Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat luister je wanneer je boos bent ?

Wat luister je wanneer je boos bent ?

140 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: wat luister je wanneer je boos ben ?

I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: wat luister je wanneer je boos ben ?

Als ik erg boos ben wil ik geen muziek horen, dan hou ik meer van stilte.
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: wat luister je wanneer je boos ben ?

Ik ben niet vaak boos maar als ik dat wel ben vind ik dit een geweldig nummer om even helemaal op los te gaan. Geweldige agressieve lyrics ook :P

[youtube]uLSA-zI18eE[/youtube]
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: wat luister je wanneer je boos ben ?

Drientje zei:
Genoeg bass om de agressie eruit te gooien en warme lieve klanken om me weer lief te laten worden.
Klik om te vergroten...

die is ind wel heel nice :grin:
S
SneeuwSnuiverLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik luister niet zo vaak muziek als ik boos ben maar als ik dat wel doe dan het liefst Korn:rock:

Muziek maakt mij vooral erg gelukkig:heartsuit:
Ik hou het meest van harde muziekstijlen zoals metal, metalcore, hardcore, industrial hardcore en uptempo.
Daar kan ik al mijn zowel positeve als negative emoties in kwijt.
s
stomme eendLid
01-01-2024, 00:00
#6
Cello suites van Bach. Die krijgen me rustig op de meest stressvolle en boze momenten.

Als ik liever boos zou willen blijven, dan zou ik kiezen voor rage against the machine denk ik.
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#7
stomme eend zei:
Cello suites van Bach.
Klik om te vergroten...

De cello suites van bach? Dat is mijn all time favourite music! Wie had dat gedacht, op een drugsforum, waar toch het merendeel aan de hardcore en techno zit, dat er iemand de Cello Suites van Bach opnoemt. De tweede mvt van het eerste cello suite is mijn all time favourite van alle muziek die ik ooit in mijn leven heb gehoord.


Skip naar 2:45 voor het gedeelte wat ik bedoel, de allermande suite.
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Terror :blushing:
D
Diehard-hiphop.fanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tupac - me against the world.
Tupac - only god Can judge me
Tupac - When i get free II
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ben nooit meer boos.
Ik ben nooit meer blij.
Ik ben een machine, een mechaniekje en ben te stemmen met een beetje drugs en repeterende mechanische geluiden. Het maakt me tam, een wilde of allesomvattend.

Versje uit een psychedelisch poezieboekje.
s
stomme eendLid
01-01-2024, 00:00
#11
BasvanHoven zei:
De cello suites van bach? Dat is mijn all time favourite music! Wie had dat gedacht, op een drugsforum, waar toch het merendeel aan de hardcore en techno zit, dat er iemand de Cello Suites van Bach opnoemt. De tweede mvt van het eerste cello suite is mijn all time favourite van alle muziek die ik ooit in mijn leven heb gehoord.


Skip naar 2:45 voor het gedeelte wat ik bedoel, de allermande suite.
Klik om te vergroten...
Ja prachtig he. Kan er zelfs tranen in mijn ogen van krijgen.
F
FruitvliegLid
01-01-2024, 00:00
#12
Boosheid vind ik een hele nare emotie, dus ik probeer mezelf dan te kalmeren. Ik probeer de boosheid dan om te zetten in begrip, wat niet altijd erg makkelijk is! Ik ben er ook niet over uit of dit altijd wel zo goed is, want lekker boos zijn mag ook heus wel eens en is ook wel eens best terecht. Het is alleen zo'n rotgevoel en het vervelende is dat je je door het toedoen van een ander rot laat voelen. Om te kalmeren helpen mantra's mij heel goed:

F
FruitvliegLid
01-01-2024, 00:00
#13
stomme eend zei:
Ja prachtig he. Kan er zelfs tranen in mijn ogen van krijgen.
Klik om te vergroten...

Magnifiek en zeer rustgevend. Ben hem voor de tweede keer aan het beluisteren en het is zeker niet de laatste keer...
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#14
RomanIglo zei:
Tupac - me against the world.
Tupac - only god Can judge me
Tupac - When i get free II
Klik om te vergroten...

Ik voeg toe
2pac - do 4 love (ofzoiets)
Met die old school clip erbij, geweldig
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#15
Haha, goeie ouwe nederpunk natuurlijk.

V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#16
Boos: bepaalde rapnummers en metal... Eminem, Marilyn Manson..

8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Serieus, dit!

s
stomme eendLid
01-01-2024, 00:00
#18
Lytje pole zei:
Haha, goeie ouwe nederpunk natuurlijk.

Klik om te vergroten...
Ivy green, cool! veel geluisterd, maar al járen helemaal uit mijn geheugen gewist. Ga het snel weer eens opzetten.
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#19
0:50
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#20

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."