#1
nou ik kan je vertellen dat ik daar niet pas na 18 jaar achterkwam dat zijn jouw woorden.
ik heb het al die tijd geweten en gevoeld .
ik weet niet of je het weet maar dat heet verslaving .
denk even na wat je zegt gooi niet zo maar wat er uit lysergine25
tuurlijk lag het ook aan mij ik vondt het zo lekker en wou er nooit meer mee stoppen.
ik heb het zelf gedaaan inderdaad .
ik bleef zelf halen en gebruiken dat is ook weer die verslaving.
je stopt er echt niet zo maar mee als je er niet 100% achter staat.
bij de eerste keer wist ik al dat het ongezond was en dat is nog een net woord ongezond het is gewoon levens gevaarlijk.
maar dat weet iedereen die drugs gaat gebruiken dus ga mij niet vertellen dat ik pas na 18 jaar erachter kwam dat ik fout bezig was want dat weet jij niet .
ik heb het al die tijd geweten en gevoeld .
ik weet niet of je het weet maar dat heet verslaving .
denk even na wat je zegt gooi niet zo maar wat er uit lysergine25
tuurlijk lag het ook aan mij ik vondt het zo lekker en wou er nooit meer mee stoppen.
ik heb het zelf gedaaan inderdaad .
ik bleef zelf halen en gebruiken dat is ook weer die verslaving.
je stopt er echt niet zo maar mee als je er niet 100% achter staat.
bij de eerste keer wist ik al dat het ongezond was en dat is nog een net woord ongezond het is gewoon levens gevaarlijk.
maar dat weet iedereen die drugs gaat gebruiken dus ga mij niet vertellen dat ik pas na 18 jaar erachter kwam dat ik fout bezig was want dat weet jij niet .