Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Fatsoenlijk eten en drinken is dan ook heel belangrijk bij het gebruik van speed. Ik zou het zo goed als overal kunnen gebruiken ! Maar dat ben ik... Ik begrijp wel waar dat gevoel vandaan komt, soms heb je gewoon van die momenten dat iets niet lekker valt. Dat is toch wat ik denk wat er bij jou gebeurt is. Ga je het nog eens proberen ?[/quote] Vind ik helemaal juist !"
"Re: Zolpidemtartraat 15mg nasaal (live report) lolnoob zei: Wow dat klinkt echt heel erg trippy Ik las er even wat over op internet, en het is dus een slaapmiddel. Heb je dan niet dat als je het in een overdosis zoals deze neemt dat je dan meteen in slaap valt? Klik om te vergroten... Nee, ik neem er teveel van dan dat goed is voor me maar je kan als je wil er gewoon op wakker blijven. Het is eigenlijk gewoon een INslaper. Wat je wel hebt is dat je niet goed meer kan rechtstaan, je benen voelen zoals een spaghettidrendel aan Wel een heel aangenaam gevoel, dit is een favoriet van de bovenste plank uit mijn medicatiekast. En je hebt er wel nog een redelijke kater van als je opstaat, geen hoofdpijn maar eerder een zwaar gevoel, draaierig en rode ogen voor een tijdje... Grtz Vermeersch"
"Re: azgaza zei: Is dat niet gewoon zuurstof gebrek, dat het effect veroorzaakt dus? Klik om te vergroten... Ja dit is een tekort aan zuurstof waardoor er in je hersenen een kortsluiting voordoet en je evenwicht verliest maar meestal gaat dat vanzelf terug over. Laat ik wel zeggen dat dit 200x ongezonder is dan bv pillen of LSD te slikken. Niet goed voor je hersenen, je kan al achter een paar bussen eindigen als een plant, neem dit van mij aan Grtz"
"KoxBox zei: OK, owkeeeej. En hoe oud ben je??? Klik om te vergroten... Idd ja"
"Re: Re: Einstein zei: Vermeersch zei: Ja dit is een tekort aan zuurstof waardoor er in je hersenen een kortsluiting voordoet Klik om te vergroten... Het lijkt me dat de werking van butaangas niet wordt veroorzaakt door zuurstoftekort, een gas als koolstofmonoxide is immers juist absoluut niet psychoactief. Het lijkt erop dat butaan vooral als NMDA-antagonist (dissociatief) en als glycine-modulator (verdovend?) werkt, het zou dus min of meer vergelijkbaar zijn met stoffen als ketamine. Butaangas is echter veel en veel schadelijker. Voor de liefhebber: http://journals.lww.com/anesthesiol...nated_Alkanes_Cyclopropane_and_Butane.25.aspx Klik om te vergroten... Wist ik niet, kan zijn. Ik dacht altijd al dat het iets van zuurstofgebrek ging zijn. Maar de rest wat ik schreed hierboven is zo want ik ken zo'n paar gasten die hier ook zitten in die instelling door gaz die geen kloten meer kunnen doen of met moeite een paar woordjes kunnen mompelen. Tis te zot die bucht, kpakken liever tan een paar trips"
"lolnoob zei: Als het alleen zuurstoftekort zou zijn zou je ook kunnen trippen met een ballon. Ik kan trouwens echt niet begrijpen dat iemand hier op wil gaan trippen, iedereen weet toch dat dit echt heel slecht is? Klik om te vergroten... Dat is ook waar Heel slecht voor je, kzie er hier genoeg rondlopen bij mij..."
