#1
Berbatov zei:Erg goede muziek, en de Chillout en Exit23 waren echt super.
Exit 23 was echt geniaal! Daar heb ik ook een hele tijd gestaan. En een of ander system dat core draaide, een vrij kale zaal met een stroboscoop (niet fucked up core, Rumoer denk ik ofzo?) Kierewiet ook lang gestaan.
Was dikke party.