#1
Re: wat luister je wanneer je boos ben ?
Boos? Tisdat?
Boos? Tisdat?
wobble zei:zelf hou ik dan wel vaak vaan agressieve muziek :P
Deranged zei:Als ik ooit boos zou zijn zou ik Bassie en Adriaan luisteren denk ik.
nicolai zei:iets van boudewijn de groot of the beatles ofzo

Dat was toch Dj Jean?Finesse* zei:Ja, gruwelijk toch?
Limewax is de trots van ons kleine kikkerlandje. Die man maakt gestoorde shit.![]()

N0NA zei:Steen

Cello suites van Bach.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."