Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"veel drugs gebruiken is een zelfdoding daar ben ik dus verslaafd aan"
"elgeoffio zei: Ik heb een paar g coke gekocht, en het valt me op dat het zo weinig is. Als ik 3 goede lijnen leg van ongeveer 8-10 cm dan is het op. Dus mijn g is na een paar uur al op Is een g echt zo weinig? Klik om te vergroten... een gram is echt zo weining, moet minstens een kilo hebben om weer aan te beginnen"
"je kan het wel ook eens op de tafel proberen te leggen observeren, lijkt me het minder effectiever"
"ik pak er 3 tegelijk"
"volgens mij is prodigy uniek"
"Alles in een hier stond een URL"
"Basic Element - This Must Be A Dream.mp3"
"schranziewanzie zei: mijn volgende keer xtc gaat echt via m'n kont! wil dat echt een keer proberen Klik om te vergroten... daar wil ich wel eeen tripreport van horen [/quote]"
"Trainspotting (1996) en Requiem for a Dream (2000) vind ik wel best leuk"