Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is je grootste verslaving?

Wat is je grootste verslaving?

314 antwoorden
71 weergaven
18-5-2026
H
HypeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Koffie :E
Eerste kop koffie 's ochtends is wel erg goddelijk. Eerst 3-5 koppen per dag, wil daar nu max 2 van maken.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ook laat naar bed gaan.

En magicen.
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#3
coke
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#4
slapen zekker nummer 1 maar niet echt slim en productief om 18 uur perdag te slapen
H
HyperdriveLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nicotine. En uitgaan/rondhangen met vrienden. Als ik die 2 dingen niet kan doen word ik gek.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik doe niet aan verslavingen, da's voor losers (:
H
HolySmokeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Muziek! Zonder wiet, seks of drank red ik me wel een weekje of wat, maar een muziekloos bestaan zou fataal zijn.
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik ben verlaafd aan:

De gezeligheid van trippen,
Wiet/Hasj
Nicotine
koffie
en aan me vriendin :hearteyes:
B
Boogie!Lid
01-01-2024, 00:00
#9
lekker helemaal nergens meer aan
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Aan nicotine en wiet
C
CekoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ben op mijn 27'ste begonnen met roken en ik kan niet meer van die k*t sigaretten afblijven...
j
jopioLid
01-01-2024, 00:00
#12
nicotine
en een tijdje wiet maar toen ben ik zelf een maandje gestopt en toen rustig verder gegaan, een paar weken geleden werd het mij weer te veel toen ben ik een weekje gestopt. Nu zit ik ziek thuis en heb ik gisteren een halve :flushed: op en toen was ik helemaal total.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
Swiere sjek.

Bier is ook wel een goeie :P
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#14
fneawognfkgln zei:
Lana zei:
En nog steeds is speed een verslaving voor me, die ik redelijk in de hand heb.
Klik om te vergroten...
Beetje tegenspraak vind je niet? Je bent verslaafd, maar je hebt het gebruik redelijk in de hand? Nee, dat kan niet.
De fases:
0: 'Niet-gebruik'
1: Expirimenteren
2: Sociaal gebruik - ik denk dat jij hier zit, maar gewoon 'veel sociaal gebruikt'
3: Probleemgebruik
4: Verslaving - alles draait om de stof in je dagelijks leven, totaal de controle verloren
Klik om te vergroten...

Je hebt het verkeerd.
Heb 7 jaar lang iedere dag speed gebruikt. Van m´n 12/13e tot 19/20e jaar.
Toen kreeg ik een kind, afkickcentrum in, en sindsdien kan ik het onder controle houden, met af en toe een uitschieter. Maar geestelijk gaat het niet oké hier.
Dat wou k er maar mee zeggen.
Kan me voorstellen dat het anders overkwam als je de achtergrond niet kent.
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik denk als eerste wiet, ik blow dagelijks wel en daarna pep dat doe k gemiddeld 1 á 2 keer per week
E
EyezblackLid
01-01-2024, 00:00
#16
GewoonVOL zei:
Nicotine.
Klik om te vergroten...
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#17
nog steeds nicotine :cry:
rook al sinds mijn 13/14 en heb in die 9 jaar al meerdere stoppogingen gedaan. Alleen die verdomde stress met tentamens enzo :confused:
f
frapannnLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jointjes en sigaretten
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik heb geen verslaving :grin:

edit, alhoewel, msnen/cammen met edje is erg verslavend :P
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Gisteren en vandaag is mijn grootste verslaving toch wel nicotine.

Heb vandaag al 2 pakjes gerookt en kzit nu aan mn 3de. :flushed:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...16
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."