#1
Ik denk toch wel dat Methamfetamine en Heroïne de meest verslavende middelen zijn...
Procentueel gebruiken veel meer mensen tabak dan andere drugs. Ik ben wel benieuwd naar de procentuele verhouding met de kans op (in)directe sterfte per middel.speedjunky69 zei:nicotine word zwaar onderschat!
vele doden per jaar aan roken meer dan aan alle illegale drugs bij elkaar en toch te koop op iedere straathoek....
blijf t krom vinden
KoxBox zei:Euforisch had misschien beter geweest.
Zou daar de naam Ecstacy van komen?Sublimo zei:KoxBox zei:Euforisch had misschien beter geweest.
Of extase. Vind ik ook wel een mooi woord om die gevoelens te beschrijven.![]()
KoxBox zei:Zou daar de naam Ecstacy van komen?Sublimo zei:KoxBox zei:Euforisch had misschien beter geweest.
Of extase. Vind ik ook wel een mooi woord om die gevoelens te beschrijven.![]()
Nee. Dat is het Engelse woord voor extase. Maar dan wel ecstasy.KoxBox zei:Zou daar de naam Ecstacy van komen?
Exceptional Insight zei:Nee. Dat is het Engelse woord voor extase. Maar dan wel ecstasy.KoxBox zei:Zou daar de naam Ecstacy van komen?
Achzo.Exceptional Insight zei:Nee. Dat is het Engelse woord voor extase. Maar dan wel ecstasy.KoxBox zei:Zou daar de naam Ecstacy van komen?
Bwa, euforie en ecstase misschien. Maar Gelukkig zijn is toch van een heel andere orde, dat is een gevoel met veel meer diepgang dan de andere twee.desiyaboy zei:Euforisch, ecstase, gelukkig. volgens mij allemaal een beetje dezelfde richting.![]()
KoxBox zei:Bwa, euforie en ecstase misschien. Maar Gelukkig zijn is toch van een heel andere orde, dat is een gevoel met veel meer diepgang dan de andere twee.desiyaboy zei:Euforisch, ecstase, gelukkig. volgens mij allemaal een beetje dezelfde richting.![]()
Je bent gelukkig als het totaalpakket klopt, je (liefdes)leven, goed werk (of studiekeuze), enz..
Euforie en ecstase zijn meer een moment opname gevoel en dat heeft weinig te maken met gelukkig zijn.
Wel, zo denk ik er toch over.![]()
alhoewel ik op M toch echt 4 uur gelukkig ben (eigenwijs he) desiyaboy zei:wederom goed gecorigeerd, valt niks op aan te merkenalhoewel ik op M toch echt 4 uur
gelukkigeuforisch ben (eigenwijs he)![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."