Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De Sjeik zei: Je had er eigenlijk eerder mee moeten beginnen, maar beter laat dan nooit. Ik zou even naar een growshop gaan als ik jou was, en ff kijken wat ze hebben. De meest basic voeding kost rond de 15 euro/L, maar ik kan je wel aanraden iets beters te halen. Ik gebruik zelf BAC, die kost trouwens ook maar 15 euro. Maargoed, er is keuze zat. Klik om te vergroten... Veel kwekers stoppen juist wel met voeding geven 2 weken voor de oogst zodat de voeding niet in je wiet zit. 4mm toppen = helaas mislukt volgend jaar beter denk ik."
"Je kan natuurlijk wel stekjes erafhalen als je hem oogst. Het is nu prima op tijd om de stekjes na het wortelen dan over een weekje of 2 buiten te zetten ook."
"Gemiddeld komt er niet heel veel, maar ook niet heel weinig vanaf. Verder kan het gemiddelde gerust een factor 30 uiteenlopen afhankelijk van de omstandigheden. En dan hebben we het dus over het gemiddelde ja."
"nul Maar ook al zul je zelf wel geen fucking idee hebben waar je mee bezig bent, want anders was je vraag wel anders gesteld, ik zal toch een poging doen te helpen en een indicatie geven. -Gekweekt zoals de meeste profesionele kwekers het doen, met rond de 20 planten per vierkante meter en nul tot 2 weken groeifase: 20g per plant. -In juni buiten gezet in een 10L potje en weinig onderhoud: 50g per plant -In April voorgegroeid in de vensterbank en in mei buiten in de volle grond met voeding, en elke dag water: 500g per plant. Moet jij dus maar inschatten waar jij ergens zit."
"Yep, maar als je teveel gaat denken dat je jezelf voor de gek houd, kan het ook weer zijn dat er een keer iets is en dat je het zelf niet gelooft. Zo had ik een keer een niersteen, en ik lag echt letterlijk en figuurlijk dubbel van de pijn en begon te denken dat er een orgaan gescheurd moest zijn ofzo. (Ik wist niet dat je nierstenen al op je 30e kon krijgen, en ik wist ook niet hoe belachelijk pijnlijk dat is) Ik begon toen ook te twijfelen of ik mezelf gek maakte, je word immers niet zomaar wakker met gescheurde organen of dat soort ernstige shit en twijfelde ook of die pijn wel echt was. Toch maar naar de dokter gegaan, het ging wel vanzelf over en ze deden er niets aan behalve een scan maken, maar toch heerlijke pilletjes tegen de pijn gekregen"
"Re: Eerste keer speed tips? Das dan wel om hard te gaan, als je gewoon wakker wil zijn en het niet te gek wil maken is de helft genoeg. Zo te zien in je beginpost is dat wat je van plan bent. Ik zou ook bommetjes adviseren. Het is niet zo klote in je neus, werkt veel langer en je creëert er geen verslavingsversterkend gedrag mee. (veel pep verslaafden zijn vooral ook verslaafd aan het lijntje kappen + snuiven)"
"Ik denk niet water. Als de pep nog vochtig is, is de geur veel sterker en doet het meer pijn in de neus. Het verdampt naar mijn idee ook sneller dan water. Ik ga er dus vanuit dat het een of andere vluchtige stof is die bij de productie word gebruikt."
"Sowieso, ik dacht altijd dat Dripptone een verstandige jongen was enzo, hij heeft ons gefopt blijkbaar"
"Lijkt mij heel redelijk hoor. Waarom vraag je het, bang dat je teveel betaald, of bang dat je te weinig betaald en troep krijgt ?"
"Drugsenuitgaan zei: Drugsenuitgaan.nl is benieuwd naar jullie ervaringen met vrienden die te ver gaan. Wat heb jij toen gedaan? Wat had dat voor effect? Zou je het nu anders doen? Wij zouden het waarderen als je jouw verhaal op het forum wilt vertellen. Klik om te vergroten... Een vriendin van me is speed verslaafd al enkele jaren. Ze is 27, behalve haar speed gebruik is ze intelligent en verstandig en heeft een full time baan die ze nog wel goed en gemotiveerd doet. Opzich lijkt er al vooruitgang te zijn, maar tegelijk heb ik het gevoel dat een klein beetje vooruitgang juist voorkomt dat ze op een dieptepunt komt dat haar zelf echt doet realiseren dat er iets moet veranderen en het zo nog jaren door kan gaan. Een jaar geleden gebruikte ze hele dagen en als ik wat zei kreeg ik nog antwoorden als "nou en, ik wil toch niet oud worden" Nu zegt ze door de weeks niet elke dag meer te gebruiken, maar wel meestal maandag en dinsdag en is er af en toe wel blijk van dat ze door heeft dat het teveel is, maar toch, afgelopen weekend weer. Ik ben haar naar huis aan het brengen na een festival. Het is de nacht van zondag op maandag. 02:00 uur en we zijn een klein uurtje van haar huis verwijderd. Begint ze weer een lijn te snuiven in mijn auto. Wijs ik haar erop dat we in een uurtje thuis zijn en dat ze dan kan gaan slapen, ze moet immers werken morgen. Geen reactie, gewoon doorgaan met lijn snuiven. Ik zeg het zelf maar: "Ik weet wel dat je denkt "godverdomme bemoei je met je eigen zaken, ik snuif wanneer ik dat wil", (direct antwoord: "inderdaad") maar het is niet voor mij he, ik hoop dat je er toch eens over nadenkt, een uur voor je thuis bent en wil gaan slapen nog een lijn is niet echt handig." Verder geen antwoord. Ik blijf af en toe maar subtiel duidelijk proberen te maken dat het niet opschiet hoe ze bezig is. Ik houd me wel in en begin er niet al te vaak over. Ze heeft ook nogal eens een wisselende stemming en kan nogal een bitch zijn af en toe. Dat probeer ik dan ook in verband met de speed te brengen, maar dan zegt ze dat ze zo gewoon is. Het heeft allemaal maar weinig resultaat helaas"