#1
Re: wat luister je wanneer je boos ben ?
Feit.
Deranged zei:Ik ben nooit boos, want ik ben supercool.
Feit.
Deranged zei:Ik ben nooit boos, want ik ben supercool.
Drientje zei:Genoeg bass om de agressie eruit te gooien en warme lieve klanken om me weer lief te laten worden.
wobble zei:Ook dit soort, lekkere agressieve hardcore.
En als ik in de ultime killer-mood ben, dan luister ik dit
wobble zei:Ook dit soort, lekkere agressieve hardcore.
En als ik in de ultime killer-mood ben, dan luister ik dit
Haha, ik heb het door, ik snap niet precies hoe het werkt, daarom heb ik hem perongeluk ook 2 keer gepost :$:$wobble zei:link doet het niet overcome![]()
Drientje zei:Ff denken hoor:bigles zei:jij krijgt van mij 10 punte drientje , nou benje de pointleader in me rankings alleen al voor je goede muziek smaak![]()
gimme more mss nog numrs die jij hebt die ik ni ken
![]()
Deze vind ik zelf echt bizar:

"battery" is ook een goeieFlameon zei:Boos ben ik vrijwel nooit, en als ik dat ben nooit lang.
Maar metallica luister ik op zulke momenten erg graag, met name wiskey in the jar!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."