Muziek, roken, blowen & stiekem zwaar mentaal aan keta. Is sinds 15 januari geleden en toch denk ik er soms meermaals per dag aan om een grammetje te halen.
Binnenkort toch nog maar eens doen :P
#9
Internet :'D erg stom.
Nicotine lukt me ook nooit ECHT om er voor altijd af te blijven. Ooit een jaar lang niet gerookt, langzaamaan weer begonnen... Waarom? Geen ideeeee! Tijdje terug weer een halfjaar echt helemaal gestopt, en toen opeens weer een sigaretje gerookt toen ik HEEL boos op iemand was... en toen sloop het er weer in met uitgaan enzo kut sigaretten :P
Maar ik rook nu wel alleen in het weekend hoop dat dat ook echt zo blijft (of dat ik weer helemaal stop)
Echt verslaafd zijn aan sigaretten vond ik zooo vervelend! Ik ben nu in elk geval niet lichamelijk verlsaafd
#10
Alcohol & wiet & nicotine ( maar kan er makkelijk 3weken zonder)
ik doe heel af en toe eens speed maar ik heb daar zo een bang voor om daar aan verslaafd te worden dat het niet echt zo verslavend werkt op mij denk ik
#11
Ik heb al zoveel en zovaak drugs gebruikt maar sigaretten blijven de grootste verslaving.
#12
.
#13
hehe heb zelf een tauren warrior lvl 9
kspeel eel weinig
meestal bij ne maat als ik aant trippe ben
kdrurf dan nogal is veel sterven
#14
ik ben koopverslaafd
#15
tabak....
en lichtelijk aan wiet geloof was erger gaat steeds beter
#16
scheetgas
#17
toch wel roken pakje per dag.
voor de rest wiet 3 a 4 jointjes per dag
#18
TRR: Thee, Rukken en Roken.
#19
-Wiet
-Nicotine
#20
Ben helemaal nergens verslaafd aan... rook niet, drink nauwelijks.. en gebruik andere drugs zeer zelden/experimenteel
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.