Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat luister je wanneer je boos bent ?

Wat luister je wanneer je boos bent ?

140 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
F
Finesse*Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: wat luister je wanneer je boos ben ?

Ja, gruwelijk toch?

Limewax is de trots van ons kleine kikkerlandje. Die man maakt gestoorde shit. :beer:
J
Ja preciesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: wat luister je wanneer je boos ben ?

Rage against the machine!
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: wat luister je wanneer je boos ben ?

das ook wel chill ja
d
dropkick_tamasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: wat luister je wanneer je boos ben ?

Ja precies zei:
Rage against the machine!
Klik om te vergroten...
:sunglasses:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: wat luister je wanneer je boos ben ?

Ik ben nooit boos, want ik ben supercool.
s
seymourebutesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: wat luister je wanneer je boos ben ?

Mijn voorkeur gaat uit naar hiphop met diepe bass, als ik dat opzet rond middernacht heel zachtjes. Nou dan breekt de hel los. Dus ik zoek hiphop nummers van goeie kwaliteit (geen youtube)
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: wat luister je wanneer je boos ben ?

Deranged zei:
Ik ben nooit boos, want ik ben supercool.
Klik om te vergroten...

Feit.
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: wat luister je wanneer je boos ben ?

Hoe bozer ik ben hoe blijer en hyper de muziek moet worden. Vaak een stevig dosis Japanse eurobeat doet opklaren. Dit soort spul:

D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: wat luister je wanneer je boos ben ?

Genoeg bass om de agressie eruit te gooien en warme lieve klanken om me weer lief te laten worden.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: wat luister je wanneer je boos ben ?

I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: wat luister je wanneer je boos ben ?

Als ik erg boos ben wil ik geen muziek horen, dan hou ik meer van stilte.
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: wat luister je wanneer je boos ben ?

Ik ben niet vaak boos maar als ik dat wel ben vind ik dit een geweldig nummer om even helemaal op los te gaan. Geweldige agressieve lyrics ook :P

[youtube]uLSA-zI18eE[/youtube]
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: wat luister je wanneer je boos ben ?

Drientje zei:
Genoeg bass om de agressie eruit te gooien en warme lieve klanken om me weer lief te laten worden.
Klik om te vergroten...

die is ind wel heel nice :grin:
O
OvercomeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: wat luister je wanneer je boos ben ?

wobble zei:
Ook dit soort, lekkere agressieve hardcore.
En als ik in de ultime killer-mood ben, dan luister ik dit
Klik om te vergroten...
O
OvercomeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: wat luister je wanneer je boos ben ?

wobble zei:
Ook dit soort, lekkere agressieve hardcore.
En als ik in de ultime killer-mood ben, dan luister ik dit
Klik om te vergroten...
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: wat luister je wanneer je boos ben ?

link doet het niet overcome :openmouth:
O
OvercomeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: wat luister je wanneer je boos ben ?

wobble zei:
link doet het niet overcome :openmouth:
Klik om te vergroten...
Haha, ik heb het door, ik snap niet precies hoe het werkt, daarom heb ik hem perongeluk ook 2 keer gepost :$:$

http://www.youtube.com/watch?v=ymYva17dI-g

deze bedoel ik :tongueout:
S
SayuranLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: wat luister je wanneer je boos ben ?

Infected mushroom ftw! :grin:

Maar als ik boos ben draai ik eigenlijk niet vaak muziek. Klein jointje en dan is de boosheid meteen weer weg, vaak zelfs nog voor ik 'm op steek.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: wat luister je wanneer je boos ben ?

Disturbed, Staind, Ill Nino, Mudvayne. Zulke dingen.
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wat is jou fav nummer wanneer je zwaar pissed of ben ? zelf hou ik dan wel vaak vaan agressieve muziek :P

zoals

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."