Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"nu al bijna 2 weken gestopt met blowen het begon sinds me 15de weleens geprobeert rond me 16de afentoe met vrienden alles was grappig leuk enzo toen ik 17 was en begon te werken begon ik dagelijks te blowen alleen of en met vrienden Januari 2018 samen met vrienden een maand gestopt en afgesproken het alleen in het weekend te doen op me 18de verjaardag weer begonnen en vanaf eind maart begon ik weer dagelijks te blowen tot ik pas geleden na begon te denken waar ben ik eigelijk mee bezig wat ga ik in me leven bereiken als ik zo door ga niks! dus heb er vrijdag een punt achter gezet de week ervoor gestopt met dagelijks gebruik , dus nu ongeveer bijna 2 weken gestopt ben echt helemaal klaar met blowen! het is troep en je leven gaat er zwaar door achteruit merk dat ik heel negatief werdt en begon te denken en werdt een beetje down na een tijd laaste tijd van me blowperiode en leefde elke dag in het zelfde circeltje Coffeeshop en blowen en soms na vrienden wat ook steeds minder werdt de nadelen waren gewoon veel meer dan de voordelen en de voordelen begonnen steeds meer weg te zakken dus minder te worden ook contact met andere begon steeds moeilijker te worden en contact met onbekende werdt helemaal moeilijk begon heel onzeker te worden en niet echt meer sociaal terwijl ik dat sowieso niet erg was is het praten met andere sociaal zijn en onzeker zijn veel erger geworden ik ben er klaar mee heb het gehad en ga me nu focussen op me toekomst!"
"Bas zei: En wat kan het dan een opluchting zijn als je er al een tijdje helemaal klaar mee bent. Knap dat je die knop zomaar hebt omgezet en stopte! Je geheugen en grammatica is er nou trouwens niet echt bepaald op voorruit gegaan door het blowen. Want ik zie meerdere keren werd met -dt staan. Just saying ... Klik om te vergroten... Jaa ben er gewoon helemaal klaar mee elke dag het zelfde wil verder met me leven en op de goeie en positieve dingen focussen jaa helaas me school niet afgemaakt ben wel van plan om binnenkort terug naar school te gaan"
"SneeuwSnuiver zei: @Diehard-hiphop.fan Ik herken mezelf wel een beetje in jouw verhaal. Ik heb ook een aantal jaar lang dagelijks geblowd en begon daarvan ook steeds meer negatieve gevolgen te merken. Mijn conditie ging steeds meer achteruit en ik had geen motivatie en energie meer om te sporten. In een paar jaar tijd was ik veel aangekomen en merkte dat ik alleen nog maar lui werd door het blowen en nooit meer echt lekker stoned ofzo Het blowen is helaas een verslaving voor mij. Ik heb al een aantal pogingen gedaan om te stoppen maar hield dat nooit langer dan een week of maximaal twee weken vol. Een paar maanden terug was ik er echt helemaal klaar mee, ik stopte met blowen, ben weer begonnen met sporten en ben op dieet gegaan. Ik ben tien kilo afgevallen en merkte dat ik weer meer energie en motivatie kreeg, Ik heb het acht weken volgehouden om niet dagelijks te blowen en voelde me stukken beter. Door een nare gebeurtenis heb ik helaas weer een terugval gehad en ben nu al weer een aantal dagen veel aan het blowen Klik om te vergroten... hey zo te zien lijken we erg op elkaar ben meerdere keren geminderd en stop pauze’s maar het sloop er toch steeds in ik werd negatief lui lusteloos ervan at bijna niet meer blowde alleen maar verwaarloosde me vrienden omdat ik in me eentje aan het water of coffeeshop of kamer te blowen terwijl hun ook blowde maar altijd zeurde dat hun woude minderen en ik veelste veel blowde veel verschillende mensen vonden me gebruik te veel maar ik zag niet in dat ik een probleem was ANTI-SOCIAAL werd erg mager steeds meer todat ik het licht eindelijk zag ben nu bezig me leven weer op de rit aan het krijgen sport weer wekelijks meerdere keren peer week heb weer een kleurtje krijg steeds meer complimenten dat ik er veel beter uit zie begin weer meer recht op te lopen wordt weer wat socialer."
