gent-Sint Pieters!!). Van daar is het nog ongeveer 20-30min te voet
Klik om te vergroten...

Ik neem het zekere voor het onzekere. Zeker in het buitenland, al is het maar België.

Gent-Dampoort. Ik ga het onthouden. :grin:
Rijden er ook nog bussen vanaf het station naar de locatie? En hoe staat deze locatie bekent, en hoe zit het met de beveiliging daar?

Olle
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Immo zei:
Goede reden voor mij om niet in België te gaan feesten.
Klik om te vergroten...

Goede manier om te zeggen dat je onvoorzichtig bent. De politie had de ingang al uren op voorhand afgesloten, dus iedereen die dat wilde kon op z'n gemakje z'n dope verstoppen of weggooien. Ze zijn niet binnengekomen. Zowiezo was de helft van het volk al weg. Als je ieder weekend maar 100 mg Speed/300 mg MDMA neemt hoef je je niet echt druk te maken en GHB kost niks. :rolleyes:

joni43 zei:
Maar ik veronderstel dat de razzia van afgelopen zaterdag het gevolg was van die 2 od's?

en ja anders je spul goed verstoppen :)
Klik om te vergroten...

Ja. Het is trouwens niet eens duidelijk om wat het gaat, bij 't steegske had er iemand teveel GHB op denk ik. Die andere die afgevoerd was niet van bij 't steegske.

Denk trouwens niet dat er een razzia gaat gebeuren op Footworxx hoor. Zowiezo zal daar wel EHBO/Drugspreventie aanwezig zijn. Voorzover ik weet wordt er trouwens wel gecontroleerd aan de ingang en op de WC's bij Footworxx, je kan in ieder geval niet de tijd nemen om een lijn te gaan leggen op de WC (is mij verteld door iemand die vroeger ging, maar weet niet of dat nog altijd zo is). Dus ja: Dope bij je ballen steken en dan komt het goed, of bullit/neusspray als je poeders wilt gebruiken. Als je erop betrapt wordt lig je eruit, maar dat is in Nederland toch ook zo?

En ja ik heb ook liever een kraakpand of een illegale maar ik kies de locatie niet.
j
joni43Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Goh, het is allemaal relatief, op de vorige footworxx edities in Oostende ging ik gewoon naar de wc om mijn lijn te leggen. Maar anderzijds moet je ook niet nonchalant omspringen met je dope en geen lijnen leggen op toog bij wijze van spreke. Footworxx is wel vrij professioneel kwa organisatie, ik denk dat het wat valt te vergelijken met de professionaliteit waarmee Prspct in het WATT zijn feesten organiseert.

locatie footworxx: http://www.rwschool.be/engine.php?p=6&l=NL
2-3jaar geleden werden daar nog goa's georganiseerd, andere feesjes heb ik er nooit gedaan.
Vind het wel een zeer vette locatie!

@Dopezilla: ik vrees dat je te voet zal moeten gaan, desnoods taxi :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3334353637...66
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."