#1
Ach, in liefde is leeftijd niet belangrijk, maar dat hangt ook af in welke situatie je je bevindt hé, maar ook iedereen heeft daar een andere mening over, als jij nog scholier zijt in de 17 jaar en je zijt met een vrouwtje van ongeveer 30 jaar, vind ik dat net iets te overdreven, maar ja, wie ben ik om dat te zeggen, volledig uw keuze en in liefde bestaan er geen leeftijdsgrenzen (tenzij er sprake is van pedofilie) =pxtaz zei:Dat zegt m'n vrouwtje ook altijd. Dat het geen kwaad kan, je doet er niemand pijn mee ofzo..
Ik zeg wel degelijk vrouwtje.. We verschillen 23 jaar.![]()
)