#1
Wat ongezonder is is lastig te zeggen. Als je verslaafd bent aan de drank is behoorlijk zwaar, en als je verslaafd bent aan de wiet ook. Denk dat alcohol meer kapot maakt
Hij had geen andere stomme vragen meer over denk ik.Petrovic zei:Ik heb een vraag voor jou: Waarom wil jij dit weten?
Eesje zei:de ongezondste verslaving volgens mij is: verslaafd zijn aan onophoudelijk denken. Een dwangmatige denker zijn. Elke dag identificeren met je verstand. Het kan iemand totaal slopen, in het ergste geval dan.
Chaincells zei:Lichamelijk alcohol zeker.
Adrenochroom zei:Chaincells zei:Lichamelijk alcohol zeker.
Zou ik ook zeggen.
Maatschappelijk gezien kun je beter aan de alcohol zitten misschien, maar goed dat is ook maar hoe je het ziet.
Ongezondste verslaving in het algemeen denk ik crack? Of een ernstige fastfood verslaving kan ook zieke shit met je lichaam doen![]()
Puur hoeft niet, maar gewoon niet met tabak.Sublimo zei:Sowieso alcohol. Zeker moest je de wiet puur roken.
Winehouse zei:Puur hoeft niet, maar gewoon niet met tabak.Sublimo zei:Sowieso alcohol. Zeker moest je de wiet puur roken.
Tabakvervanger rules
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."