Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat luister je wanneer je boos bent ?

Wat luister je wanneer je boos bent ?

140 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: wat luister je wanneer je boos ben ?

Deranged zei:
Ik ben nooit boos, want ik ben supercool.
Klik om te vergroten...

Feit.
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: wat luister je wanneer je boos ben ?

Hoe bozer ik ben hoe blijer en hyper de muziek moet worden. Vaak een stevig dosis Japanse eurobeat doet opklaren. Dit soort spul:

D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: wat luister je wanneer je boos ben ?

Genoeg bass om de agressie eruit te gooien en warme lieve klanken om me weer lief te laten worden.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: wat luister je wanneer je boos ben ?

I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: wat luister je wanneer je boos ben ?

Als ik erg boos ben wil ik geen muziek horen, dan hou ik meer van stilte.
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: wat luister je wanneer je boos ben ?

Ik ben niet vaak boos maar als ik dat wel ben vind ik dit een geweldig nummer om even helemaal op los te gaan. Geweldige agressieve lyrics ook :P

[youtube]uLSA-zI18eE[/youtube]
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: wat luister je wanneer je boos ben ?

Drientje zei:
Genoeg bass om de agressie eruit te gooien en warme lieve klanken om me weer lief te laten worden.
Klik om te vergroten...

die is ind wel heel nice :grin:
O
OvercomeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: wat luister je wanneer je boos ben ?

wobble zei:
Ook dit soort, lekkere agressieve hardcore.
En als ik in de ultime killer-mood ben, dan luister ik dit
Klik om te vergroten...
O
OvercomeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: wat luister je wanneer je boos ben ?

wobble zei:
Ook dit soort, lekkere agressieve hardcore.
En als ik in de ultime killer-mood ben, dan luister ik dit
Klik om te vergroten...
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: wat luister je wanneer je boos ben ?

link doet het niet overcome :openmouth:
O
OvercomeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: wat luister je wanneer je boos ben ?

wobble zei:
link doet het niet overcome :openmouth:
Klik om te vergroten...
Haha, ik heb het door, ik snap niet precies hoe het werkt, daarom heb ik hem perongeluk ook 2 keer gepost :$:$

http://www.youtube.com/watch?v=ymYva17dI-g

deze bedoel ik :tongueout:
S
SayuranLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: wat luister je wanneer je boos ben ?

Infected mushroom ftw! :grin:

Maar als ik boos ben draai ik eigenlijk niet vaak muziek. Klein jointje en dan is de boosheid meteen weer weg, vaak zelfs nog voor ik 'm op steek.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: wat luister je wanneer je boos ben ?

Disturbed, Staind, Ill Nino, Mudvayne. Zulke dingen.
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: wat luister je wanneer je boos ben ?

ik luister meestal Whitechapel of Carnifex als ik boos ben. of andere echt HARDE metal
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: wat luister je wanneer je boos ben ?

[youtube]<object width="480" height="295"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/E56MQ4ODH1A&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/E56MQ4ODH1A&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"></embed></object>[/youtube]
b
biglesLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: wat luister je wanneer je boos ben ?

Drientje zei:
bigles zei:
jij krijgt van mij 10 punte drientje , nou benje de pointleader in me rankings alleen al voor je goede muziek smaak :grin: :stoned: gimme more mss nog numrs die jij hebt die ik ni ken :smoke:
Klik om te vergroten...
Ff denken hoor:
Deze vind ik zelf echt bizar:
Klik om te vergroten...

imo de ergste songs zijn gewoon de psytrance zooi met dan van die stemmetjes die der plots inkomen of vage sounds als je dan aant trippe bent ga je echt ligge rondkijke waar die vandaan kome :grin:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: wat luister je wanneer je boos ben ?

ik ben echt zelden boos, maar waarschijnlijk zou ik dan een dikke bak UK hardcore ofzo aanzetten :grin: :rock:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: wat luister je wanneer je boos ben ?

Boos ben ik vrijwel nooit, en als ik dat ben nooit lang.
Maar metallica luister ik op zulke momenten erg graag, met name wiskey in the jar!
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: wat luister je wanneer je boos ben ?

Flameon zei:
Boos ben ik vrijwel nooit, en als ik dat ben nooit lang.
Maar metallica luister ik op zulke momenten erg graag, met name wiskey in the jar!
Klik om te vergroten...
"battery" is ook een goeie
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: wat luister je wanneer je boos ben ?

Boos zijn is niet echt iets wat me vaak overkomt.. Maar meestal luister ik dan lekker lompe metal zoals Otep, grindcore ook wel. Heb ik geen zin in instrumentele herrie dan wel terror of lekkere zoenkazoenka-tekno, Core-Tex Labs ofzo.
Otep:
http://www.youtube.com/watch?v=qec8gmj12xg
Core-Tex Labs:
http://www.youtube.com/watch?v=Duf9qpWlwvU

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...345678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."