Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is je grootste verslaving?

Wat is je grootste verslaving?

314 antwoorden
72 weergaven
18-5-2026
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#1
Otrivin (neusspray). :rolleyes:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nicotine
Wiet. (jaja)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
1 Otrivin druppels only 0,5 hcl
2 Dextro
3 Mastruberen
4 Internet
e
edwin__Lid
01-01-2024, 00:00
#4
muziek, chocolade :grin:
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#5
Petrovic zei:
Otrivin (neusspray). :rolleyes:
Klik om te vergroten...

hier ook, elke dag , die rush door je neus, heerlijk. :rock:
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#6
op nummer 1 tabak/nicotine,op nummer 2 speed en op nummer 3 methadon
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
lysergine25 zei:
3 Mastruberen
Klik om te vergroten...

Dat is gezond :mrgreen:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#8
Muziek, roken, blowen & stiekem zwaar mentaal aan keta. Is sinds 15 januari geleden en toch denk ik er soms meermaals per dag aan om een grammetje te halen.

Binnenkort toch nog maar eens doen :P
I
IrislucinaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Internet :'D erg stom.
Nicotine lukt me ook nooit ECHT om er voor altijd af te blijven. Ooit een jaar lang niet gerookt, langzaamaan weer begonnen... Waarom? Geen ideeeee! Tijdje terug weer een halfjaar echt helemaal gestopt, en toen opeens weer een sigaretje gerookt toen ik HEEL boos op iemand was... en toen sloop het er weer in met uitgaan enzo :rolleyes: kut sigaretten :P
Maar ik rook nu wel alleen in het weekend :) hoop dat dat ook echt zo blijft (of dat ik weer helemaal stop)
Echt verslaafd zijn aan sigaretten vond ik zooo vervelend! Ik ben nu in elk geval niet lichamelijk verlsaafd :)
b
burnevil92Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Alcohol & wiet & nicotine ( maar kan er makkelijk 3weken zonder)

ik doe heel af en toe eens speed maar ik heb daar zo een bang voor om daar aan verslaafd te worden dat het niet echt zo verslavend werkt op mij denk ik:tongueout:
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb al zoveel en zovaak drugs gebruikt maar sigaretten blijven de grootste verslaving.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
:smoke: :smoke: :smoke: .
d
denitoLid
01-01-2024, 00:00
#13
hehe heb zelf een tauren warrior lvl 9
kspeel eel weinig
meestal bij ne maat als ik aant trippe ben
kdrurf dan nogal is veel sterven :(
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik ben koopverslaafd
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#15
tabak.... :(


en lichtelijk aan wiet geloof was erger gaat steeds beter :mrgreen:
N
NexxtGenLid
01-01-2024, 00:00
#16
scheetgas
s
sjampionLid
01-01-2024, 00:00
#17
toch wel roken :( pakje per dag.
voor de rest wiet 3 a 4 jointjes per dag
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#18
TRR: Thee, Rukken en Roken. :sunglasses:
f
frapannnLid
01-01-2024, 00:00
#19
-Wiet
-Nicotine
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ben helemaal nergens verslaafd aan... rook niet, drink nauwelijks.. en gebruik andere drugs zeer zelden/experimenteel

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...16
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."