Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is je grootste verslaving?

Wat is je grootste verslaving?

314 antwoorden
74 weergaven
18-5-2026
H
HyperdriveLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nicotine. En uitgaan/rondhangen met vrienden. Als ik die 2 dingen niet kan doen word ik gek.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat bedoel ik. :smoke:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik heb een imba verslaving: WOW! :(

Ach ben toch mooi ff een level48 human warlock.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#4
TRR: Thee, Rukken en Roken. :sunglasses:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#5
simpel: aan welke drugs ben je het meest verslaafd, og wat is je grootste verslaving?
bij mij:
weed (iedere dag, probeer momenteel te minderen)
tabak(nu al 2maanden gestopt maar het blijft moeilijk)
vroeger mdma (weekend gebruik, ieder weekend)
mja mss koffie ook wel een beetje
muziek!!
:grin:
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nicotine.
D
DecibelLid
01-01-2024, 00:00
#7
mastruberen
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#8
Decibel zei:
mastruberen
Klik om te vergroten...
Ja die was ik even vergeten. :flushed:
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#9
ik ben niet verslaafd
l
lj_bobLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik neigde naar een cokeverslaving.. Heb daarom de nummers van mijn dealers gewist omdat ik doordeweeks gebruiken toch niet zo tof vind. En aangezien ik het om een of andere vage reden niet tot het weekend kon beperken heb ik besloten de telefoonnummers uit mijn telefoon te gooien, Tot nu toe wekr het perfect!

Verder vind ik Pillen ergggg lekker. Maar daarmee kan ik mezelf een stuk beter in de hand houden.

En tsja, uuhm de laatste maar zeker niet de onbelangrijkste is uhhm, haha :rolleyes:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
Uhhhm, haha, uuuhm? :P:P:P
l
lj_bobLid
01-01-2024, 00:00
#12
Niet doen alsof je me niet begrijpt heeej metaalkonijn :wink:

Ik praat er gewoon niet zo graag over... ik doe het veel liever gewoon! :wave:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
:mrgreen: Ik snap 't punt.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik denk toch de computer , forums / poker / films / series etc etc

verder eigenlijk nergens aan verslaafd gelukkig
T
TeQLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nicotine by far.... hardnekkige verslaving waar ik maar niet van kan winnen helaas. 2 Januari weer een nieuwe poging. Beter voorbereid, serieuzer...

En chicken kebab :beer: Heilig voedsel... maar zolang ik niet mollig wordt hoef ik hier van mezelf niets aan te veranderen.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#16
gek genoeg vind ik nicotine bijna niet verslavend
T
TeQLid
01-01-2024, 00:00
#17
spacekonijn zei:
gek genoeg vind ik nicotine bijna niet verslavend
Klik om te vergroten...

Wou dat ik dat had :) Ah, ik ben er zeker van dat als ik er niet zo jong mee was begonnen het nooit zo ver was gekomen ook. Is gewoon ongelooflijk dom geweest.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#18
TeQ zei:
spacekonijn zei:
gek genoeg vind ik nicotine bijna niet verslavend
Klik om te vergroten...

Wou dat ik dat had :) Ah, ik ben er zeker van dat als ik er niet zo jong mee was begonnen het nooit zo ver was gekomen ook. Is gewoon ongelooflijk dom geweest.
Klik om te vergroten...

Yeah ik ook, ik rook ook al bijna 5 jaar :( begin 15.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#19
Daar valt gewoon bijna niet mee te stoppen.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Chocolade :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789...16
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."