#1
Mja ik kon er toen niet naartoe. Vond ik eigenlijk best kut :P
W.F.L. zei:
Kanker dikke acid![]()
Dopezilla zei:Keta en sjekkies werkt niet. Je hebt m'n misbaksels gezien. Origami gone wrong. Nog een godswonder dat ik die twee joints heb weten te bouwen, though. :P
Olle


Dopezilla zei:Wie gaan er eigenlijk allemaal naar I Love Tekno?
Volgens mij flink wat members. Kan nog een dikke meeting worden.
Olle


Helemaal gelijk Berbatov. Kwam er ook net pas achter dat ik dat bericht getypt had vanmorgenBerbatov zei:Dubz, misschien kan je een beetje letten op wat je op een openbaar forum zegt.
Rinse en Suburbass. W.F.L. zei:I Love Tekno was echt geweldig.Rinse en Suburbass.
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."