#1
Sowieso alcohol. Zeker moest je de wiet puur roken.
Maar waarom vraag je dit ? Moet je kiezen tussen twee verslavingen ofzo ?
Maar waarom vraag je dit ? Moet je kiezen tussen twee verslavingen ofzo ?
Hij had geen andere stomme vragen meer over denk ik.Petrovic zei:Ik heb een vraag voor jou: Waarom wil jij dit weten?
Eesje zei:de ongezondste verslaving volgens mij is: verslaafd zijn aan onophoudelijk denken. Een dwangmatige denker zijn. Elke dag identificeren met je verstand. Het kan iemand totaal slopen, in het ergste geval dan.
Chaincells zei:Lichamelijk alcohol zeker.
Adrenochroom zei:Chaincells zei:Lichamelijk alcohol zeker.
Zou ik ook zeggen.
Maatschappelijk gezien kun je beter aan de alcohol zitten misschien, maar goed dat is ook maar hoe je het ziet.
Ongezondste verslaving in het algemeen denk ik crack? Of een ernstige fastfood verslaving kan ook zieke shit met je lichaam doen![]()
Puur hoeft niet, maar gewoon niet met tabak.Sublimo zei:Sowieso alcohol. Zeker moest je de wiet puur roken.
Winehouse zei:Puur hoeft niet, maar gewoon niet met tabak.Sublimo zei:Sowieso alcohol. Zeker moest je de wiet puur roken.
Tabakvervanger rules
Sublimo zei:Sowieso alcohol. Zeker moest je de wiet puur roken.
tomz0r zei:Sublimo zei:Sowieso alcohol. Zeker moest je de wiet puur roken.
Alsof dat laatste verschil maakt. Kom op zeg.
Sublimo zei:tomz0r zei:Sublimo zei:Sowieso alcohol. Zeker moest je de wiet puur roken.
Alsof dat laatste verschil maakt. Kom op zeg.
Dat maakt zeker een verschil. Wiet + tabak is veel schadelijker dan wiet alleen.
tomz0r zei:Als iemand een hardnekkige wiet- of alcoholverslaving kent dan maakt hij de negatieve gevolgen van tabak niet eens mee.
En met pure wiet is men natuurlijk geneigd om er meer van te roken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."