#1
W.F.L. zei:Je kan gewoon punten nemen op de dansvloer.. :P
Als je eerst goed rond kijkt gaat dat prima ja.
W.F.L. zei:Je kan gewoon punten nemen op de dansvloer.. :P
Dopezilla zei:Aan het volk heb ik me niet echt gestoord, meer aan de beveiligers die steeds chagrijniger worden. Een vriendin van me was er nog uitgestuurd omdat ze een joint vast had, die niet brandde.
Beetje gaar.
Olle
TEKNO ANONYMOUS acid/tekno
Vrijdag 07 Mei
Tijd: 22.00 - 05.00
deur sluit om 1 uur
NO DOGS!!!
Vanavond zal de gonz weer eens goed gaan gonzen!
Het is weer tijd voor een onvervalst acid/tekno feest.
Dit keer met de aandacht vooral gericht op de authentiek Hollandse acid/tekno sound.
DJ'S:
SONNY (plexat)
CHRIS (AA)
SEEND (3mixketiers)
LIVE:
PHANTOMLAB (AA)
RINSE (AA)
Deur Open:22:00 Deur Dicht: 01:00
Entree Gonzer: € 2,50 Entree Niet Gonzer: € 5,00
Precies. Laat ons lekker feesten. 't Kost de samenleving verdomme niks, maar blijkbaar moet het iets opleveren voordat het getolereerd wordt.Debris zei:Wat jij zegt denk ik elke keer, wanneer er iets word stilgelegd.
Immo zei:Pfff wat een gezeur allemaal zeg, Bij een legaal feest weet je in ieder geval 100% dat het door gaat en dat je niet na een lange reis bij de bestemming aan komt en ziet dat de politie al aanwezig is. Ook is het geluid bij legale feestjes vaak beter en kunnen de dj's vaak ook wel beter draaien.
I'm in!Dopezilla zei:Zaterdag 1 mei tekno in regio Rotterdam. PM voor locatie.
Olle
Dopezilla zei:Zaterdag 1 mei tekno in regio Rotterdam. PM voor locatie.
Olle
W.F.L. zei:KABAAL DIGITAAL @ bevrijdingsfestival Wageningen (NL)
Immo zei:W.F.L. zei:KABAAL DIGITAAL @ bevrijdingsfestival Wageningen (NL)
Erg vette line up, mij alleen iets te ver weg.![]()
Immo zei:W.F.L. zei:KABAAL DIGITAAL @ bevrijdingsfestival Wageningen (NL)
Erg vette line up, mij alleen iets te ver weg.![]()
AA."AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."