Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed....Verslavend??

Speed....Verslavend??

148 antwoorden
32 weergaven
18-5-2026
k
klaar dr meeLid
01-01-2024, 00:00
#1
nou ik kan je vertellen dat ik daar niet pas na 18 jaar achterkwam dat zijn jouw woorden.
ik heb het al die tijd geweten en gevoeld .
ik weet niet of je het weet maar dat heet verslaving .
denk even na wat je zegt gooi niet zo maar wat er uit lysergine25
tuurlijk lag het ook aan mij ik vondt het zo lekker en wou er nooit meer mee stoppen.
ik heb het zelf gedaaan inderdaad .
ik bleef zelf halen en gebruiken dat is ook weer die verslaving.
je stopt er echt niet zo maar mee als je er niet 100% achter staat.
bij de eerste keer wist ik al dat het ongezond was en dat is nog een net woord ongezond het is gewoon levens gevaarlijk.
maar dat weet iedereen die drugs gaat gebruiken dus ga mij niet vertellen dat ik pas na 18 jaar erachter kwam dat ik fout bezig was want dat weet jij niet .
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ik ben geen 18 jaar verslaafd ...... sta bijna 2 maandjes droog en ik crave harder naar me lekkere weed !

:wave:

pep is niet echt verslavend voor mij heb ik gemerkt, THC is en blijft mijn ding.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
en ik nam maar 100 mg per dosis per dag ....
voorlopig ben ik nog geen jaar clean van de dex dus jullie hebben een punt, ik ben officieel nog steeds junk.

Bloed afnames beginnen deze week, urine ook ....... longfotos etc etc.
Voel me meer junk dan ooit, omdat ik nu ook een Jellinek klant ben.

:hearteyes:
k
klaar dr meeLid
01-01-2024, 00:00
#4
heel veel sterkte met je bloed afnames en je long fotos ik hoop dat er een goede uitslag komt voor je en dat meen ik :wink:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
het is me eige bloed zit geen drugs meer in ...

jij ook veel sterkte, zonder pep is best wel fijn

Tambonnie
k
klaar dr meeLid
01-01-2024, 00:00
#6
dank je wel en idd zonder pep is beter maar ik begrijp gebruikers maar al te goed :wink:
het is gewoon jammer dat het zo slecht voor je is .
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Op het moment dat je de verslavende capaciteiten van cocaine hebt ondergaan, geanalyseert en verslagen krijg je hier vanzelf een andere kijk op. De laatste jaren aanbid ik amfetamine als weinig anderen, voor mij is het bijna een religie.En toch ben ik er nooit verslaafd aan geweest. Nooit heb ik dagelijks gebruikt, en nooit heb ik ernaar verlangd zoals ik jaren naar cocaine verlangde.

Cocaine, dat is verslaving. Er is simpelweg geen excuus voor geretardeerd amfetaminegebruik. De destructieve speedjunk is eigenlijk groter tuig dan de cokehead imet zijn onderbroek en drie halfjes. Deze heeft te maken met misschien wel de meest geraffineerde mindfucker die er is. Hoe gek het ook klinkt, hij heeft in ieder geval een verdomd goede reden voor zijn gedrag.

De psychotische speedmalloot is gewoon een extreme zwakkeling die een spuitje zou moeten krijgen. Overigens is dit op geen enkele manier een poging om iets buitensporig op te hemelen, of juist af te breken. Ik doe simpelweg een objectieve constatering gebaseerd op uitvoerige ervaringen en observaties.

Amfetamine is gewoon niet verslavend. Niet meer dan alle andere dingen die men als prettig kan ervaren. Personen die speed verslavend noemen hebben geen idee wat dit daadwerkelijk inhoudt.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Deranged zei:
De psychotische speedmalloot is gewoon een extreme zwakkeling die een spuitje zou moeten krijgen. Overigens is dit op geen enkele manier een poging om iets buitensporig op te hemelen, of juist af te breken. Ik doe simpelweg een objectieve constatering gebaseerd op uitvoerige ervaringen en observaties.

Amfetamine is gewoon niet verslavend. Niet meer dan alle andere dingen die men als prettig kan ervaren. Personen die speed verslavend noemen hebben geen idee wat dit daadwerkelijk inhoudt.
Klik om te vergroten...

Zo ervaar ik het ook, de speed kan me niet lang genoeg boeien. Laat staan dat ik dagen lang wakker wens te blijven. Na een dagje harde arbeid ga ik lekker slapen, niet bijnemen om me leven te vergallen.
De speed neem ik altijd om 0700 am ... NOOIT na het eten ik slaap snachts en werk overdag.

Het is dit ritme dat me behoed voor verval, verval in het domme speed gebruik dat velen onder ons herkennen en sommige maar al te graag over op scheppen.

Kreten en topics zoals:

Ik ben al 2 weken wakker geven de drugs alleen maar een slechte naam, en scheidden de wijzelijke gebruikers van de rottejunks.
j
joshua23Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Eindelijk nog een paar mensen die de lol er ook niet van in zien om nachtenlang wakker te blijven :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."