#1
Speed als medicijn gebruiken???
Ik heb gelezen dat pep als medicijn gebruikt kan worden. Daar kan ik gerust aan toegeven. Ik dacht nog een paar jaar geleden nadat ik deze site heb benaderd, dat ik er positief over was om te gaan stoppen met speed, omdat ik in der tijd opgenomen was in een afkick kliniek waar ik gedurende een jaar verbleef. Helaas heb ik me vergist en versproken, omdat ik er nog steeds niet vanaf ben. Ik heb nog een week geleden tegen mijzelf gezegd dat ik er geen probleem mee heb om te gaan stoppen. In die week was ik 7 dagen ernstig depri geworden, dat ik besloot vandaag weer te gaan gebruiken. Ik voelde mij weer goed en kon weer mijzelf worden. Daar bedoel ik dus mee, dat ik weer kon functioneren zoals een ieder dat doet in zijn dagelijks leven. 7 dagen was ik gestopt, maar voelde mij gevangen in mijn eigen huis, en durfde mij niet te vertonen in het openbaar. Nu ik heb gebruikt denk ik daar anders over. Hoe kan dat eigenlijk? Is speed dan voor mij een hulpmiddel geworden, nu ik het al een hele tijd gebruikt? (om te weten zo"n 20 jaar) Het is net een medicijn voor mij geworden zoals staat omschreven bij google<speed> Nu ik heb gebruikt kan ik beter functioneren, en doen waar ik zin in heb. Soms neem ik te veel hooi op de vork, dat ik zelfs in staat ben 3 positieve dingen tegelijk te doen!!! What"s happen to me??? Is het dan ook een medicijn of blijft het een illegale drug???
Wie kan mij daar een antwoord op geven??? Gr. Marko
Ik heb gelezen dat pep als medicijn gebruikt kan worden. Daar kan ik gerust aan toegeven. Ik dacht nog een paar jaar geleden nadat ik deze site heb benaderd, dat ik er positief over was om te gaan stoppen met speed, omdat ik in der tijd opgenomen was in een afkick kliniek waar ik gedurende een jaar verbleef. Helaas heb ik me vergist en versproken, omdat ik er nog steeds niet vanaf ben. Ik heb nog een week geleden tegen mijzelf gezegd dat ik er geen probleem mee heb om te gaan stoppen. In die week was ik 7 dagen ernstig depri geworden, dat ik besloot vandaag weer te gaan gebruiken. Ik voelde mij weer goed en kon weer mijzelf worden. Daar bedoel ik dus mee, dat ik weer kon functioneren zoals een ieder dat doet in zijn dagelijks leven. 7 dagen was ik gestopt, maar voelde mij gevangen in mijn eigen huis, en durfde mij niet te vertonen in het openbaar. Nu ik heb gebruikt denk ik daar anders over. Hoe kan dat eigenlijk? Is speed dan voor mij een hulpmiddel geworden, nu ik het al een hele tijd gebruikt? (om te weten zo"n 20 jaar) Het is net een medicijn voor mij geworden zoals staat omschreven bij google<speed> Nu ik heb gebruikt kan ik beter functioneren, en doen waar ik zin in heb. Soms neem ik te veel hooi op de vork, dat ik zelfs in staat ben 3 positieve dingen tegelijk te doen!!! What"s happen to me??? Is het dan ook een medicijn of blijft het een illegale drug???
Wie kan mij daar een antwoord op geven??? Gr. Marko


het werkt gwoon het verslavendst bij mij omdat je het goedkoop is en je kan het altijd door gebruike (ook al moet je nog presteren). bij pillen of coke moet ik er meestal niet aan denken om direct weer te neme. en ja voor jou werkt speed mieschien niet verslafend ? bij mij heeft de ene keer heroine die ik geprobeert heb nooit iets verslafends nagelaten (beetje lam en misselijk ) whehe 