Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"whahah, dat soort geintjes kan ik meestal wel waarderen :P net zoals 1 jochie in onze vrienden groep in de kroeg de hele tijd voor hem malt halen, ging ie zelf buiten kotsen omdat ie zo "dronken" was ze hebben mij ooit geprobeerd "geurloze" wiet te laten roken, khad het na 2 trekjes al door."
"en ik ga nu ff met mn ouders nummer 13 drinken"
"koffie kop nummero 12 sinds vanmiddag 3 uur :P Ik vind dat echt heerlijk, zo opgepept van de cafeïne"
"cafeïne"
"op mn ouders na, niet was best stom, khad die joint nauwelijks op of mn ouders waren al gebeld door een passant :P"
"Ik heb gister op een feest betrapt met dealen in wiet"
"10 koppen sterke koffie want ik moet leren"
"bier en sigaretten"
"1. Geslacht : Jongen 2. Je leeftijd :…17………… 3. Drink je wel eens alcohol? q ja 4. Zo ja, hoe vaak drink je alcohol? 2 keer per week 5. Welke soort van de hieronder genoemde drink je? Bier en mixen als Bacardi cola en cola Beerenburgh 6. Hoeveel glazen drink je per keer? Vul hier het aantal glazen tussen de 5 en 15 7. Waarom drink je wel of juist geen alcohol? Ik vind het lekker Dan voel ik me prettig Om zorgen te vergeten 8. Drinken je ouders alcohol? q Ja 9. Kan je zonder alcohol leven? Jawel, maar het wordt er dan niet leuker op 10. word je over alcohol, zo ja waar heb je voorlichting gekregen? Ja, op school"
"waarom houdt iedereen zo van zwerfkatten inees? :P"