#1
Re: wat luister je wanneer je boos ben ?
Drientje zei:Genoeg bass om de agressie eruit te gooien en warme lieve klanken om me weer lief te laten worden.

Cello suites van Bach.
Ja prachtig he. Kan er zelfs tranen in mijn ogen van krijgen.De cello suites van bach? Dat is mijn all time favourite music! Wie had dat gedacht, op een drugsforum, waar toch het merendeel aan de hardcore en techno zit, dat er iemand de Cello Suites van Bach opnoemt. De tweede mvt van het eerste cello suite is mijn all time favourite van alle muziek die ik ooit in mijn leven heb gehoord.
Skip naar 2:45 voor het gedeelte wat ik bedoel, de allermande suite.
Ja prachtig he. Kan er zelfs tranen in mijn ogen van krijgen.
Tupac - me against the world.
Tupac - only god Can judge me
Tupac - When i get free II
Ivy green, cool! veel geluisterd, maar al járen helemaal uit mijn geheugen gewist. Ga het snel weer eens opzetten.Haha, goeie ouwe nederpunk natuurlijk.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."