"Het klopt hoogstwaarschijnlijk wel. Nederland heeft coffeeshops, België heeft het kunstonderwijs . Over katten gesproken, in m'n report begon ik erover. Vinden jullie ook niet dat katten het net doorhebben wanneer je iets hebt gebruikt? Ik heb ALTIJD dat idee. De hond niet, de kat is er verzot op! Die nacht bleef ze maar op mE staan trippelen, hoevaak ik haar er ook afhaalde. En écht gestoord miauwen, overal likken, vooral naar de zweterige plekjes zoeken ='D[/quote] Dat komt door het zout dat je uitzweet, daar zijn katten verzot op. Maar het blijft wel een feit dat ze je tijdens een trip erdoor loodsen en je goed laten voelen. Nog nooit met lsd geprobeerd maar wel als ik op de paddo's en truffels zat... Ze merken het zodra je binnenkomt das echt niet te verklaren..."
"[/quote] So true. Bij mijn eerste "bad trip" kwam de kat van m'n vriendin naast me liggen, ze is niet meer van mijn kant geweken. Het was inderdaad net alsof ze samen met mij mijn demonen aan het bestrijden was. Heel gek gevoel, maar wel vertrouwd en geruststellend.[/quote] Idd, zotte beesten, he die katten Ik heb er nu ondertussen drie bij me genomen Ja, die beesten laten je veel beter voelen op zo'n momenten ..."
"Welke effecten hebben jullie van lexotan 12 mg bij meervoudig gebruik? Het raarste is dat ik nooit in slaapval als ik er teveel van genomen heb Ik zie iedereen als een blok in slaap vallen zelfs als ze speed gebruikt hebben en ik blijf wakker en beginnen te stuiken zoals op heroine maar wat nog het merkwaardigste van al is dat ik volop begin te hallucineren, te vergelijken met een trip of 3 tegelijk... Ik slik anders nog andere medicatie bij en neem nog speed intravaneus en drink ook redelijk door. Zou door dit alles het kunnen zijn dat ik daardoor begin te flippen? Dit neem ik nog zoal: Diazepam 10 mg Temesta 2.5 mg Tanxene 50 mg Tetrazepam 50 mg Seroquel 300 mg Zolpidem (stilnokt) 10 mg 10 Halve liters gordon scotch per dag en 4 a 5 gram speed en af en toe truffels, paddo's niet meer want ik sla er heel tilt van in tegenstelling van vroeger. Dus als jullie me ervaringen of uitleg kunnen geven, BE MY GUEST PLZ ! Ik wil het echt weten, mss als ik minder gebruik dat dit weg gaat ??? Grtz ..."
"T-men zei: Vermeersch zei: ...als ik er teveel van genomen heb Klik om te vergroten... Bekend met de term 'paradoxale werking'...? Wil zeggen dat als je [zie quote] het tegenovergestelde het gevolg is. Anderzijds is het i.m.o. misschien maar beter dat je niet slaapt met wat jij (dagelijks) naar binnen werkt, hoef je er niet over in te zitten of je morgen nog wakker wordt. Ik zou m'n leven eens op de rails zien te krijgen als ik jou was... Klik om te vergroten... Dus gewoon door teveel te nemen van Lexotan? Alleen dat? Ik weet dat ik men leven eens ga moeten op de rails zetten maar het lukt me gewoon niet. Kvoel mij psychisch en lichamelijk verre van goed als ik s'morgens op sta als ik al dan niet al slaap. En als ik slaap is het maar voor 3uurtjes en dan kom ik rechtgesprongen in het zweet, beef ik gelijk zot en moet ik gebruiken Drank helpt er het beste tegen tegen dat beven maar als ik dan begin moet ik 2 uur volle bak doorgaan om me dan tegen de vroege middag terug goed te voelen, daarmee slaap ik bijna niet omdak da niet wil. Ik slaap juist wanneer ik omver val van vermoeidheid Nog iets raars zijn die stuiptrekkingen, als ik probeer stil te liggen vlieg ik bijna uit mijn zetel van de spiertrekkingen, niet normaal meer! Ik moet gewoon blijven bewegen en blijven doorgaan en dan heb ik dat niet."