Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Je krijgt er een geestelijke afhankelijk van. Ik betrap me er zelf op dat ik soms ineens zit te denken, ik zou willen dat ik speed bij me had, want dit lijkt me leuk om met speed op te doen..."
"Ik ben er vanavond achter gekomen dat als je 2 gram pep droog wilt krijgen, je het met 20mg ritalin moet versnijden. De ritalin absorbeert het vocht namelijk. Aangezien ritalin ook een pepmiddel is, is het ook minder erg dat je de pep versnijdt."
"Vroeger wel, nu niet meer."
"Mary zei: Hallo mensen! Snuiven jullie geen (licht)vochtige pep?? Ben benieuwd! x Klik om te vergroten... Doe ik wel eens. Net nog eigenlijk. Maar eerst wel de ergste vocht eruit laten drogen natuurlijk."
"Zodra je er een lijntje van kunt bouwen is het toch droog genoeg?"
"Albino zei: Ja van speed word ik in iedergeval erg sociaal, om 3 uur snachts mensen zoeken om mee te praten maarja die vond ik toch nooit :P Klik om te vergroten... In de drugswave van de jaren 90 vond ik bijna altijd mensen op straat om de avond mee te vervolgen. Maakte dan ook niet uit hoe laat het was, of welke dag van de week het was. Ik vind het opzich heerlijk om te praten als ik pep op heb, maar heb mezelf aangeleerd ook te luisteren naar anderen(dit kon ik vroeger wat minder). Dit zorgt voor heel prettige gesprekken. Na een tijdje heb ik dan vaak het gevoel dat ik naar huis moet gaan om iets met mijn computer te gaan creeeren(dit kan vanalles zijn, muziek, database'je, website). Daar kan ik dan ook echt zomaar 1,5 dag mee bezig zijn."
"van pep krimpt je pik inderdaad. Maar als je em dan overeind krijgt, wouws is dat. Zie em dan maar weer eens klein te krijgen!!"
"Ik vind ritalin wel grappig om afentoe eens te doen, als ik bijvoorbeeld gewoon 's nachts wil slapen ofzo. Werkt korter. Je hebt ook minder last van dwangneuroses dan op pep. Maar mijn voorkeur gaat toch uit naar pep. Ritalin is naar mijn mening pep waar alle leuke effecten uitgehaald zijn."
"Ik neem afentoe wel eens een terrorlijn vind ik van mezelf, maar zo dik als ik ze hier zie, zo neem ik ze nooit. Misschien vroeger wel, maar ben er achter gekomen dat het(vanaf een bepaald punt) niet echt meer om de hoeveelheid gaat. Wakker blijven doe je dan toch wel."
"Kheb nooit last van Speed katers. Ik voel me eigenlijk de dag na gebruik juist hartstikke lekker (onderbroken door een nachtje slaap) en kan beter uit mijn bed komen dan normaal. Ik voel me altijd "leeg" in mijn hoofd als de pep begint uit te werken. Dat vind ik een fantastisch gevoel. Ik heb mezelf bewust aangeleerd om van het totale effect van pep te genieten. Ik hoor wel van bekenden dat ze wel last van een kater hebben. Dit kan volgens hun wel een dag of 2 duren."