Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"de meeste enzn roken heroine tegen de craving.je kan ook kalmeer pillen innemen zoals valium,seresta"
"geen gek ide maar het helpt wel om mensen met een verslaving te belonen als ze niet gebruiken.verslaving speelt zich namelijk in het belonings gedeelte van je hersenen.vandaar"
"is dat niet wat veel eigenlijk.bij een vriend gebruiken ze ook dat belonings systeem maar dan niet met cash geld maar met kadootjes en shag etc."
"ga zo naar green house in den haag een zakkie gruis halen"
"wow en dan te bedenken dat ze vroeger niet boven de 75 mg gingen.uitzonderingen daargelaten."
"het schijnt bij langdurig gebruik je geheugen aan te tasten."
"mijn geheugen is ook nog goed maar elk mens is weer anders."
"Re: kermerken van een betrouwbare dealer eerlijke dealers zijn er niet.ze proberen zo veel mogelijk aan je te verdienen. zoon band moet je opbouwen en vertrouwen moet gewonnen worden. de meesten weten niet eens dat ze genaaid worden.neem nou 1 gram coke.=nooit 1 gram maar 7 strepen.daar kom je alleen achter als je zelf gedeald heb en een weegschaaltje heb(geen elektronische)als je een weegschaaltje heb kom je er achter dat er geen een te vertrouwen is"
"ik heb ook al 30 jaar methadon,daarnaast ook allerlei andere medicijnen. als ik bruin gebruik neem ik geen methadon in.ik kan heel makkelijk afbouwen na een uitglijder.zo heb ik ook al jaren oxazepam maar dat slik ik ook miniem 20mg en een promethazine om te slapen en soms neem ik daar een halve nozinan bij.ik heb ook nog efexor 75 mg.de pillen stapelen zich zo wel op omdat ik meer voorgeschreven krijg.ik heb ook graag een voorraadje achter de hand. ik zal ook niet gauw ziek worden omdat ik me zo altijd heb ingedekt.gelukkig maar want er kan van alles gebeuren. ik heb 2x meegemaakt dat ik naar huis van bewaring in maasstricht werdt gebracht en van de eene op de andere niets meer.in die tijd methadon,bruin,wit,zwaar bier,nozinan,dormicum,seresta en blowen. jullie willen niet weten hoe ik daar heb leggen stuiteren want ik zat alle beperking en geen tv en zelfs geen shag.deze hel staat in mijn geheugen gegrift en dat 2x 3 maanden. trauma,trauma,trauma mensen."
"Re: Antwoord week 10 Wat zegt hersenscan over mijn verslavin bedankt voor de uitleg"