Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Petrovic zei: Daar ben je hiervoor op de juist plek gekomen stap 1; meng 1 kilo suiker met zout. stap 2: gooi er 4 eitjes bij combinatie wat melk en meng het goed. stap 3: Doe het in de koelkast en laat het 3 uurtjes reizen. Stap 4: laat het vocht verdampen en zegen het met wat wierrook. et voila je hebt speed van 73% . Klik om te vergroten... Zeker chill, nu hoef ik niet meer via-via mijn speed te regelen! Shit man, echt bedankt"
"Haal een fles Strohrum 80%. 2 shot glaasjes en je voelt hem al behoorlijk hangen. Nog 2 en je bent zat."
"Goed bezig"
"Aking zei: Ik had gewoon weer prima pep de afgelopen week Klik om te vergroten... Ik ben jaloers op je . Ik moet nog regelen, oftewel even de ballen zoeken om het aan een collega van me te gaan vragen die regelmatig (elk weekend) gebruikt. Vind het toch nog beetje moeilijk, want ik vertrouw hem wel maar ben bang dat ie dadelijk gaat lopen doorlullen dat ik heb gebruikt ofzo (mn pa werkt bij het zelfde bedrijf!!). En zelf een dealer vinden is lastig om twee redenen. Ten eerste zit ik totaal niet in het circuit (geen vrienden die gebruiken), en ten tweede vind ik het behoorlijk onverantwoord om in de stad rond te gaan zoeken naar een dealer. Ik heb liever via-via zodat het betrouwbaar is (die collega gebruikt immers hetzelfde spul)."
"Ik zou er inderdaad mee uitkijken, je drinkt je echt vlug kapot onderschat dat alsjeblief niet. Ik drink regelmatig maar na 7 shotglaasjes lag ik plat."