Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat luister je wanneer je boos bent ?

Wat luister je wanneer je boos bent ?

140 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: wat luister je wanneer je boos ben ?

Boos ben ik vrijwel nooit, en als ik dat ben nooit lang.
Maar metallica luister ik op zulke momenten erg graag, met name wiskey in the jar!
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: wat luister je wanneer je boos ben ?

Flameon zei:
Boos ben ik vrijwel nooit, en als ik dat ben nooit lang.
Maar metallica luister ik op zulke momenten erg graag, met name wiskey in the jar!
Klik om te vergroten...
"battery" is ook een goeie
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: wat luister je wanneer je boos ben ?

Boos zijn is niet echt iets wat me vaak overkomt.. Maar meestal luister ik dan lekker lompe metal zoals Otep, grindcore ook wel. Heb ik geen zin in instrumentele herrie dan wel terror of lekkere zoenkazoenka-tekno, Core-Tex Labs ofzo.
Otep:
http://www.youtube.com/watch?v=qec8gmj12xg
Core-Tex Labs:
http://www.youtube.com/watch?v=Duf9qpWlwvU
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: wat luister je wanneer je boos ben ?

Ik ben niet echt vaak boos, maar dit werkt altijd vrij goed om wat aggressie kwijt te raken :P

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/TTkZt8r2lko&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/TTkZt8r2lko&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: wat luister je wanneer je boos ben ?

TS was mij eigenlijk al voor: Steen (& Spinal)
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: wat luister je wanneer je boos ben ?

vode zei:



ALLES KAPOT GODVERDOMME!!!! :angry: :grin:
Klik om te vergroten...

Dit luister ik alleen als ik vrolijk ben.
Als ik boos ben dan zoek ik meestal iets waar ik weer rustig van wordt, meestal de melodieuze klanken van LITE of wat ska.
s
splifftailLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: wat luister je wanneer je boos ben ?

cock the hammer, cypres hill...

"how ya feel now when my slee-cap toe
stuck in that ass like a dildo"??
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: wat luister je wanneer je boos ben ?

Be quick or be dead doet het ook goed, wel de live @ Donnington in 92 versie! :rock:
P
PompbakLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hip-hop maar dan echt de gangster teksten. Maar meestal techno Allee soorten
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik krijg altijd weer een flinke glimlach op me gezicht van Hardcore, frenchcore, uptempo en early.
Maar al voel ik me echt heel kut dan zet ik heavy metal aan.
S
Speedy wolfLid
01-01-2024, 00:00
#11
BasvanHoven zei:
Chopin.

En dan vooral zijn 4 ballades.

Ja het is klassiek, en ja ik ben misschien aan het verkeerde adres maar damn, zijn muziek is zo hartverscheurend emotioneel dat ik er simpelweg mijn woede erdoor verlies.

En om het dan na te spelen op de piano laat mijn humeur harder stijgen dan een penis na no-fap-november.
Klik om te vergroten...
Totaal niet slecht nee, alhoewel ik eerder Debussy luister.
V
VOXXLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dan nijg ik meer naar Metal en dat soort. Echt van dat geschreeuw zoals Slipknot doet het um wel :rock:
Beetje muziek om af te reageren zeg maar.
S
SneeuwSnuiverLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik luister niet zo vaak muziek als ik boos ben maar als ik dat wel doe dan het liefst Korn:rock:

Muziek maakt mij vooral erg gelukkig:heartsuit:
Ik hou het meest van harde muziekstijlen zoals metal, metalcore, hardcore, industrial hardcore en uptempo.
Daar kan ik al mijn zowel positeve als negative emoties in kwijt.
s
stomme eendLid
01-01-2024, 00:00
#14
Cello suites van Bach. Die krijgen me rustig op de meest stressvolle en boze momenten.

Als ik liever boos zou willen blijven, dan zou ik kiezen voor rage against the machine denk ik.
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#15
stomme eend zei:
Cello suites van Bach.
Klik om te vergroten...

De cello suites van bach? Dat is mijn all time favourite music! Wie had dat gedacht, op een drugsforum, waar toch het merendeel aan de hardcore en techno zit, dat er iemand de Cello Suites van Bach opnoemt. De tweede mvt van het eerste cello suite is mijn all time favourite van alle muziek die ik ooit in mijn leven heb gehoord.


Skip naar 2:45 voor het gedeelte wat ik bedoel, de allermande suite.
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Terror :blushing:
D
Diehard-hiphop.fanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Tupac - me against the world.
Tupac - only god Can judge me
Tupac - When i get free II
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik ben nooit meer boos.
Ik ben nooit meer blij.
Ik ben een machine, een mechaniekje en ben te stemmen met een beetje drugs en repeterende mechanische geluiden. Het maakt me tam, een wilde of allesomvattend.

Versje uit een psychedelisch poezieboekje.
s
stomme eendLid
01-01-2024, 00:00
#19
BasvanHoven zei:
De cello suites van bach? Dat is mijn all time favourite music! Wie had dat gedacht, op een drugsforum, waar toch het merendeel aan de hardcore en techno zit, dat er iemand de Cello Suites van Bach opnoemt. De tweede mvt van het eerste cello suite is mijn all time favourite van alle muziek die ik ooit in mijn leven heb gehoord.


Skip naar 2:45 voor het gedeelte wat ik bedoel, de allermande suite.
Klik om te vergroten...
Ja prachtig he. Kan er zelfs tranen in mijn ogen van krijgen.
F
FruitvliegLid
01-01-2024, 00:00
#20
Boosheid vind ik een hele nare emotie, dus ik probeer mezelf dan te kalmeren. Ik probeer de boosheid dan om te zetten in begrip, wat niet altijd erg makkelijk is! Ik ben er ook niet over uit of dit altijd wel zo goed is, want lekker boos zijn mag ook heus wel eens en is ook wel eens best terecht. Het is alleen zo'n rotgevoel en het vervelende is dat je je door het toedoen van een ander rot laat voelen. Om te kalmeren helpen mantra's mij heel goed:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."