Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"echt vet!"
"zeker wel relaxed. vooral als je al beetje stoned bent."
"Mr. XTC zei: mijn gekste ervaring is dat ik op mijn kamer zat en zeker een uur heb gedacht dat ik op het station op de trein stond te wachten Klik om te vergroten... hahahaha erggg"
"Blow is een vette film"
"nicotine en vrijwel welke dag weed maarja, of het verslaving is hehe"