Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"# 1. Wiet voor mij is dit de perfecte drugs: Geen kater, geen craving naar meer als het uitwerkt. Ik beleef muziek veel intenser en een heerlijke nachtrust. #2 Xtc/mdma: het meest intense effect dat ik ooit heb ervaren. Jammer van de wachttijd en schadelijkheid. #3 truffels: nog niet veel ervaring mee, maar gaat nog komen #4 cocaine: meer nadelen als voordelen voor mij en eigenlijk mijn minst favo drugs.. vreemd dat ik hier aan mild verslaafd ben geworden. # 5. Alcohol: Ik drink al 4 jaar niet meer. Omdat ik het gevoel van dronken zijn niet leuk vind. En altijd zin heb in cocaine of Xtc alhoewel ik nooit heb gecombineerd. Vind het verder absoluut niet lekker qua smaak. En vind het te duur tijdens het uitgaan. Ben verder anti alcohol omdat ik persoonlijk vind dat je van geen enkele drugs zo een roekeloos beest word als van alcohol. Is bij iedereen anders natuurlijk"
"Hoi, Een vriend van mij heeft clonazepam gevonden in zijn medicijnkast thuis. Nu is hij er heilig van overtuigd dat elke soort medicatie die eindig op "pam" werkt om te slapen na coke gebruik. Zelf gebruik ik al even niet meer, door een milde verslaving. Toen ik nog gebruikte nam ik wel eens lormetazepam soms hielp dat maar hing vooral van de dosis af. Nu ben ik een beetje ongerust voor men vriend.. iemand hier ervaring mee? Edit: hij laat me net weten dat de 0,5mg is.. lijk vrij weinig dus ik ga ervan uit dat het zwaar spul is"
"Psychedelibee zei: Denk dat dat ook heel erg van de gewenning af hangt. Ik slaap letterlijk op elke benzo, maar heb totaal geen gewenning. Uiteraard zijn sommige benzo's beter voor het slapen dan anderen, maar in principe kun je elke benzo gebruiken om makkelijker in of door te slapen. Klik om te vergroten... Mijn maat, heeft er idd van geslapen en best snel ook na een half uur -uurtje geloof ik. Hij voelt zich wel wazig deze dag. Ik had er al ergens iets van gelezen dat Clonazepam een lange uitwerk tijd heeft? Sla me niet dood, ik ken niks van benzo's haha"
"Hallo, Een vriend van me had had laatst wedding cake gehaald in de toermalijn. De wiet was mooi verpakt in een glazen potje. Nu was mijn vraag of deze top shelf soorten echt de moeite waard zijn? Want vind ze vrij prijzig voor het aantal gram dat je krijgt. Of is het alleen zo duur vanwege de leuke verpakking ?"
"Psychedelibee zei: Waarom vraag je het hier en niet aan die vriend? Klik om te vergroten... Achter meerdere opinies vragen lijkt me niet veel verkeerd aan?"
"Ik heb goede bron waarbij ik koop.Bij wonder is het altijd goede kwaliteit, durf bijna te zeggen dat het soms beter is als in sommige coffeshops. Tijd terug had hij critical bilbo had hier verder nooit van gehoord en ik blow toch al enkele jaren. En deze soort is direct bij mijn favorieten. Geen te overdreven high ook zeker niet te licht. En de smaak is heel goed, net suiker zo zoet. Iemand al van deze soort gehoord ? Edit: qua hasj heb ik overlaatst Nepal templeball gerookt, aanrader !!"
"Brazen zei: @ Kajman Als ik vragen mag, waar heb je die Nepal bal gekocht? Ben 'n puur roker, uit 'n pijpje dus. Klik om te vergroten... In de euro garden in Eindhoven. Super tbizla vind ik ook top had deze uit the dampkring"
"Brazen zei: Om even terug te komen op die Nepal Temple hash ... in één woord: ROTZOOI !! Het komt in de verste verte niet in de buurt van Tempel hash. Het is ordinaire Paak, van die harde zolen uit Pakistan. En ik weet echt waarover ik praat. Mijn tip: koop vooral geen mooi klinkende namen, want zoals het spreekwoord luidt : Goede wijn behoeft geen krans. Klik om te vergroten... Ik was nochtans zeer tevreden hoor, en die van jou kwam ook uit euro garden?"
"Ik ben 1 nacht en dag bezig geweest. Dus dag 1 rond 17uur begonnen nacht door gedaan en dan dag 2 laatste dosis ook zoiets rond 17uur. Dat is nog niet gek lang vind ik lees wel een 2 tot 3 nachten zonder slaap. Ik was wel bekaf van te werken. Heb die twee dagen wel gewoon gewerkt. Ga het wel niet meer combineren met werk, idioot en onvolwassen eigenlijk. Die hartslag de dag erna schrok ik ook van. Mss door de vermoeidheid en roofbouw dat ie sneller sloeg. Ik ga speed zeker eens vaker doen. Het was een fijn gevoel en de uitwerking was zeer te verdragen. Beter bevallen als coke? Jazeker! Beter nog ik ga coke proberen te laten. En proberen 1x maand speed te gebruiken. Al ga ik wel opletten voor volgende keer zeker niet die hoeveelheid en wat meer opzoek werk ivm het drogen en dergelijke. Verder begrijp ik jullie speculaties over de kwaliteit van de speed en cocaine en of het wel degelijk speed was. Maar de speed heb ik gekocht van een ex-collega midden 30 en toch al 10 jaar verslaafd is aan speed. Dit is geen referentie natuurlijk maar die man zou toch nooit baat kunnen hebben bij troep. Mijn cocaine haal ik bij 2 vaste adressen en heb bij beide dezelfde uitwerking. Verder woon ik in Antwerpen vlak bij de bron dus. Dus ik veronderstel dat dit niet al te slechte kwaliteit zal zijn. Dit zijn zeker geen zekerheden. Testen zou ik zeker altijd willen doen. Maar België maakt het wel erg lastig.. Het testcentrum in Brussel is maar 2 dagen open op onmogelijke uren. Vakantie nemen vind ik wat overdreven. Heb wel ez cocaine cuts en purity besteld maar in hoe ver dit betrouwbaar is weet ik ook niet"
"2 dagen en 1 nacht op 2,5 gram sos, ik vind het eigenaardig dat bijna niemand hier een dag of twee doorhaalt op sos. Of is het op sos eigenlijk niet normaal? Verder had ik tweede dag bitter weinig aan de sos, bij elke snuif werd ik precies gwn men nuchtere zelf weer met weinig comedown. Tegen de avond aan ging ik meer gebruiken en dan kwam het wel harder. Maar je merkt gwn dat je dopamin echt echt op is"