#1
Waar haal je ze af? ![:confused:]()
W.F.L. zei:Waar haal je ze af?![]()

W.F.L. zei:Ah, chill. Ik postte de link op een ander forum in de veronderstelling dat het een downloadlink was.Rarren en uploaden zie ik wel zitten overigens, zal eens kijken op ek23 ook.
![]()
TeKNoZem zei:
Fakkelbrigadier zei:Yo Mensen
27 februari is het weer zo ver.
Dit keer een super dik feest.
6 systems 2 muren, waaronder zelfs een frans system.
Meer info volgt.

TeKNoZem zei:Kijk, toevalligvandaaggister over gehoord. Dikke kans dat ik er ook bij ben.![]()
W.F.L. zei:Hebben jullie aan de ingang van de WC's de wereldproblemen besproken?![]()
Dat klinkt niet eens verkeerd. Dat moet standaard op tekno's gedaan worden. :Ppascal828 zei:Dan maken we even een DF hoekje
Groot uithangbord met DF'ers UNITE!
Fakkelbrigadier zei:Yo Mensen
27 februari is het weer zo ver.
Dit keer een super dik feest.
6 systems 2 muren, waaronder zelfs een frans system.
Meer info volgt.
)"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."