Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nou ik ben al een half jaartje gestopt met die pillen te stekken , Maar ik zou het graag nog eens doen Vroeger gebruikte ik een half jaar elke week 3 - 4 pillen Enig idee hoeveel ik er zou moete nemen zodat ik me niet slecht hoef te voelen?"
"Plimu zei: nouw, ik was aan t trippen en wou een lijntje leggen, maar ik zag echt niets meer:P en toen was het op, maar ik had totaal geen bodyload, was alleen MEGA MEGA MEGA MEGA trippend Klik om te vergroten... Nouja ik zie een blinde ook niet zo vlug een lijn leggen ..."
"Vis gaat wel goed binnen op speed"
"Ik blijf trouw aan mn rechts neusgat !"
"Speed is wel verslavend, Mijn mening tog. Als je regelmatig Speed gebruikt en je zit een avondje met vrienden thuis en iedereen zit zo moe , suf naar televesie te kijken ... Dan krijg je volgens mij tog zin in Speed Heb soms ook van die dagen dat ik zeg : KUT! Ik moet Speed hebben en dan loop ik daar speciaal nog om En voor je het weet zit je elke dag aan de speed ... Want op de duur als je geen Speed pakt voel je je nutteloos ... Moe , Je kan niks meer . En val je terug op die Snelle snelle Peppe peppe lijne trekke"
"gNuxx zei: Dat kan inderdaad wel ja, hallucineren door speed. Maar dan moet je wel langer gebruikt hebben of heb ik dat fout? Klik om te vergroten... Heb ik pas na 4 - 5 dagen doortrekke Heb ookal zo'n paar nachten gehad als ik stil in m'n bed lag dat ik op achtergrond zelvde stukje muziek (5 - 10sec) van een bekend liedje steeds opnieuw hoor"
"Marla Singer zei: De spieren rondom je hart en borstbeen, gaan ook strak staan, dit kan het ademen ook nog wel eens bemoeilijken. Irritant, maar niks aan te doen volgens mij (behalve geen speed gebruiken). Klik om te vergroten... Spieren van de borstkas spannen op ... Na 4 - 5 uur lossen de spieren wat en krijg je een druk op je borstkas. Dan heb je nog die caffeïne die door je lichaam stroomt maakt het ook moeilijker voor te ademen Effecten van cafeïne: Lichamelijk * sommige mensen krijgen last van maagzuur; dit komt echter niet door cafeïne, maar door een andere stof in de koffie * van cafeïne kun je hartproblemen krijgen; mensen met hartproblemen wordt vaak gezegd cafeïne te vermijden * cafeïne kan zorgen voor een onregelmatige hartslag * van cafeïne kun je slaapstoornissen krijgen; verminderde kwaliteit en lengte van slaap en problemen met inslapen * hoofdpijn * misselijkheid * gespannen spieren. Psychisch * onrust * opgefoktheid (agitatie) * bij een hele hoge dosis kan zelfs een soort angstreactie optreden."
"tomz0r zei: Marla Singer zei: Een speedpsychose is iets tijdelijks, als je het gebruik staakt, verdwijnt de psychose vanzelf. Klik om te vergroten... Lijkt me niet. Tenminste niet altijd. Klik om te vergroten... Kan best afwenningsverschijnselen zijn ... Dat je barstende hoofdpijn , spierpijn , of iets in die vorm krijgt als je stopt ... Door lang speedgebruik heb ik er een lage bloeddruk van over, ik slaap met de momenten , en af en toe krijg ik barstende hoofdpijn"
"Echt steken of zenuwtrekjes? Ik had eens zenuwtrekje in mn oog toen ik bij mn ouders zat , Net of ik heel de tijd knipoogde"
"Ik zit gewoon actief maar me armen en benen zijn lam"