#1
Sowieso nicotine bij mij, het is dan ook het enigste waar ik verslaafd aan ben.
Jullie mogen dit over wiet denken, maar dit heb ik met alcohol.... Wat is hier zo aantrekkelijk aan om de hele dag door te gebruiken?Mindfuck zei:KoxBox zei:Dat is nu echt dé enigste verslaving die ik nooit zal begrijpen.Beanhead zei:Cannabis.
Zo diepgeworteld, echt niet normaal
Me neither.
Dat is nu echt dé enigste verslaving die ik nooit zal begrijpen.Beanhead zei:Cannabis.
Zo diepgeworteld, echt niet normaal
UeWEclipse zei:Ik denk dat Chrystal Meth een van de ergste zal zijn.
Heb ooit eens een aflevering van spuiten en slikken gezien waarbij bijna een heel dorp gebruikte, mijn god die personen zagen eruit.
Marla Singer zei:Nicotine... Zelfs tijdens mijn zwangerschap kon ik het niet helemaal laten. Ben nu - liever laat dan helemaal nooit- sinds de geboorte van mijn dochtertje gestopt. Dat is nu bijna 2 maanden dus. Hoewel het me best wel makkelijk af gaat tot nu toe, ben ik er toch dagelijks nog mee bezig. Toen ik met speed stopte, had ik zulke gedachten een stuk minder frequent. Ik ben ook nog steeds een nicotineverslaafde denk ik, ik doe er alleen niks meer mee.![]()
Procentueel gebruiken veel meer mensen tabak dan andere drugs. Ik ben wel benieuwd naar de procentuele verhouding met de kans op (in)directe sterfte per middel.speedjunky69 zei:nicotine word zwaar onderschat!
vele doden per jaar aan roken meer dan aan alle illegale drugs bij elkaar en toch te koop op iedere straathoek....
blijf t krom vinden
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."