Speed, verslavend. Alles is verslavend als je niet de discipline hebt ervan af te blijven............
Ik moet zeggen ik heb niet veel met coke, paddos, wiet......maar ben begonnen met af en toe een pilletje. Heerlijk, maar kan ik makkelijker vanaf blijven dan van speed. XTC heb ik voor t eerst gepakt 5 jaar geleden, kan er netjes van af blijven. (moet zeggen, in begin ook wat moeilijk, omdat het nieuw was)
Speed ken ik pas sinds 2 maanden en moet zeggen, moeilijker om vanaf te blijven. Om de 2 weken is het wel weer prijs. Vooral omdat je redelijk kunt functioneren met speed en met XTC totaal niet. Gelukkig heb ik een drukke baan in de zorg, dus kan dagelijks gebruik niet permitteren, gaan ze snel merken. Zo eerlijk ben ik wel tegen mezelf. Maar ook eerlijk gezegd grijp ik nu te gemakkelijk ernaar als ik vrij weekend heb. Dus ook ik weet opletten geblazen!!!
Ik zal niet direct zeggen speed is verslavend, dat maak je der zelf van. Ik kan best zonder het spul, maar uit gemakzucht pak ik het geregeld. En nee, dit is geen ontkenning. Ik weet dat het beter is ervan af te blijven, maar het is ook zo verdomd fijn

En nu ben ik nog jong. Over 2 jaar hoop ik kids te hebben, dus dan moet ik wel ervan af blijven.
Daarbij heb ik een hechte vrienden en familiekring en let mijn vriend ook op me
![:wink:]()
Dat helpt wel denk ik.
Maar ja nu makkelijk lullen
![:grin:]()
heb de nodige lijntjes op :P
(ps, dit is de vriendin van fokker, fokker ligt nu lekker te maffen, die heeft t niet op speed :P)