Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTeKno met een K

TeKno met een K

1302 antwoorden
140 weergaven
18-5-2026
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Waar haal je ze af? :confused:
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#2
W.F.L. zei:
Waar haal je ze af? :confused:
Klik om te vergroten...

ek23 onder andere. Curley en Esoteric (beide dezelfde persoon) staan er beide op. =)

Ik heb ook nog wel wat van Curley, als je wilt kan ik het wel ff allemaal rarre en uploaden.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ah, chill. Ik postte de link op een ander forum in de veronderstelling dat het een downloadlink was. :tearsofjoy: Rarren en uploaden zie ik wel zitten overigens, zal eens kijken op ek23 ook. :rock:
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#4
W.F.L. zei:
Ah, chill. Ik postte de link op een ander forum in de veronderstelling dat het een downloadlink was. :tearsofjoy: Rarren en uploaden zie ik wel zitten overigens, zal eens kijken op ek23 ook. :rock:
Klik om te vergroten...

Hierzo: http://www.zshare.net/download/7280001040a939ab/

Geen rar, wel een zip. =p
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
TeKNoZem zei:
Hierzo: http://www.zshare.net/download/7280001040a939ab/

Geen rar, wel een zip. =p
Klik om te vergroten...

Chill. Dank. Gelukkig is het een zip, want had geen zin om winrar opnieuw te installeren. :P
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rotterdamse gekte in de zin van dat men broer genoeg daar ging feesten en Curley gezien heeft :)

http://rapidshare.com/files/230242536/Curley.part1.rar
http://rapidshare.com/files/230250379/Curley.part2.rar
http://rapidshare.com/files/230251699/Curley.part3.rar

edit: heeft er iemand nog must-have tekno setjes? Eentje waar ik helemaal in verdwaald geraak en zit te stuiteren achter men bureau?
F
FakkelbrigadierLid
01-01-2024, 00:00
#7
Yo Mensen

27 februari is het weer zo ver.
Dit keer een super dik feest.
6 systems 2 muren, waaronder zelfs een frans system.

Meer info volgt.
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Fakkelbrigadier zei:
Yo Mensen

27 februari is het weer zo ver.
Dit keer een super dik feest.
6 systems 2 muren, waaronder zelfs een frans system.

Meer info volgt.
Klik om te vergroten...

Kijk, toevallig vandaag over gehoord. Dikke kans dat ik er ook bij ben. :stoned:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#9
Daar gaat de oude tekno mentaliteit :wink:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#10
TeKNoZem zei:
Kijk, toevallig vandaag gister over gehoord. Dikke kans dat ik er ook bij ben. :stoned:
Klik om te vergroten...
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat doe jij niet, jij weet je keuze al en dat is geen nieuwegein.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hmm, ik zit nu toch wel flink te twijfelen over waar ik heen moet.

Olle
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Maar maar maar maar maar! Dat maak ik zelf wel uit, meneer.

Olle
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#14
W.F.L. zei:
Hebben jullie aan de ingang van de WC's de wereldproblemen besproken? :mrgreen:
Klik om te vergroten...


Zo, rond die trend was het wel ja... :P


Zal misschien na Takketek nog naar een Tekno feestje gaan.. Die van fakkelbrigadier klinkt erg lekker! :hearteyes: :grin:
n
nultienLid
01-01-2024, 00:00
#15
Was jij bij Immo ofzo Jimmy?

Vrijdag wordt zeker leuk :)
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hup rootsleggers van free party scene/tekno (avec spiral tribe!)

Teknikal Sinner - Buzzed Up 001
Tracklist
A Untitled
B Untitled

http://www.discogs.com/Teknikal-Sinner- ... ase/436589

http://www.adrive.com/public/ec96395874 ... acbc4.html IBF.ATTACHMENT_102399

Best wel spacend.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#17
pascal828 zei:
Dan maken we even een DF hoekje :)
Groot uithangbord met DF'ers UNITE!
Klik om te vergroten...
Dat klinkt niet eens verkeerd. Dat moet standaard op tekno's gedaan worden. :P

Olle
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Fakkelbrigadier zei:
Yo Mensen

27 februari is het weer zo ver.
Dit keer een super dik feest.
6 systems 2 muren, waaronder zelfs een frans system.

Meer info volgt.
Klik om te vergroten...

KWS aanwezig? :)

(Als het tot zondagavond duurt wil ik best wel passeren.. als de locatie een beetje op de weg ligt :beer: )
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Als dit die van die frans-talige flyer is, dan is het in zuid-oost Nederland, dus met een beetje geluk precies op je terugweg.

Mocht dat zo zijn, en ben ik nog een beetje in leven na die party in Nieuwegein, dan ga ik daar denk ik ook nog wel even afteren.

Olle
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zeg wordt er eigenlijk ooit iets van de oude muziek gedraait op Teknofeesjes? Zo meer de spacende, psychedelische vorm inplaats van de DANG DANG DANG ? Niet dat ik niet heel de nacht wil stampen maar af en toe spacen mag ook wel eens :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3435363738...66
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."