Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gemberbier (Crabbies) heeft een lekkere subtiele gembersmaak en drinkt lekker weg"
"Dan nijg ik meer naar Metal en dat soort. Echt van dat geschreeuw zoals Slipknot doet het um wel Beetje muziek om af te reageren zeg maar."
"Hansklok zei: 25mg quetiapine werkt goed voor slaapproblemen Klik om te vergroten... Klopt. Volgens mijn behandelaar slapen meer mensen hier wel goed op. Ikzelf had daar ook profeit van bij gebruik. Ik heb jarenlang geslapen op medicatie. En nu bij het wegvallen (wegens teveel vervelende bijwerkingen) mis ik dat ineens wel. Tegenwoordig neem ik ruim een uur voordat ik ga slapen Promethazine. Ook dat helpt redelijk 🙂"
"Ikzelf verkies ook bier met een smaakje. Dan ga ik toch echt voor gemberbier Met name die van Crabbies. Drinkt zeer lekker weg als een echte Lager. Maar Mexicaans bier is ook wel top. Desperados met een vleugje tequila mag er ook wezen."
"Ik probeer mijn inner demons juist te killen met alcohol."
"Haze!!"
"Vitamine D Multi Vitamine supplement Magnesium supplement Visolie (het liefst een bepaald soort dat het meeste zuiver is)"
"Ik lees veel bekende middelen die ik herken die ik zelf ook gebruikt heb. En ik zeg "gebruikt" (gelukkig) 🙂 maar er zitten best wel heftige soorten tussen. Ik zal mijn lijstje ook met jullie delen. - Zyprexa - Risperdal - Abilify - Clozapine - Amisulpride - Paliperidon - Quetiapine - Promethazine - Haldol - Escitalopram Alleen de laatste in het rijtje gebruik ik momenteel nog, maar ook daar ga en mag ik in de nabije toekomst mee stoppen 😄 En dan eindelijk medicatie vrij 🙏"
"Lekkerste: Bier!! (vooral gemberbier) ook sommige likeuren zijn wel goed te drinken Minst lekkerste: Whiskey (kan ik echt niet verdragen)"