#1
Het Goa-topic gebruikt toch niemand en tekno-mensjes willen vaak ook nog wel het Goa-sfeertje proeven.W.F.L. zei:Hey maar, dit is TEKNO!! Geen GOA. Er is al een goatopic.Ga dat maar verpesten
![]()
Misschien gaan wij daar ook naartoe, vanwege de politiecontroles op Wonderland waar we geen zin in hebben.Beanhead zei:Hmm ik wil zo graag nog eens goa'tje doen. Deze zomer in de ardennen![]()
Sfeer, leuke mensen, zweefteef uithangen, goede muziek & chillspots & food stalls![]()
![]()

