Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTeKno met een K

TeKno met een K

1302 antwoorden
149 weergaven
18-5-2026
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mja ik kon er toen niet naartoe. Vond ik eigenlijk best kut :P
H
Hillbilly bastardLid
01-01-2024, 00:00
#2
Had even zin om wat vette teK te posten. Enjoy!

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/rK6BoI74Deo&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/rK6BoI74Deo&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/d-23H9Gy000&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/d-23H9Gy000&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/4vHbY3Yc-tA&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/4vHbY3Yc-tA&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]


[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/kF_BocBJIjw&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/kF_BocBJIjw&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/adYftCFebkA&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/adYftCFebkA&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]


[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/a__oSCwf5dQ&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/a__oSCwf5dQ&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#3

Kanker dikke acid :grin:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#4
W.F.L. zei:

Kanker dikke acid :grin:
Klik om te vergroten...

Hebben hebben hebben :hearteyes: . Oh en het gaat toch de dark worden. Hou me toch zeker op de hoogte voor komende tekno/core feesten. :)
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#5
Choose = vette vettigere vettigste acid.
Een van de meest gore acidcore dat ik ken.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=5yBlaiBd6As[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rssohSp7B4E[/youtube]
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dopezilla zei:
Keta en sjekkies werkt niet. Je hebt m'n misbaksels gezien. Origami gone wrong. Nog een godswonder dat ik die twee joints heb weten te bouwen, though. :P

Olle
Klik om te vergroten...

Prachtig is dat :mrgreen:

(op lsd) wit stipje (tip) gaat op andere witte vlek (vloei)... bruine vlek shag erop, groene vlek wiet eroverheen, en met mn ogen dicht vouwen, anders ging het niet :mrgreen:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#7
http://www.freeundergroundtekno.org/

wat een vette set op de radio op dit moment :grin:
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#8
http://lsdb.nl/set/16417/Maissouille_vs ... -2009.html

:rock:
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja, ik weet het dus nog niet. Zou wel graag gaan opzich.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik zou daarna graag door gaan spacen in de HCZ. :rock:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dopezilla zei:
Wie gaan er eigenlijk allemaal naar I Love Tekno?

Volgens mij flink wat members. Kan nog een dikke meeting worden. :grin:

Olle
Klik om te vergroten...

Ik ga erheen heb m'n kaartje klaar liggen. :grin: Ga jij nog?
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Geen tijd gehad om tickets te halen. Nou ja, komt morgen wel. Betwijfel het of het überhaupt uitverkocht raakt, though.

Olle
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Eerdere keren was het steeds uitverkocht maar nu is het in de grote zaal dus ik denk niet dat het snel uitverkocht zal zijn. Ik heb voor de zekerheid maar een kaartje gekocht omdat ik pas later kan komen omdat ik eerst met m'n band moet spelen. :P
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#14
-edit:

:rock:
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dubz, misschien kan je een beetje letten op wat je op een openbaar forum zegt.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#16
edit. foutje :wave:
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#17
Berbatov zei:
Dubz, misschien kan je een beetje letten op wat je op een openbaar forum zegt.
Klik om te vergroten...
Helemaal gelijk Berbatov. Kwam er ook net pas achter dat ik dat bericht getypt had vanmorgen :openmouth:

Bericht is aangepast. :)
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
I Love Tekno was echt geweldig. :rock: Rinse en Suburbass. :hearteyes:
n
nultienLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wehhhhhhhh ik kom er steeds vaker achter dat ik de helft of gewoon niet zie, of niet bewust mee maak ><

Was wel gezellig :)
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#20
W.F.L. zei:
I Love Tekno was echt geweldig. :rock: Rinse en Suburbass. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Rinse is altijd lekker. :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3031323334...66
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."