Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Moet daar onder het trippen niets van hebben :P Elke andere drugs, hmmmm prima"
"Als ik onder het trippen iemand zn buik zie Zo smerig, alles is vies, vet en modderig. Ikzelf ben onder het paddo-en een grote vetrol :P Ik moet er niet aan denken om dan seks te hebben, in tegenstelling tot veel anderen. Ik vind dan alles maar vreemd, mensen vreemd, mn lichaam vreemd. Maar msg is dat aanhangsel dan ook wel n stuk groter"
"Supervlieg zei: Vind paddos minstens zo heftig als LSD, LSD is gewoon veel leuker en het voelt nog schoon ook. Klik om te vergroten... Alleen duurt LSD een paar uur langer Mijn LSD ervaring, super, geweldig, heeeeeeeerlijk!"
"Supervlieg zei: ik heb een imba verslaving: WOW! Ach ben toch mooi ff een level48 human warlock. Klik om te vergroten... MAKE LOVE, NOT WARCRAFT"
"Leola zei: raging_bull zei: Ja tuurlijk doe ik mee, onder invloed! Klik om te vergroten... Precies! Klik om te vergroten..."
"METATRON PRESENTS~STAR TETRAHEDRON~ Metatron News Date-23/02/08 in Dynamo Eindhoven Main Room. Goa&Psy-Trance -Back to Mars (Cytopia Record) BR -Saint (Zodiak Commune) NL -Marc Mindtune (Psyntology movement) D -Da-La (Vaporvent Records) D VJ Shaionath (Metatron) Blacklight Deco by Braincell (Metatron) Basement. Chill, Ambient -Steven H*C’s chill out act NL -Satyr (forest of Eleusis, Gaia) NL Chai by Chaichill (Thanxs Jess) Projections and Blacklight art by: -NarrowMinded Illumination (D) Atrium. Electronics (hosted by ADAPTER) - LIVE:elChi -Lamot (Zodiak Commune) -LIVE:traumateam -LIVE:clay -LIVE:MuRas Visuals by: -LXDTV -Het vleesgeworden videowoord presale 10 and at the door 12.50 Birthday people for free presale starts at 2/1/08 at Dynamo, Catharinaplein 21 Eindhoven Bullit Record, Kleine Berg. Eindhoven Hotline 0031/6/46295762 Email [email protected] Website; www.metatron.nu and www.adapter.nu"
"@ Ellesdee 23feb. Ehv?"
"En, zijn jullie nog iets spannends van plan met carnaval?? Ik ben een stuk geminderd, maar zaterdag word het weer eens p-tjes tijd. Alvast een fijne carnaval iedereen! admin edit: Carnavalllllll is geen woord. Topic titel aangepst."
"He wat saai! Ik had er tot voor gisteren ook geen zin in,maar we hadden ergens vervroegd carnaval gevierd dus ik ben al wat in de stemming. Vorig jaar waren we junk.. (met carnaval:P). Maar dat was te simpel, dus moet ik nog wat verzinnen. Het is ook 1 grote onzin, maar wel leen leuke tijd om wazig te gaan hier in de Kempen! Liefs, x"
"Doe mij maar bier, of wijn, of whiskey, of baileys.. Jezus wat ben ik dan wel niet voor 'vrouw' :P"