"Janey zei: netjes diehard bekend verhaal! Ik rookte 10 jaar non stop jointjes. Maar ik heb er voor gekozen om te stoppen. Ik ben nu 1 maand en 3 weken gestopt met blowen, cold turkey! Mijn lichaam kon er echt niet meer tegen en ik wou al langer stoppen met blowen. Ik durfde nooit die stap te zetten, maar uit eindelijk is het mij gelukt. Ik was ook nooit echt gelukkig toen ik blowde, zenuwachtig, nagels bijten, extreem moe als ik wakker werd, nergens zin in hebben en ga zo maar door. Ik had wel wat last van afkickverschijnselen, maar daar heb ik nu geen last meer van. Het enige waar is last van heb zijn, extreme eetbuien Sinds ik gestopt ben merk ik nu zoveel positieve veranderingen aan me zelf en in het leven, en ik voel me veel gelukkiger en gezonder zonder die troep. En ik ben er zeker van dat ik nooit maar dan ook echt nooit meer 1 joint aan raak. Ik ben ook geen 1x in de verleiding gekomen, terwijl mijn vriend enz gewoon langs mij roken, ik heb daar verder geen problemen mee. Voor iedereen die pas gestopt is succes en jullie kunnen het! Klik om te vergroten... Jaa ik ben ook cold turkey gestopt Ik zat er eerst aan te denken om een maand te stoppen dan nog afentoe een week later dacht ik fuck it ik stop voor altijd inderdaad ben een stuk positiever sinds ik gestopt ben wil die shit ook niet meer aanraken heb zelfs gehad dat 2 vrienden gingen blowen ik gewoon met hun zat te praten of ik nog nooit geblowt had waar ik wel last van heb sinds is gestopt ben is gedachten die alle kanten op gaan zowel fictie als non fictie en sinds de laaste dagen ben ik erg agressief kan om de kleinste dingen schreeuwen of uit me dak te gaan"
"Janey zei: Herkenbaar ik had daar ook last van de eerste 2 weken. Die afkickverschijnselen zijn maar voor korte duur, ten minste dat was bij mij. Alles komt goed het heeft ff zijn tijd nodig. Droom jij ook zoveel? Ik heb zo’n gekke rare dromen wat ik nog nooit heb gehad niet normaal! Ik hoop dat je snel van je afkickverschijnselen af bent, hou ons op de hoogte als je wilt. Succes man! Klik om te vergroten... Jaaa is nu me 3de week Jaa ik droom ook weer en ook echt vreemd rare avondture droom meestal 2 keer meestal Word ik wakker anderhalf uur voordat de wekker gaat omdat ik dood ben gegaan of ben aangevallen en daarna droom ik nog ff todat de wekker gaat"
"TechnoChicken zei: Ik had de eerste 2 weken na het stoppen ook echt bizar rare dromen. En vooral enge ook, maar vond het wel lachen want had lang niet meer gedroomt. Klik om te vergroten... True wel lachen maar ze kunnen soms ook echt eng raar of kut zijn en lijken opeens bloed echt zoals vandaag had ik gedroomt dat ik weer ging blowen en toen ik in me droom weer een beetje nuchter werd ik zo dacht kut wat heb ik gedaan was net halverwege toen ik wakker werd moest ik het nog ff verwerken en of het een droom was of gisteren gebeurt was gelukig was het een droom hoelang ben jij nu gestopt? en ook voor altijd?"
"TechnoChicken zei: Ohhh nee dat zijn geen leuke dromen nee haha echt een mind fuck.. Ik ben nu sinds vorigjaar mei?? Gestopt. Ik weet het eerlijk gezegd niet. Maar best al een tijdje. Ik kon er niet goed meer tegen, elke keer als ik al 1 of 2 haaltjes nam had ik al het gevoel dat ik bad ging. En als je eenmaal die angst in je hebt om bad te gaan van wiet gaat dat je hoofd ook niet meer uit. Ben het ook niet van plan het ooit nog eens te gebruiken Klik om te vergroten... Dat had ik ook een tijdje toen ik een keertje bad ben gegaan maar toen ging ik ombewust meer blowen elke dag na 2 weken geen last meer van gehad en na een maand was ik weer de oude maar ben er nu wel klaar mee! gebruik je nog wel andere dingen of ben je net als mij helemaal clean? ookal gebruikte ik alleen Cannabis Tabak en alcohol"
"Haze vooral Super Silver Haze En Amnesia PP Vindt ik ook wel chill vooral als je alleen Een Joint rookt. Haze is weer chill met vrienden alleen is hij Ook super chill maar het is een Sativa dus met Vrienden wordt je dan wat actiever. En hasj heb ik nog niet echt een Favoriet. Maar tot nu toe King Hassan en Ketama"
"acht.zes zei: Ik rook qua wiet whatever ik in mijn handen krijg, dat is de laatste maanden toevallig de al hierboven genoemde Silver Haze van mijn thuisdealer en die is goed genoeg voor mij. Af en toe haal ik iets totaal anders bij de shop voor de broodnodige variatie. Net met eten lust ik vrijwel alles, hoewel sommige wiet wel heel muf stinkt, en die laat ik dan ook liggen. Qua hasj nederhasj van coffeeshop de 2de kamer. Die is ongeveer 3 keer sterker dan wat de gemiddelde shop aan sterkste hasj verkoopt, uitermate geschikt om eens flink verder te gaan qua stonedheid zonder absurde hoeveelheden te hoeven roken. Klik om te vergroten... Welke Nederhasj koop je dan precies als ik Vragen mag? Is het die Waterworks van 60/70 Euro’s"
"Veel water vitamine B een koffie om op te Starten , drink erna wel weer wat water. En rook erna een lekker wiet Jointje."